Юрчак, Александр (директор В2В Ray).
    Лид-менеджмент- ключ к трансформации маркетинга В2В / А. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
В2В маркетинг -- лид-менеджмент -- лиды -- инструменты маркетинга -- лід-менеджмент -- ліди -- управління лідами -- управление лидами -- інструменти маркетингу -- проблемы маркетинга -- проблеми маркетингу -- технології продаж -- технологии продаж
Анотація: В статье рассматривается проблема генерации и управления лидами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу).
    На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 4-11 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
пошуковий маркетинг -- мобільний маркетинг -- конкурентоспроможність підприємств -- В2В маркетинг -- маркетинг В2В -- маркетинг в соціальних мережах -- консалтинговий ринок -- автоматизація маркетингу -- поисковый маркетинг -- мобильный маркетинг -- конкурентоспособность предприятий -- маркетинг в социальных сетях -- консалтинговый маркетинг -- автоматизация маркетинга
Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.