Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Стахурська, Світлана Анатоліївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій).
    Методичні та практичні підходи до забезпечення процесу здійснення змін в умовах опору [Текст] / С. А. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 133-136 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.82в7
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Управление персоналом

   Управління персоналом

Кл.слова (ненормовані):
индивидуальные изменения -- індивідуальні зміни -- командные изменения -- командні зміни -- организационные изменения -- організаційні зміни -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- адаптація персоналу до змін -- адаптация персонала к изменениям -- сопротивление персонала -- опір персоналу -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання
Анотація: Пропонується модель забезпечення процесу здійснення змін в умовах опору з урахуванням індивідуальних, командних та організаційних змін.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 220-228 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- продуктовая политика -- продуктова політика -- процесс предоставления услуги -- процес надання поcлуги -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства -- услуги -- послуги -- сфера послуг -- сфера услуг
Анотація: Проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Битнер, М.Д. (американский маркетолог) \о ней\

Знайти схожі

3.


    Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій).
    Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку [Текст] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 112-115 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внешние коммуникации -- зовнішні комунікації -- внутренние коммуникации -- внутрішні комунікації -- коммуникационные системы предприятий -- комунікаційні системи підприємств -- информационный обмен подразделений предприятий -- інформаційний обмін підрозділів підприємств -- подсистемы -- підсистеми -- рыночная эффективность коммуникаций -- ринкова ефективність комунікацій -- системные составляющие -- системні складові -- терминология -- термінологія -- электронные средства передачи информации. -- електронні засоби передачі інформації
Анотація: Досліджено складові інформаційного обміну підприємства, аналізується доцільність застосування електронних засобів передачі інформації На основі досліджень пропонується система комунікацій підприємства як сукупність трьох взаємопов'язаних підсистем, розглядаються елементи кожної підсистеми, їхній взаємозв'язок та значення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ткачук, С.В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна)

Знайти схожі

4.


    Ткачук, Світлана Валеріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.49г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- робота з клієнтами -- работа с клиентами -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителей -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- нематериальное производство -- нематеріальне виробництво -- процесс обслуживания -- процес обслуговування -- обслуговуючий персонал -- обслуживающий персонал -- якість обслуговуючого персоналу -- качество обслуживающего персонала -- качество сервиса -- якість сервісу -- системные элементы -- системні елементи -- структура сфери услуг -- структура сфери послуг -- сфера услуг -- сфера послуг -- середовище надання послуг -- среда оказания услуг
Анотація: Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)