Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=15.31@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Гайворонюк, Н. А. (методист Центра практической психологии и социальной работы Института последипломного образования Севастопольского городского гуманитарного университета).
    Организация эффективной работы с подростками и детьми-сиротами по формированию и осознанию семейных ценностей / Н. А. Гайворонюк // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 42-46 : табл. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Семейная психология
   Сімейна психологія

   Социальная психология

   Соціальна психологія

   Украина
    Україна

    Крым

    Крим

    Севастополь

Кл.слова (ненормовані):
семьи -- сім'ї -- адаптация -- адаптація -- дети-сироты -- діти-сироти -- дефиниции -- дефініції -- принятие жизненного опыта -- прийняття життєвого досвіду -- повышение уровня самооценки -- підвищення рівня самооцінки -- самоанализ -- самоаналіз
Анотація: Представлены рекомендации для практических психологов и социальных педагогов по организации эффективной работы с подростками и детьми-сиротами по формированию и осознанию семейных ценностей.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Татарин, Н. Ю. (практичний психолог ЗОШ № 19 м. Тернополя).
    Корекція агресивності у молодшому шкільному віці / Н. Ю. Татарин // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 48-52. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Дитяча психологія

   Детская психология

   Україна
    Украина

    Тернопіль

    Тернополь

Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- агрессивное поведение -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- емоційна напруга -- эмоциональное напряжение -- самооцінка дитини -- самооценка ребенка -- саморегуляція -- саморегуляция -- релаксація -- релаксация
Анотація: Пропонується корекційна програма розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій молодших школярів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Поліщук, В. М. (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри психології Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка).
    Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому і юнацькому віці / В. М. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 1-5. - (Вікова психологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Вікова психологія
   Возрастная психология

Кл.слова (ненормовані):
вікові кризи -- возрастные кризисы -- нормативні кризи -- нормативные кризисы -- ненормативні кризи -- ненормативные кризисы -- підліткові кризи -- подростковые кризисы -- юнацькі кризи -- юношеские кризисы -- кризи входження в дорослість -- кризисы вхождения во взрослость -- симптомокомплекси переживань -- симптомокомплексы переживаний
Анотація: Обговорюються симптомокомплекси переживань як універсальні симптоми у юнаків та підлітків.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Юдєєва, Т. В. (кандидат психологічних наук; викладач кафедри психології РВНЗ "КІПУ").
    Статеві особливості навіюваності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 38-42 : табл. - (Психологія підлітків). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Возрастная психология
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
неповнолітні -- несовершеннолетние -- психологія підлітків -- психология подростков -- дезадаптовані неповнолітні -- дезадаптированные несовершеннолетние -- сугестивний вплив -- суггестивное влияние -- сугетивність -- суггетивнисть -- психологічні дослідження -- психологические исследования -- гендерні особливості -- гендерные особенности -- тест-проби на сугестивність -- тест-пробы на суггестивность -- навіюваність -- внушаемость
Анотація: Представлено результати дослідження чутливості соціально дезадаптованих неповнолітніх різного віку та статі до тест-проб на сугестивність різної сенсорної модальності: зорових, нюхових, слухових, шкірних, рухово-кінестетичних.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

5.


    Акимова, М. К. (доктор психологических наук; профессор; заведующий лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующий кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующий кафедрой общей психологии Университета РАО).
    Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 60-65. - (Психология обучения - Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Возрастная психология
   Вікова психологія

   Психология обучения

   Психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
развивающие программы для детей -- розвиваючі програми для дітей -- психологія навчання -- психология обучения -- психология развития -- психологія розвитку -- мыслительные действия -- розумові дії -- коррекция развития -- корекція розвитку -- мыслительный навык -- розумовий навик -- мыслительные операции -- розумові операції -- коррекционные программы для детей -- корекційні програми для дітей
Анотація: Представлены задания коррекционно-развивающих программ для детей по развитию мыслительных действий с понятиями.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО)

Знайти схожі

6.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина).
    Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 58-63 : табл. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
внимание -- увага -- память -- пам'ять -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- саморегуляция -- саморегуляція -- внутренний план действий -- внутрішній план дій -- игровые тренинги познавательных процессов -- ігрові тренінги пізнавальних процесів -- школьники -- школярі
Анотація: Представлен комплекс интеллектуальных упражнений, направленный на формирование концентрации и распределение внимания, совершенствование внутреннего плана действий, а также саморегуляцию умственных процессов у школьников 12-18 лет.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

7.


    Мар'яненко, Л. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психології навчання Інституту психології НАПН України ім. Г. С. Костюка).
    Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар'яненко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 70-76 : мал. - (Психологія навчання). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- операційний компонент -- операционный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- мотиваційно-регуляційний компонент -- мотивационно-регуляционный компонент -- контрольно-оцінний компонент -- контрольно-оценочный компонент
Анотація: Пропонується програма з розвитку операційного компоненту пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

8.


    Акимова, М. К. (доктор психологических наук; профессор; заведующий лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующий кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующий кафедрой общей психологии университета РАО).
    Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 65-72. - (Психология обучения - Психологія навчання). - Библиогр. в конце ст., 85 названий. - Окончание. Начало в № 6 за 2013
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Возрастная психология
   Вікова психологія

   Практическая психология

   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
развитие активной речи -- розвиток активної мови -- словесные ассоциации -- словесні асоціації -- развивающие программы для детей -- розвиваючі програми для дітей -- коррекционные программы для детей -- корекційні програми для дітей -- мыслительные действия -- розумові дії
Анотація: Представлены упражнения коррекционно-развивающей программы для детей по развитию мыслительных действий.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО)

Знайти схожі

9.


    Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк).
    Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

   Вікова психологія

   Возрастная психология

Кл.слова (ненормовані):
мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка
Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина).
    Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 19-24. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 4 названия. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Детская психология
   Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
развитие воображения -- розвиток уяви -- ассоциативный поток -- асоціативний потік -- индивидуальные особенности мышления -- індивідуальні особливості мислення -- ассоциативное воображение -- асоціативна уява -- интерпретация художественных образов -- інтерпретація художніх образів -- развитие художественного творчества -- розвиток художньої творчості -- техническое творчество -- технічна творчість -- развитие памяти -- розвиток пам'яті -- развитие фантазии -- розвиток фантазії -- прогнозирование результатов -- прогнозування результатів -- развитие качества мышления -- розвиток якості мислення -- тренинги
Анотація: Предлагается серия тренинговых заданий, направленных на развитие и совершенствование различных приемов воображения у школьников.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

11.


    Коваленко, О. Г. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; докторант Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Міжособистісне спілкування як компонент психічної діяльності у похилому віці / О. Г. Коваленко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 61-65 : рис. - (Геронтопсихологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
психология старения -- психологія старіння -- психическая деятельность -- психічна діяльність -- пожилой возраст -- літній вік -- межличностные общения -- міжособистісні спілкування -- структура психической деятельности -- структура психічної діяльності -- эмоциональное состояние -- емоційний стан -- коррекция эмоциональных состояний -- корекція емоційних станів -- эмоциональный компонент -- емоційний компонент -- когнитивный компонент -- когнітивний компонент -- поведенческий компонент -- поведінковий компонент -- психічна діяльність -- психическая деятельность
Анотація: Розглянуто особливості міжособистісного спілкування як важливого компоненту психічної діяльності в похилому віці. Проаналізовано структуру міжособистісного спілкування цих осіб, його функції, засоби, результати, сфери, чинники та механізми. Обґрунтовано методичні аспекти дослідження особливостей міжособистісного спілкування осіб похилого віку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\11.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

12.


    Дзюбко, Л. В. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка; АПН України).
    Особливості діагностики мотиваційної сфери (дошкільнята і молодші школярі) / Л. В. Дзюбко, Л. І. Гриценок // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 38-48 : рис. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 58 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- детская психология -- діагностика навчальних мотивів дошкільника -- диагностика учебных мотивов дошкольника -- оцінка шкільної мотивації учнів -- оценка школьной мотивации учащихся -- мотиваційна сфера підлітка -- мотивационная сфера подростка -- психологические тесты -- психологічні тести -- обучение детей -- навчання дітей -- психодиагностика -- психодіагностика
Анотація: Дослідження навчальної мотивації на перехідних етапах навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\7.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Гриценок, Л. І. (науковій співробітник наукової лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах навчально-наукового інституту права та психології Національної академії внутрішніх справ)

Знайти схожі

13.


    Левенець, А. Є. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психології НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 35-38. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 6 назв. - Закінчення. Початок у журналі: Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
проблема життєвого вибору -- проблема жизненного выбора -- тренинги -- тренінги -- юнацький вік -- юношеский возраст -- детская психология -- дитяча психологія -- життєвий вибір -- жизненный выбор -- декларація моєї самооцінки -- декларация моей самооценки
Анотація: Опубліковані теми тренінгу розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\6.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

14.


    Литовченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України).
    Програма соціально-психологічного тренінгу «соціальне становлення особистості» / О. В. Литовченко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-34. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- підлітки -- подростки -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Представлення програми соціально-психологічного тренінгу, який має на меті створити сприятливі умови для соціального становлення старших підлітків, старшокласників, попередити відхилення в соціальному розвитку і поведінці особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\5.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Соціальне становлення особистості, тренінг \о нем\

Знайти схожі

15.


    Поліщук, В. М. (доктор психологічних наук; завідувач кафедри практичної психології Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Вікові кризи: феноменологія, проблеми / В. М. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 1-5 : табл. - (Вікова психологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
віковий розвиток особистості -- возрастное развитие личности -- розвиток особистості -- развитие личности -- вікова психологія -- возрастная психология -- вікові кризи -- возрастные кризисы -- симптоми вікових криз -- симптомы возрастных кризисов
Анотація: Продемонстровані результати емпіричного визначення базових симптомів вікових криз як: пізнавальні показники кризового місця особистості у віковому розвитку (на прикладі підліткового і юнацького віку), характеристики феномена «вікова норма кризового розвитку».

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\1.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

16.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского Национального университета имени В. Н. Каразина).
    Комплекс коррекционно-развивающих упражнений для развития у школьников внутреннего плана действий, внимания, памяти и самоконтроля / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 22-28. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 4 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
словесные циклы -- словесні цикли -- двигательная память -- рухова пам'ять -- возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- игровые тренинги -- ігрові тренінги -- развитие психики -- розвиток психіки -- дети -- діти -- вправи -- упражнения
Анотація: Упражнения со словесными циклами для развития внутреннего плана действий (для учащихся 7-11 классов). Комплекс упражнений для развития двигательной памяти (для детей 6-9 лет).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)