Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Ягер, Йохан де@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Сетебе, Едвін
(науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР).
Впровадження безпровідних ІНТЕРНЕТ-технологій на молодіжному ринку / Е. Сетебе, Т. Дронкі, Й. де
Ягер
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 390-399 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(6ПАР)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Южно-Африканская Республика
ЮАР
Південно-Африканська Республіка
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
безпроводные устройства
--
безпровідні пристрої
--
высшее образование
--
вища освіта
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
инновационные ИНТЕРНЕТ-технологии
--
інноваційні ІНТЕРНЕТ-технології
--
маркетинговое планирование
--
маретингове планування
--
молодежный рынок
--
молодіжний ринок
--
пользователи Интернет
--
користувачі Інтернет
--
потребительские мотивации
--
споживчі мотивації
--
социальные статусы
--
соціальні статуси
--
стратегии продаж
--
стратегії продажів
--
імідж користувачів Інтернет
--
имидж пользователей Интернет
--
самоповага
--
сомоуважение
--
технологическая восприимчивость
--
технологічна сприйманість
Анотація:
Визначено рівень впровадження Інтернет-технологій і використання безпровідних Інтернет-пристроїв на молодіжному ринку на прикладі студентів вищих навчальних закладів в міському окрузі Цване, ПАР. Методом відбору вибрано 360 студентів із вищих навчальних закладів, для збору інформації було використано анкету. Отримані дані свідчать, що немає жодних істотних відмінностей у поглядах серед студентів, які вчаться в державних установах, і студентів з приватних установ щодо прийняття Інтернет-технологій і використання безпровідних пристроїв. Студенти вважають, що безпровідні Інтернет-пристрої надають користувачеві певний позитивний імідж і спрощують соціальне життя. Але єдиної думки про те, чи безпровідні Інтернет-пристрої демонструють певний соціальний статус користувача, підвищують самоповагу і змушують користувача відчувати себе добре, не склалося. Зібрано інформацію для розробки маркетингових планів і стратегій продажу безпровідних Інтернет-пристроїв і послуг на молодіжному ринку. Передбачено майбутнє інноваційних Інтернет-технологій і показано напрям розвитку ринку безпровідних пристроїв.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дронкі, Тоні (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (маркетинг));
Ягер
,
Йохан
де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))
Знайти схожі
>
2.
Ягер
,
Йохан
де
(доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де
Ягер
, М. Тахір> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
академические факторы
--
академічні фактори
--
маркетинговое моделирование
--
маркетингове моделювання
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
потребительская удовлетворённость
--
споживацька задоволеність
--
удовлетворённость в образовательних услугах
--
задоволеність освітніми послугами
--
задоволеність споживачів
--
удовлетворенность потребителей
--
прикладные подходы
--
прикладні підходи
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
структурные уравнения
--
структурні рівняння
--
университетское образование
--
університетська освіта
--
университеты
--
університети
--
управленческие факторы
--
управлінські фактори
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
Анотація:
Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)
Знайти схожі
>
3.
Ягер
,
Йохан
де
(доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де
Ягер
, М. Тахір> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 12
. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
332.1
ББК
65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Повітряний транспорт
Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
аэропорты
--
аеропорти
--
воздушный транспорт
--
внутренние пассажироперевозки
--
внутрішні пасажироперевезення
--
дополнительные платные услуги
--
додаткові платні послуги
--
клиенты
--
клієнти
--
коммуникационные мотивации
--
комунакаційні мотивації
--
личные качества
--
особисті якості
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
подтверждающий факторный анализ
--
підтверджуючий факторний аналіз
--
потребительская лояльность
--
споживча лояльність
--
потребительская удовлетворённость
--
споживча задоволеність
--
предоставляемые услуги
--
послуги, що надаються
--
предполетные ожидания
--
передпольотні очікування
--
своевременность
--
своєчасність
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
сервисодатели
--
сервісонадавачі
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
Анотація:
Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)
Знайти схожі
>
4.
Тахір, Мохаммад
(Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
Важливість днів лояльного клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де
Ягер
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 8
. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
дни лояльного клиента
--
дні лояльного клієнта
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
потребительская удовлетворённость
--
споживацька задоволеність
--
скидки
--
знижки
--
товарная политика
--
товарна політика
--
торговые центры
--
торговельні центри
Анотація:
Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Ягер
,
Йохан
де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))
Знайти схожі
>
5.
Ванненбург, Елізма
(старший викладач з маркетингу; завідувач сектору маркетингу Технологічного університету у Тованє; м.Преторія; Південно-Африканська Республіка).
Важливість звукового супроводу в ігральних зонах казино [Текст] / Е. Ванненбург, Т. Дротскі, Й. де
Ягер
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. -
№ 10
. - С. 15-26 : табл., граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
379.8
ББК
65.497.7(6ПАР)с-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
азартные игры
--
азартні ігри
--
геймеры
--
геймери
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
звуковое сопровождение
--
звуковий супровід
--
игральные автоматы
--
гральні автомати
--
игроки
--
гравці
--
инновации в игровом бизнесе
--
інновації в ігровому бізнесі
--
казино
--
нові мелодії
--
отраслевые инновации
--
галузеві інновації
--
потребительские предпочтения в казино
--
споживчі переваги в казино
--
экономическая обоснованность инноваций
--
економічна обгрунтованість інновацій
Анотація:
Поставлено за мету визначити, яким чином звук грального автомату впливає на вибір автомату гравцем, а також які є преференції відвідувачів казіно відносно звуків автоматів – традиційні чи нові мелодії. Опитано 630 геймерів по всій Південній Африці, інтерв'ю було проведено у 6 локаціях мережі казіно "Sun International". Результати вказують на те, що звуковий супровід в автоматах є важливим для гравців та вони готові обирати нові мелодії для автоматів. Розроблені за результатами опитування рекомендації можуть стати корисними для менеджерів казіно, а також для розробників гральних автоматів в їх роботі щодо інноваційного оновлення галузі.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Дротскі, Тоні (доцент Технологічного унірверситету у Тованє; м.Преторія; Південно-Африканська Республіка);
Ягер
,
Йохан
де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)); Sun International, южноафриканская сеть казино \о ней\; Sun International, південноафриканська мережа казино \про неї\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)