Пошуковий запит: <.>R=15.31@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гайворонюк, Н. А. (методист Центра практической психологии и социальной работы Института последипломного образования Севастопольского городского гуманитарного университета). Организация эффективной работы с подростками и детьми-сиротами по формированию и осознанию семейных ценностей / Н. А. Гайворонюк> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 42-46 : табл. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Семейная психология Сімейна психологія Социальная психология Соціальна психологія Украина Україна Крым Крим Севастополь Кл.слова (ненормовані): семьи -- сім'ї -- адаптация -- адаптація -- дети-сироты -- діти-сироти -- дефиниции -- дефініції -- принятие жизненного опыта -- прийняття життєвого досвіду -- повышение уровня самооценки -- підвищення рівня самооцінки -- самоанализ -- самоаналіз Анотація: Представлены рекомендации для практических психологов и социальных педагогов по организации эффективной работы с подростками и детьми-сиротами по формированию и осознанию семейных ценностей.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Татарин, Н. Ю. (практичний психолог ЗОШ № 19 м. Тернополя). Корекція агресивності у молодшому шкільному віці / Н. Ю. Татарин> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 48-52. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
Рубрики: Експериментальна психологія Экспериментальная психология Дитяча психологія Детская психология Україна Украина Тернопіль Тернополь Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- агрессивное поведение -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- емоційна напруга -- эмоциональное напряжение -- самооцінка дитини -- самооценка ребенка -- саморегуляція -- саморегуляция -- релаксація -- релаксация Анотація: Пропонується корекційна програма розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій молодших школярів.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Поліщук, В. М. (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри психології Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка). Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому і юнацькому віці / В. М. Поліщук> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 1-5. - (Вікова психологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Вікова психологія Возрастная психология Кл.слова (ненормовані): вікові кризи -- возрастные кризисы -- нормативні кризи -- нормативные кризисы -- ненормативні кризи -- ненормативные кризисы -- підліткові кризи -- подростковые кризисы -- юнацькі кризи -- юношеские кризисы -- кризи входження в дорослість -- кризисы вхождения во взрослость -- симптомокомплекси переживань -- симптомокомплексы переживаний Анотація: Обговорюються симптомокомплекси переживань як універсальні симптоми у юнаків та підлітків.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Юдєєва, Т. В. (кандидат психологічних наук; викладач кафедри психології РВНЗ "КІПУ"). Статеві особливості навіюваності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 38-42 : табл. - (Психологія підлітків). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Возрастная психология Вікова психологія Кл.слова (ненормовані): неповнолітні -- несовершеннолетние -- психологія підлітків -- психология подростков -- дезадаптовані неповнолітні -- дезадаптированные несовершеннолетние -- сугестивний вплив -- суггестивное влияние -- сугетивність -- суггетивнисть -- психологічні дослідження -- психологические исследования -- гендерні особливості -- гендерные особенности -- тест-проби на сугестивність -- тест-пробы на суггестивность -- навіюваність -- внушаемость Анотація: Представлено результати дослідження чутливості соціально дезадаптованих неповнолітніх різного віку та статі до тест-проб на сугестивність різної сенсорної модальності: зорових, нюхових, слухових, шкірних, рухово-кінестетичних.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Акимова, М. К. (доктор психологических наук; профессор; заведующий лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующий кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующий кафедрой общей психологии Университета РАО). Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 60-65. - (Психология обучения - Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Возрастная психология Вікова психологія Психология обучения Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): развивающие программы для детей -- розвиваючі програми для дітей -- психологія навчання -- психология обучения -- психология развития -- психологія розвитку -- мыслительные действия -- розумові дії -- коррекция развития -- корекція розвитку -- мыслительный навык -- розумовий навик -- мыслительные операции -- розумові операції -- коррекционные программы для детей -- корекційні програми для дітей Анотація: Представлены задания коррекционно-развивающих программ для детей по развитию мыслительных действий с понятиями.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО) Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина). Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 58-63 : табл. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): внимание -- увага -- память -- пам'ять -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- саморегуляция -- саморегуляція -- внутренний план действий -- внутрішній план дій -- игровые тренинги познавательных процессов -- ігрові тренінги пізнавальних процесів -- школьники -- школярі Анотація: Представлен комплекс интеллектуальных упражнений, направленный на формирование концентрации и распределение внимания, совершенствование внутреннего плана действий, а также саморегуляцию умственных процессов у школьников 12-18 лет.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мар'яненко, Л. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психології навчання Інституту психології НАПН України ім. Г. С. Костюка). Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 70-76 : мал. - (Психологія навчання). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психологія розвитку Психология развития Кл.слова (ненормовані): пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- операційний компонент -- операционный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- мотиваційно-регуляційний компонент -- мотивационно-регуляционный компонент -- контрольно-оцінний компонент -- контрольно-оценочный компонент Анотація: Пропонується програма з розвитку операційного компоненту пізнавальної діяльності.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Акимова, М. К. (доктор психологических наук; профессор; заведующий лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующий кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующий кафедрой общей психологии университета РАО). Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 65-72. - (Психология обучения - Психологія навчання). - Библиогр. в конце ст., 85 названий. - Окончание. Начало в № 6 за 2013
Рубрики: Возрастная психология Вікова психологія Практическая психология Практична психологія Кл.слова (ненормовані): развитие активной речи -- розвиток активної мови -- словесные ассоциации -- словесні асоціації -- развивающие программы для детей -- розвиваючі програми для дітей -- коррекционные программы для детей -- корекційні програми для дітей -- мыслительные действия -- розумові дії Анотація: Представлены упражнения коррекционно-развивающей программы для детей по развитию мыслительных действий.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО) Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк). Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психологія розвитку Психология развития Вікова психологія Возрастная психология Кл.слова (ненормовані): мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина). Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 19-24. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 4 названия. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Детская психология Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): развитие воображения -- розвиток уяви -- ассоциативный поток -- асоціативний потік -- индивидуальные особенности мышления -- індивідуальні особливості мислення -- ассоциативное воображение -- асоціативна уява -- интерпретация художественных образов -- інтерпретація художніх образів -- развитие художественного творчества -- розвиток художньої творчості -- техническое творчество -- технічна творчість -- развитие памяти -- розвиток пам'яті -- развитие фантазии -- розвиток фантазії -- прогнозирование результатов -- прогнозування результатів -- развитие качества мышления -- розвиток якості мислення -- тренинги Анотація: Предлагается серия тренинговых заданий, направленных на развитие и совершенствование различных приемов воображения у школьников.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коваленко, О. Г. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; докторант Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України). Міжособистісне спілкування як компонент психічної діяльності у похилому віці / О. Г. Коваленко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 61-65 : рис. - (Геронтопсихологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психологія особистості Психология личности Кл.слова (ненормовані): психология старения -- психологія старіння -- психическая деятельность -- психічна діяльність -- пожилой возраст -- літній вік -- межличностные общения -- міжособистісні спілкування -- структура психической деятельности -- структура психічної діяльності -- эмоциональное состояние -- емоційний стан -- коррекция эмоциональных состояний -- корекція емоційних станів -- эмоциональный компонент -- емоційний компонент -- когнитивный компонент -- когнітивний компонент -- поведенческий компонент -- поведінковий компонент -- психічна діяльність -- психическая деятельность Анотація: Розглянуто особливості міжособистісного спілкування як важливого компоненту психічної діяльності в похилому віці. Проаналізовано структуру міжособистісного спілкування цих осіб, його функції, засоби, результати, сфери, чинники та механізми. Обґрунтовано методичні аспекти дослідження особливостей міжособистісного спілкування осіб похилого віку.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\11.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дзюбко, Л. В. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка; АПН України). Особливості діагностики мотиваційної сфери (дошкільнята і молодші школярі) / Л. В. Дзюбко, Л. І. Гриценок> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 38-48 : рис. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 58 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- детская психология -- діагностика навчальних мотивів дошкільника -- диагностика учебных мотивов дошкольника -- оцінка шкільної мотивації учнів -- оценка школьной мотивации учащихся -- мотиваційна сфера підлітка -- мотивационная сфера подростка -- психологические тесты -- психологічні тести -- обучение детей -- навчання дітей -- психодиагностика -- психодіагностика Анотація: Дослідження навчальної мотивації на перехідних етапах навчання.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\7.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Гриценок, Л. І. (науковій співробітник наукової лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах навчально-наукового інституту права та психології Національної академії внутрішніх справ) Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Левенець, А. Є. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психології НПУ імені М. П. Драгоманова). Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 35-38. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 6 назв. - Закінчення. Початок у журналі: Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): проблема життєвого вибору -- проблема жизненного выбора -- тренинги -- тренінги -- юнацький вік -- юношеский возраст -- детская психология -- дитяча психологія -- життєвий вибір -- жизненный выбор -- декларація моєї самооцінки -- декларация моей самооценки Анотація: Опубліковані теми тренінгу розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\6.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Литовченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України). Програма соціально-психологічного тренінгу «соціальне становлення особистості» / О. В. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-34. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- підлітки -- подростки -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Представлення програми соціально-психологічного тренінгу, який має на меті створити сприятливі умови для соціального становлення старших підлітків, старшокласників, попередити відхилення в соціальному розвитку і поведінці особистості.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\5.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Соціальне становлення особистості, тренінг \о нем\ Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Поліщук, В. М. (доктор психологічних наук; завідувач кафедри практичної психології Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка). Вікові кризи: феноменологія, проблеми / В. М. Поліщук> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 1-5 : табл. - (Вікова психологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): віковий розвиток особистості -- возрастное развитие личности -- розвиток особистості -- развитие личности -- вікова психологія -- возрастная психология -- вікові кризи -- возрастные кризисы -- симптоми вікових криз -- симптомы возрастных кризисов Анотація: Продемонстровані результати емпіричного визначення базових симптомів вікових криз як: пізнавальні показники кризового місця особистості у віковому розвитку (на прикладі підліткового і юнацького віку), характеристики феномена «вікова норма кризового розвитку».
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\1.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского Национального университета имени В. Н. Каразина). Комплекс коррекционно-развивающих упражнений для развития у школьников внутреннего плана действий, внимания, памяти и самоконтроля / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 22-28. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 4 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): словесные циклы -- словесні цикли -- двигательная память -- рухова пам'ять -- возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- игровые тренинги -- ігрові тренінги -- развитие психики -- розвиток психіки -- дети -- діти -- вправи -- упражнения Анотація: Упражнения со словесными циклами для развития внутреннего плана действий (для учащихся 7-11 классов). Комплекс упражнений для развития двигательной памяти (для детей 6-9 лет).
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\4.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
|