Третяк, О. А. (кандидат політичних наук; доцент кафедри політології Дніпропетровського націон. ун-ту ім. О.Гончара). Мас-медіа як компонент публічної сфери політики / О. А. Третяк> // Грані. - 2011. - № 6. - С. 125-128. - Література : С.128 : 7 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): громадська думка -- засоби масової інформації -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і політика -- политическая манипуляция -- політична маніпуляція -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- политическая деятельность -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний процес -- публичная политика -- публичная сфера -- публічна політика -- публічна сфера -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и политика -- средства массовой информации Анотація: Стаття розглядає роль та місце сучасних ЗМІ у структурі публічної сфери політики. Вивчаються оцінки самостійної поведінки сучасних мас-медіа у політичному процесі. Робиться висновок про сумнівність тверджень щодо ЗМІ як "четвертої влади". Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Прасюк, О. В. (викладач Національного університету "Острозька академія"; Острог). Вплив теледебатів на формування електоральної громадської думки під час президентських виборів / О. В. Прасюк> // Грані. - 2012. - № 4. - С. 119-122. - Бібліографія : С.122 : 15 назв
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): виборчі технології -- громадська думка -- електоральна громадська думка -- електоральна соціологія -- ЗМІ і громадська думка -- избирательные технологии -- политический имидж -- имидж политического лидера -- імідж -- общественное мнение -- политическая социология -- политические технологии -- політична соціологія -- політичні технології -- президентские выборы -- президентські вибори -- СМИ и общественное мнение -- теледебати -- теледебаты -- электоральная социология -- электоральное общественное мнение Анотація: Розглянуто телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента як різновид медіапродукту і форму передвиборчої агітації, окреслено їх вплив на формування громадської електоральної думки. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Ершова, Т. С. (магистр философии; Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина). "Теледемократия" и трансформация публичной сферы / Т. С. Ершова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 62-66. - Література : С.66 : 9 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- журналистика и общественное мнение -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і політика -- ЗМІ і суспільство -- общественное мнение -- политическая социология -- політична соціологія -- публичная сфера -- публічна сфера -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- СМИ и политика -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- телебачення -- телевидение и общество -- теледемократия -- теледемократія Анотація: Анализируется влияние телевидения на политическую жизнь с точки зрения развития демократии. Становление теледемократии ведет к деградации политики и публичной сферы, поскольку лишает граждан политической субъектности. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Бурлачук, Виктор (доктор социологических наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины). Общественное мнение и разговор / В. Бурлачук> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 87-101. - на рус. яз. - Литература : С.101
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): громадська думка -- ЗМІ і громадська думка -- интернет-коммуникации -- інтернет-комунікації -- канали комунікацій -- каналы коммуникаций -- общественное мнение -- разговор -- розмова -- СМИ и общественное мнение -- социальные коммуникации -- социальное взаимодействие -- соціальна взаємодія -- соціальні комунікації Анотація: Делается попытка определить исторические условия появления общественного мнения. К ним относятся наличие в обществе устойчивых каналов коммуникации. Появление книгопечатания и прессы способствует институционализации общественного мнения как важного фактора легитимации государственной власти. Появление электронных медиа меняет способ существования общественного мнения - оно как бы лишается своего общественного характера и начинает привязываться к индивиду, прочерчивая траекторию его биографии. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Каліщук, Оксана (кандидат історичних наук; доцент Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки). Українсько-польське протистояння в роки Другої світової війни в інформаційному просторі / О. Каліщук> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 4-8. - Література : С.7-8 : 58 назв
Рубрики: Історія История Україна Украина Волинь Польща Польша Кл.слова (ненормовані): Волинська трагедія -- Волынская трагедия -- Вторая мировая война -- Вторая мировая война и Украина -- Друга світова війна -- Друга Світова війна і Україна -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і суспільство -- информационное пространство -- историческая тема в СМИ -- история Польши 20 в. -- история Украины 20 в. -- інформаційний простір -- Польша - Украина -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- украинско-польские отношения -- українсько-польські відносини Анотація: Розглядається висвітлення проблеми українсько-польського протистояння в роки Другої світової війни у ЗМІ України й Польщі у 1990-х - 2000-х роках. Показано, що позиція авторів часто обумовлена їх політичними поглядами. Стверджується, що ЗМІ впливають на бачення подій сімдесятирічної давнини у суспільстві. У центрі дослідження - Волинська трагедія 1943 р. Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |