Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Татомир, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Осецький В., Л. (доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії).
    Особливості використання ендавменту та фандрейзингу в освітній практиці [Текст] / Л. Осецький В., І. Л. Татомир // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2016. - № 3. - С. 86-100 : рис.; 2-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, просвещения

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

Кл.слова (ненормовані):
ендавмент фонди -- ендавмент фонды -- фандрейзинг -- корпоративна філантропія -- корпоративная филантропия -- благодійні фонди -- благотворительные фонды -- фінансування освіти -- финансирование образования -- альтернативні джерела фінансування -- альтернативные источники финансирования -- цільові фонди -- целевые фонды -- механізми формування ендавмент-фондів -- механизмы формирования ендавмент фондов -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- благодійна діяльність -- благотворительная деятельность -- громадські фонди -- общественные фонды -- асоційовані фонди -- ассоциированные фонды -- приватні фонди -- частные фонды -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розкрито механізм формування ендавмент-фондів та визначено можливі джерела їх наповнення. Доведено значимість послуг управлінської компанії щодо раціонального інвестування коштів у бізнес-проекти, майнові активи, цінні папери тощо відповідно до договору довірчого управління активами. Особливу увагу приділено управлінським органам таких фондів, якими є загальні збори, правління та наглядова рада, котра слідкує за правильністю використання доходу від цільового капіталу. Обгрунтовано переваги й недоліки ендавментів для ключових суб'єктів освітнього процесу - держави, навчальних закладів і осіб, що надають спонсорську підтримку. Проаналізовано статистичні дані щодо найбільших ендавмент-фондів США. Виокремлено роль фандрейзингу в залученні навчальними закладами фінансових ресурсів, які дають змогу здійснити конкретні стратегічні програми. Розглянуто вітчизняний досвід у формуванні ендавмент-фондів і розвитку філантропічної діяльності. Визначено комплекс заходів, котрі прискорять процес створення ендавмент-фондів в Україні з урахуванням передової зарубіжної практики.


Дод.точки доступу:
Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки)

Знайти схожі

2.


    Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки).
    Перспективні напрями венчурного інвестування освітніх стартапів [Текст] / І. Л. Татомир // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 43-55 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
венчурні фонди -- освітній стартап -- портфельні інвестори -- бізнес-ангели в освіті -- венчурне інвестування освітніх стартапів -- інновації в освіті -- інвестиції в інновації -- ринок венчурного капіталу -- зарубіжний досвід -- фінансування онлайн-освіти -- EdTech-компанії -- освітні заклади групи К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофільні освітні платформи -- сервіси кредитування освіти -- інвестиційні ризики -- досвід зарубіжних освітніх компаній -- тьюторство -- центри оцінювання знань -- центри тестування здібностей -- венчурные фонды -- образовательный стартап -- портфельные инвесторы -- бизнес-ангелы в образовании -- венчурное инвестирование образовательных стартапов -- инновации в образовании -- инвестиции в инновации -- рынок венчурного капитала -- зарубежный опыт -- финансирование онлайн-образования -- EdTech-компании -- образовательные учреждения группы К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофильные образовательные платформы -- сервисы кредитования образования -- инвестиционные риски -- центры оценивания знаний -- центры тестирования способностей
Анотація: Розкрито механізм дії венчурних фондів та визначено структуру формального та неформального секторів ринку венчурного капіталу. Проаналізовано науковий доробок західних авторів щодо перспективності нового тренду фінансування онлайн-освіти. Надано аналітичну оцінку динаміки венчурних інвестицій у проекти різних сегментів освітньої індустрії (шкільне, університетське, корпоративне навчання). Визначено найдорожчі ЕdTech-компанії за величиною залучених інвестицій. Встановлено, що лідером на ринку онлайн-освіти уже кілька років поспіль залишаються Сполучені Штати Америки, на які припадає найбільша частка венчурних інвестицій. Обґрунтовано перспективні ніші для вкладення коштів венчурних інвесторів, серед яких на особливу увагу заслуговують освітні заклади групи К12, ринок VR- та АR-рішень (віртуальної і доповненої реальності) для освіти, мікронавчання, онлайн-репетиторство, широкопрофільні освітні платформи, котрі надають послуги зі здобуття вищої освіти та додаткового професійного навчання, сервіси з кредитування освіти та ін. Основними перепонами на шляху поступу венчурної індустрії в Україні є відсутність економічних стимулів, що забезпечують допустимий рівень ризику для інвесторів із метою залучення прямих інвестицій у перспективні освітні стартапи, та нерозвинутість інфраструктури, яка мала би забезпечити формування в освітній сфері України нових і подальший розвиток уже діючих стартапів, котрі могли б стати об’єктом прямого інвестування. Запропоновано ряд заходів, які сприяли б залученню “бізнес-ангелів” та портфельних інвесторів до розвитку національного ринку онлайн-освіти на основі нових інноваційних досягнень.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Осецький, В. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки).
    Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті" [Текст] / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир // Економіка України : науковий журнал. - 2017. - № 12. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
масові відкриті онлайн-курси -- освітні стартапи -- навчальний хаб -- монетизація освіти -- інновації в освіті -- освітні онлайн-курси -- освітні платформи -- система дистанційного навчання -- інтерактивні безкоштовні курси -- зарубіжний досвід -- массовые открытые онлайн-курсы -- образовательные стартапы -- учебный хаб -- монетизация образования -- инновации в образовании -- образовательные онлайн-курсы -- образовательные платформы -- система дистанционного обучения -- интерактивные бесплатные курсы -- зарубежный опыт
Анотація: Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обгрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного форматьу навчання.


Дод.точки доступу:
Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки)

Знайти схожі

4.


    Татомир, І. (кандидат економічних наук).
    Особливості використання освітніх онлайн-платформ для корпоративного рекрутування талантів / І. Татомир // Україна: аспекти праці. - 2018. - № 1. - С. 10-15. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні рекрутери -- освітні онлайн-сервіси -- меритократична еліта -- освітні онлайн-сервіси -- людеардери -- ера гіперспеціалізації -- масові відкриті онлайн-курси -- інвестиції в людський капітал -- зарубіжний досвід -- корпоративные рекрутеры -- образовательные онлайн-сервисы -- людеардеры -- эра гиперспециализации -- массовые открытые онлайн-курсы -- инвестиции в человеческий капитал -- зарубежный опыт
Анотація: Показано, в який спосіб рекрутери використовують МВОК для диференціації заявників та пошуку кращих потенційних працівників. Визначено перспективні напрями співпраці роботодавців та освітніх онлайн-провайдерів, базовані на таких формах заохочення талантів, як резервування вакансій для випускників онлайн-програм, виплата коштів за отримання інформації про їх успішність, підтримка програм короткострокового наймання, збільшення інвестицій у таїанти, участь у філантропічних програмах. З'ясовано, що в найближчі роки ринок праці поповниться новими «єдинорогами» - високооплачуваними випускниками онлайн-програм та першими «людеардерами» - власниками інвестиційних портфелів, зібраних із талантів сукупною вартістю понад мільярд доларів.


Знайти схожі

5.


    Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки).
    Вплив академічного капіталізму на спін-офф-активність дочірніх компаній [Текст] / І. Л. Татомир // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2018. - № 2. - С. 93-108 : рис.; 4-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 2007-2016 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 2007-2016 гг.

   США
    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
академічний капіталізм -- академічне підприємництво -- інтелектуальне підприємництво -- компанії спін-офф -- компанії спін-аут -- трансфер технологій -- закон Бея-Доула -- Бея-Доула закон -- вища школа -- освітній ринок -- комерціалізація інновацій -- комерціалізація університетських розробок -- зарубіжний досвід -- нормативно-правове регулювання -- академический капитализм -- академическое предпринимательство -- интеллектуальное предпринимательство -- компании спин-офф -- компании спин-аут -- трансфер технологий -- высшая школа -- образовательный рынок -- коммерциализация инноваций -- коммерциализация университетских разработок -- зарубежный опыт -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Обґрунтовано важливість здійснення підприємницької діяльності університетськими структурами. Розглянуто сильні й слабкі сторони розвитку академічного капіталізму у вищій школі та визначено його оптимістичні й песимістичні сценарії для суб'єктів освітнього ринку. Надано характеристику такій формі академічного відокремлення, як компанії спін-офф. Запропоновано схему трансферу технологій та комерціалізації результатів діяльності через такі компанії. Описано соціальні, економічні й інноваційні ефекти, які виникають при переданні технологій від академічної галузі до промисловості. Доведено, що альтернативною моделлю комерціалізації університетських розробок поряд зі створенням компаній спін-офф є ліцензування без участі навчального закладу в капіталі компанії. Наведено статистичні показники діяльності найбільших у світі компаній спін-офф. Запропоновано заходи, котрі сприятимуть розвитку академічного підприємництва в Україні


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)