Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Швацька-Мокжицька, Джуанна@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Швацька
-
Мокжицька
,
Джуанна
(доктор економічних наук ; професор ; завідуюча кафедрою європейської політики, громадських фінансів та маркетингу).
Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д.
Швацька
-
Мокжицька
> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
N 1
. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг в агробізнесі
--
інноваційні стратегії
--
економіка продуктів харчування
--
маркетингові стратегії сільськогосподарських підприємств
--
маркетинг харчових продуктів
--
маркетингові інструменти
--
економіка їжі
--
потреби споживачів
--
маркетинг в агробизнесе
--
инновационные стратегии
--
экономика продуктов питания
--
маркетинговые стратегии сельскохозяйственных предприятий
--
маркетинг пищевых продуктов
--
маркетинговые инструменты
--
экономика еды
--
предпочтения потребителей
Анотація:
Відображено роль і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. Наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Наголошено на існуванні взаємно-субституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Проведена діагностика для визначення, які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.
Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна \пер. з англ.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)