Юрчак, Александр (директор В2В Ray). Лид-менеджмент- ключ к трансформации маркетинга В2В / А. Юрчак> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): В2В маркетинг -- лид-менеджмент -- лиды -- инструменты маркетинга -- лід-менеджмент -- ліди -- управління лідами -- управление лидами -- інструменти маркетингу -- проблемы маркетинга -- проблеми маркетингу -- технології продаж -- технологии продаж Анотація: В статье рассматривается проблема генерации и управления лидами. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу). На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 4-11 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Украина Україна Кл.слова (ненормовані): пошуковий маркетинг -- мобільний маркетинг -- конкурентоспроможність підприємств -- В2В маркетинг -- маркетинг В2В -- маркетинг в соціальних мережах -- консалтинговий ринок -- автоматизація маркетингу -- поисковый маркетинг -- мобильный маркетинг -- конкурентоспособность предприятий -- маркетинг в социальных сетях -- консалтинговый маркетинг -- автоматизация маркетинга Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга. |