Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Чукурна, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Чукурна
,
Олена
(кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет).
Досвід використання лізингових операцій в банківській сфері Одеського регіону /
Олена
Чукурна
> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. -
№ 11
. - С. 22-25 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
336.7
ББК
65.262
Рубрики:
Економіка
Кредитно-грошова система
Экономика
Кредитно-денежная система
, 2007-2008 рр.
Україна
Одеська область
Кл.слова (ненормовані):
банківська система
--
лізингові операції
--
державне регулювання
--
регіональна економіка
--
статистика
--
лізингові портфелі
--
лізингові платежі
--
динаміка платежів
--
види лізингу
--
лизинговые операции
--
государственное регулирование
--
региональная экономика
--
лизинговые портфели
--
динамика платежей
Анотація:
Стаття присвячена проблемам розвитку лізингових операцій у банківській сфері. Досліджено практику використання лізингу в Одеському регіоні на базі лізингової компанії "Теком-Лізинг". Проаналізовано проблему стримання розвитку лізингових послуг в Україні та означено перспективи використання лізингових операцій.
Дод.точки доступу:
Південний, банк; Теком-Лізинг, компанія; Южтехсервіс, підприємство; Зевс, компанія
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2195ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Окландер, Михайло
(доктор економічних наук; Одеський державний економічний університет).
Світовий досвід та стратегічні орієнтири модернізації споживчої кооперації України / М. Окландер, О.
Чукурна
> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 12
. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст.
УДК
330.341.42
ББК
65.20
Рубрики:
Економіка
Сектора економіки
Экономика
Сектора экономики
Європа
Україна
США
Европа
Україна
Кл.слова (ненормовані):
сектора економіки
--
споживча кооперація
--
історія споживчої кооперації
--
реформування споживчої кооперації
--
модернізація споживчої кооперації
--
функціонування споживчої кооперації
--
зарубіжний досвід
--
сектора экономики
--
потребительская кооперация
--
история потребительской кооперации
--
реформирование потребительской кооперации
--
модернизация потребительской кооперации
--
функционирование потребительской кооперации
--
зарубежный опыт
Анотація:
Розглянуто світовий досвід кооперативного руху, принципи кооперації та особливості їх трансформації. Проаналізовано історію розвитку споживчої кооперації у різних країнах світу. Виявлено негативні чинники, які стримують розвиток споживчої кооперації України. Обгрунтовано стратегічні напрями модернізації споживчої кооперації в Україні.
Дод.точки доступу:
Чукурна
,
Олена
(кандидат економічних наук; Одеський державний економічний університет)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Окландер, Михайло
(доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О.
Чукурна
> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
368
ББК
65.271
Рубрики:
Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії
--
брендінг страхових компаній
--
бренд страхових компаній
--
ребрендінг страхових компаній
--
маркетинг страхових компаній
--
страховий маркетинг
--
нематеріальні активи
--
імідж компаній
--
імідж страхових компаній
--
маркетингові технології страхових компаній
--
стратегії бренду страхової компанії
--
вартість брендів
--
оцінка вартості бренду
--
ринок брендів
--
страховые компании
--
брендинг страховых компаний
--
бренд страховых компаний
--
ребрендинг страховых компаний
--
маркетинг страховых компаний
--
страховой маркетинг
--
нематериальные активы
--
имидж компаний
--
имидж страховых компаний
--
маркетинговые технологии страховых компаний
--
стратегии бренда страховой компании
--
стоимость бренда
--
оценка стоимости бренда
--
рынок брендов
Анотація:
Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".
Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет);
Чукурна
,
Олена
(кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Чукурна
,
Олена
(кандидат економічних наук).
Методологія управління ціновим ризиком у системі маркетингу / О.
Чукурна
> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 55-59 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
управління ціновим ризиком
--
маркетинг підприємств
--
індекс інфляції
--
інфляція
--
золотовалютні резерви
--
морозиво Пломбір
--
управление ценовыми рисками
--
маркетинг предприятий
--
индекс инфляции
--
инфляция
--
золотовалютные резервы
--
мороженое Пломбир
Анотація:
Розглянуто методологію управління ціновим ринком у системі маркетингу. Обгрунтовано методологічні підходи щодо оцінки цінового ризику в системі маркетингу підприємства. Визначено фактори, які сприяють появі цінових ризиків. Запропоновано класифікацію методів оцінки цінового ризику, значну увагу в якій приділено математико-статистичним методам.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Чукурна
,
Олена
(кандидат економічних наук).
Методологія управління ціновим ризиком у системі маркетингу / О.
Чукурна
> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 55-59 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємств
--
цінові ризики
--
цінова політика підприємств
--
ціноутворення на підприємствах
--
економічне моделювання
--
маркетинг предприятий
--
ценовые риски
--
ценовая политика предприятий
--
ценообразование на предприятиях
--
экономическое моделирование
Анотація:
Розглянуто методологію управління ціновим ризиком у системі маркетингу. Обгрунтовані методологічні підходи щодо оцінки цінового ризику в системі маркетингу підприємства. Визначено фактори, які сприяють появі цінових ризиків. Розглянуто вплив інфляції на появу цінового ризику. Запропоновано класифікацію методів оцінки цінового ризику, значну увагу в якій приділено математико-статистичним методом.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_4\14.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)