Білик, Л.
    Формування соціально-психологічної культури студентської молоді у вищому навчальному закладі / Л. Білик, Т. Супрун // Вища освіта України. - 2004. - №3. - С. 105-109
УДК
Рубрики: Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
ВЫСШАЯ ШКОЛА -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ГУМАНИЗАЦИЯ -- ГУМАНИТАРИЗАЦИЯ


Дод.точки доступу:
Супрун, Т.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)


   656.2
   П 78


    Ковтун, В. В.
    Гуманітарна складова формування особистості майбутнього спеціаліста / В.В. Ковтун // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тез. 65-й Междунар. науч.-практ. конф. (19.05-20.05.2005) / ДНУЖТ. - Днепропетровск, 2005. - С. 351-352
УДК

Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КУ -- ГУМАНИТАРИЗАЦИЯ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гилевич, О. И.
    Формирование гуманистического мировоззрения студентов в курсе охраны труда / О.И. Гилевич // Гуманитаризация инженерного образования : Межвуз. сб. науч. тр. / ПИИТ. - Петербург, 1992. - С. 17-19. - НЕТ В БИБЛИОТЕКЕ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КБЖ



378
Е63


    Еникеев, Д. К.
    Гуманитаризация преподавания общественных наук / Д.К. Еникеев ; ПИИТ // Гуманитаризация инженерного образования : Межвуз. сб. науч. тр. - 1992. - С. 79-80
УДК

Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КФС



   06
   Л45


    Тарнопольский, О. Б.
    Личностная направленность обучения как основа гуманизации преподавания иностранных языков в техническом вузе / О. Б. Тарнопольский // Гуманитаризация инженерного образования : Межвуз. сб. науч. тр. / ПИИТ. - СПб., 1992. - С. 132-136
УДК
Рубрики: ОБУЧЕНИЕ В ВУЗЕ
Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КІМ





    Сорокин, Г.
    Педагогические особенности гуманитаризации технического образования в вузе / Г. Сорокин // Alma mater / Вестник высшей школы. - 2008. - № 1. - С. 14-16
УДК
Рубрики: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ--ВУЗЫ ТЕХНИЧЕСКИЕ--ГУМАНИТАРИЗАЦИЯ
   ВИЩА ОСВІТА--ТЕХНІЧНІ ВНЗ--ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Демченко, Н. І.
    Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта
Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.





    Колісник, К. Е. (декан гуманітарного факультету УкрДАЗТ; кандидат історичних наук, доцент кафедри "Історія та українознавство").
    Гуманітарний факультет / К. Е. Колісник // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 17-18 : фот.
УДК
Рубрики: Высшие учебные заведения
   Железнодорожный транспорт

   Вищі навчальні заклади

   Залізничний транспорт

   Украина
    Харьков

    Україна

    Харків

Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения -- железнодорожный транспорт -- структурные подразделения УкрГАЖТ -- факультеты -- кафедры -- история факультета -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- интеллектуальные клубы -- научно-исследовательская работа -- воспитательная работа -- мировозрение человека -- украиноведение -- вищі навчальні заклади -- залізничний транспорт -- структурні підрозділи УкрДАЗТ -- факультети -- кафедри -- історія факультету -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- науково-дослідна робота -- виховна робота -- інтелектуальні клуби -- світогляд людини -- українознавство
Анотація: Стаття присвячена історії створення гуманітарного факультету УкрДАЗТ як впровадження концепції гуманізації та гуманітаризації освіти, розповідається про його склад та основні напрямки науково-методичної роботи.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Українська державна академія залізничного транспорту, гуманітарний факультет \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Освіта нового століття: пріоритети розвитку : [з виступу на загальних зборах НАПН України] / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 5-7. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58в2
Рубрики: гуманитаризация высшего образования
   гуманітаризація вищої освіти

   мовна політика

   языковая политика

Кл.слова (ненормовані):
гуманітаризація освіти -- модернізація змісту освіти -- мовна політика України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ткаченко, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов загальної підготовки Національного університету харчових технологій; м. Київ).
    Проблеми гуманізації вищої освіти / Н. Ткаченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 51-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- гуманізація вищої освіти -- гуманизация высшего образования -- гуманітарізація вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- виховання молодого покоління -- воспитание молодого поколения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- духовне виховання -- духовное воспитание -- іноземні мови -- иностранные языки -- наукова творчість студентів -- научное творчество студентов
Анотація: Розглядається проблема гуманізації та гуманітарізації освіти в Україні. Визначаються шляхи формування навчальними закладами духовності молодого покоління: розкриття особистості у різноманітті її інтересів і можливостей, формування здатності до культурного мислення і творчості, протистояння негативним соціально-політичним явищам.





    Матлина, С. Г.
    В единстве технологий. (О гуманитаризации билиотечного пространства) / С. Г. Матлина // Науч.-техн. б-ки. - 2012. - № 6. - С. 60-69
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- гуманитаризация библиотечного пространства -- гуманітаризація бібліотечного простору -- вертуальные коммуникации -- віртуальні комунікації -- публичные библиотеки -- публічні бібліотеки -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- социально-гуманитарные инновации -- соціально-гуманітарні інновації -- информационно-культурное пространство -- інформаційно-культурний простір -- корпоративные проекты -- корпоративні проекти -- вебинары -- вебінари -- интернет-конференции -- інтернет-конференції -- блоги -- библиотечный блоггинг -- бібліотечний блоггінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)




    Ситник, О. І.
    Філософія гуманітарної освіти в технічному ВУЗі: постболонський період / О. І. Ситник // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 403-408
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- технический ВУЗ -- технічний ВУЗ -- постболонский период -- постболонський період -- гуманитарные дисциплины -- гуманітарні дисципліни -- гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Русинка, Іван (доцент кафедри психологічних і педагогічних дисциплін Тернопільського національного економічного університету; кандидат педагогічних наук).
    Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності / І. Русинка // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 42-51
Рец. на Русина І. І. Психологія : навчальний посібник / І. І. Русина. - К.: Знання, 2011.- 407 с.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- концепції людини -- концепции человека -- творчий потенціал особистості -- творческий потенциал личности -- гуманітарізація освіти -- гуманитаризация образования -- учбові предмети -- учебные предметы -- психологія -- психология -- навчальний процес -- учебный процесс -- підготовка студентів -- подготовка студентов -- учбові посібники -- учебные пособия -- рецензії на посібники -- рецензии на пособия -- принципи розуміння людини -- принципы понимания человека
Анотація: Привертається увага до важливості курсу "Психологія" у підготовці студентів до майбутньої практичної професійної діяльності. Розкриваються базові принципи розуміння людини як особистості, структура і переваги навчального посібника "Психологія", підготовленого автором.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Іващенко, О. В. (кандидат філософських наук; доцент Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди).
    Філософія дизайнерської освіти і дизайнерського менеджменту: антропологічна складова / О. В. Іващенко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 63-65. - Література : С. 65 : 4 назви
УДК
ББК 74
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая антропология -- антропология техники -- антропологія техніки -- видавнича справа -- гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- дизайнери -- дизайнерский менеджмент -- дизайнерское образование -- дизайнерська освіта -- дизайнерський менеджмент -- дизайнеры -- журнали -- журналы -- издательское дело -- культурна антропологія -- культурная антропология -- маркетинг -- менеджмент -- педагогічна антропологія -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Проаналізовано вимоги до професії та дизайнерського менеджменту. Обгрунтовано доцільність їхньої орієнтації на методологічні настанови сучасної культурної антропології та антропології техніки, а також етики відповідальності, що передбачає гуманітаризацію підготовки різного профілю фахівців, які займаються сучасним журнальним виробництвом.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта
Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.





    Удод, Олександр (доктор історичних наук; професор; директор ).
    Методологія історій та гуманітаризація знання / О. Удод, М. Юрій // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 54-70 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
історичний процес -- исторический процесс -- методологія історії -- методология истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- історія -- история -- методологія історії -- методология истории -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- формаційний напрямок -- формационное напраление -- цивілізаційний напрямок -- цивилизационное направление -- цивілізаційні концепції -- цивилизационные концепции -- синергетичний підхід -- синергетический подход
Анотація: Розглядаються методологічні проблеми історичної науки. Розкриваються формаційний та цивілізаційний підходи в історичному процесі, роль гуманітарізації знання.


Дод.точки доступу:
Юрій, Михайло (доктор історичних наук; професор кафедри філософських наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Горун, А. А.
    Гуманитаризация высшего технического образования посредством изучения иностранного языка / А. Горун // Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи України : монографія / за ред. Т.І. Власової. - Д. : АРТ-ПРЕС, 2008. - С. 84-87 . - ISBN 978-966-348-144-9
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КІМ -- техническое образование -- технічна освіта -- иностранные языки -- іноземні мови -- гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- мировосприятие студентов -- світосприйняття студентів -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зотова-Садило, Олена (старший викладач кафедри української та іноземних мов факультету економіки та управління Університету менеджменту освіти НАН України; м. Кривий Ріг).
    Гуманітрана підготовка як науково-педагогічне явище / О. Зотова-Садило // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 7. - С. 70-77. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
гуманітаризація вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- система підготовки майбутніх економістів -- система подготовки будущих специалистов -- конкурентоспроможні спеціалісти -- конкурентоспособные специалисты -- гуманітарні науки -- гуманитарные науки -- студенти економічних спеціальностей -- студенты экономических специальностей -- предмети гуманітарного циклу -- предметы гуманитарного цикла -- високооосвічена особистість -- высокообразованная личность -- ознаки високоосвіченої особистості -- признаки высокообразованной личности
Анотація: Аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних учених стосовно місця гуманітарних наук у системі підготовки майбутніх фахівців негуманітарного профілю.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики).
    Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі [Текст] / О. Барановська // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчитеів. - 2013. - № 9. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- фундамеиталізація освіти -- гуманітаризація освіти -- модернізація сучасної освіти -- педагогічні технології -- гуманітарна освіта -- інтерактивні методи навчання історії -- система образования -- фундаментализация образования -- гуманитаризация образования -- модернизация современого образования -- педагогические технологии -- гуманитарное образование -- интерактивные методы обучения истории
Анотація: Фундаменталізація та гуманізація освіти стають одними з важливих напрямків модернізації сучасної освіти, головним фактором є вплив на трансформацію змісту освіти.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Кліменко, Віталій (професор Київського національного університету будівництва і архітектури; дійсний член Академії будівництва України; кандидат технічних наук).
    Технічна естетика в інженерних дисциплінах для технічних університетів [] / В. Кліменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 2. - С. 37-43
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- технічна освіта -- техническое образование -- технічна естетика -- техническая эстетика -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- універсалізм вищої освіти -- универсализм высшего образования -- емоційне сприйняття -- эмоциональное восприятие -- гуманітаризація інженерної освіти -- гуманитаризация инженерного образования -- технічні дисципліни -- технические дисциплины -- суть естетики -- суть эстетики -- естетичні почуття -- эстетические чувства
Анотація: Універсалізм технічної освіти передбачає надання майбутньому спеціалісту не тільки інженерних знань, а й освченості - бачення у своїй професії прекрасного. Цьому сприятиме включення до спеціальних технічних дисциплін питання технічної естетики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)