Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=68.01.14@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Романова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільськогосподарське виробництво

   Сельскохозяйственное производство

Кл.слова (ненормовані):
модель маркетингу -- модель маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- аграрний менеджмент -- аграрный менеджмент -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Швиденко, О. М. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / О. М. Швиденко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. - № 1. - С. 129-135 : рис. - (Сторінка молодого науковця). - Бібліогр. наприкінці ст., 29 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Информационные технологии
   Інформаційні технології

   Сельскохозяйственные предприятия

   Сільськогосподарські підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационное обслуживание -- інформаційне обслуговування -- аграрный маркетинг -- аграрний маркетинг -- Интернет-маркетинг -- Інтернет-маркетинг -- Интернет-среда -- Інтернет-середовище -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- домохозяйства -- домогосподарства -- сельское хозяйство -- сільське господарство -- реклама -- торговые Интернет-системы -- торговельні Інтернет-системи -- торгово-производственные объединения -- торгово-виробничі об'єднання
Анотація: Розкрито сутність поняття Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Агроторг, торгово-производственное объединение \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)