Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мельник, Тетяна Миколаївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (завідувач кафедри міжнародної економіки Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Протидія тінізації у зовнішньоекономічному секторі України / Т. М. Мельник, Т. Л. Вишинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 95-107 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теневая экономика, 2005-2010 гг.

   Тіньова економіка, 2005-2010 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- экономика внешней торговли -- економіка зовнішньої торгівлі -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- государственное регулирование экономики -- державне регулювання економіки -- противодействие тенизации -- протидія тінізації -- экономическая детенизация -- економічна детінізація -- детенизация -- детінізація
Анотація: Розкрито сутність тінізації зовнішньоекономічної діяльності та досліджено її структуру. Визначено частку тіньової економіки у сфері зовнішньоекономічної діяльності України і сформульовано пропозиції щодо її детінізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вишинська, Тетяна Леонідівна (аспірант Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна); Антимонопольный комитет Украины \о нем\Антимонопольний комитет Украины \о нем\; Государственная Налоговая служба Украины \о ней\; Державна податкова служба України \о ней\; Государственная служба финансового мониторинга Украины \о ней\; Державна служба фінансового моніторингу України \о ней\; Государственная таможенная служба Украины \о ней\; Державна митна служба України \о ней\; Кодекс Украины об административных правонарушениях \о произв.\; Кодекс України про адміністративні правопорушення \о произв.\; Служба безопасности Украины \о ней\; Служба безпеки України \о ней\; Таможенный кодекс Украины \о произв.\; Митний кодекс України \о произв.\; Уголовный кодекс Украины \о произв.\; Кримінальний кодекс України \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (завідувач кафедри міжнародної економіки Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Оцінювання впливу імпорту на проміжне і кінцеве споживання в Україні / Т. М. Мельник, К. С. Пугачевська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 62-70 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли, 2000-2012 гг.

   Економіка зовнішньої торгівлі, 2000-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- імпортна політика -- импортная политика -- импортные товарные потоки -- імпортні товарні потоки -- конечное потребление -- кінцеве споживання -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- международная специализация -- міжнародна спеціалізація -- международная производственная фрагментация -- міжнародна виробнича фрагментація -- национальные экономики -- національні економіки -- оценочные индикаторы -- оціночні індикатори -- промежуточное потребление -- проміжне споживання -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто динаміку та структуру імпортних товарних потоків в Україну. Оцінено вплив розподіл імпортних надходжень на проміжне та кінцеве споживання за видами діяльності. Проаналізовано кількісні характеристики імпорту окремих країн і показник частки імпорту в експорті як ключовий індикатор міжнародної фрагментації виробництва.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пугачевська, Катерина Сергіївна (аспірант Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

3.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (професор; доктор економічних наук; завкафедрою міжнародної економіки).
    Процеси транснаціоналізації на світовому ринку телекомунікаційних послуг [Текст] / Т. М. Мельник, М. М. Думікян // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 67-75 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 76.032
Рубрики: Засоби масової інформації
   Телебачення

   Средства массовой информации

   Телевидение

Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- телекомунікаційні послуги -- глобалізація -- світовий ринок -- інформаційні технології -- зарубіжний досвід -- ринок інформаційно-телекомунікаційних технологій -- індекс транснаціоналізації -- транснациональные корпорации -- телекоммуникационные услуги -- глобализация -- мировой рынок -- информационные технологии -- зарубежный опыт -- рынок информационно-телекоммуникационных технологий
Анотація: Розглянуто актуальні питання оцінки рівня транснаціоналізації на світовому ринку телекомунікаційних послуг. Проаналізовано розподіл найбільших транснаціональних компаній у сфері телекомунікаційних послуг. Досліджено сучасні концепції розвитку світового ринку телекомунікаційних послуг.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Думікян, Мікаел Мгерович (аспірант кафедри міжнародної економіки)

Знайти схожі

4.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
    Конкурентоспроможність національних інноваційних систем у глобальному середовищі / Т. М. Мельник // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 11. - С. 137-144 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.497(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Экономика науки, 2010-2018 гг.

   Економіка науки, 2010-2018 рр.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- инновации -- інновації -- международные рейтинги -- міжнародні рейтинги -- конкурентоспособность национальных инновационных систем -- конкурентоспроможність національних інноваційних систем -- национальные инновационныя системы -- національні інноваційні системи -- оргнизационные модели -- організаційні моделі -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- системные компоненты -- системні компоненти -- рейтингза Глобальним інноваційним індексом
Анотація: Проаналізовано та порівняльно оцінено національні інноваційні системи за глобальним інноваційним індексом та індексом глобальної конкурентоспроможності, а також позицій України за рівнем цих показників з виокремленням основних причин і наслідків їх формування. Досліджено підходи до визначення сутності національної інноваційної системи та систематизовано її ключові компоненти. Визначено фактори, що впливають на розвиток національної системи, основними серед яких визначено економічні. Здійснено декомпозицію глобального інноваційного індексу та здійснено оцінку позицій України за окремими показниками інноваційного розвитку. Оцінено вплив інноваційної складової на індекс глобальної конкурентоспроможності України. Визначено основні проблеми, на вирішення яких мають спрямовувати дії уряду з метою посилення інноваційної складової конкурентоспроможності України.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Глобальный инновационный индекс \о произв.\; Глобальний інноваційний індекс \о произв.\; Индекс глобальной конкурентоспособности, рейтинг Всемирного экономического форума \о произв.\; Індекс глобальної конкурентоспроможності, рейтинг Всесвітнього економічного форуму \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.42(0)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Великобритания
    Велика Британія

    Германия

    Німеччина

    США

    Швейцария

    Швейцарія

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- глобальная конкуренция -- глобальна конкуренція -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж стран -- імідж країн -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- международный брендинг -- міжнародний брендинг -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные бренды -- національні бренди -- национальный репутационный капитал -- національний репутаційний капітал -- политика национального брендинга -- політика національного брендингу -- продвижение бренда -- просування бренду -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- специфические особенности -- специфічні особливості -- імидж країни -- имидж страны -- репутация брендов -- репутація брендів
Анотація: Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Варібрусова, А.С. (аспірант кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)