Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Силадій, Іван@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Силадій, Іван Михайлович.
    Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій / І. М. Силадій // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 4. - С. 105-112. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
людина -- система управління освітою -- управління якістю -- доступність -- соціальне управління
Анотація: «Якість освіти» розглядається як динамічне та інтегративне утворення, сукупні властивості якого здатні задовольняти постійно зростаючі вимоги споживачів. Розглядаються структурні компоненти освіти, результативний та процесуальний аспекти управління інноваціями.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Силадій, Іван (кандидат педагогічних наук; доцент; Мукачево).
    Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
демократизація освіти -- демократизация образования -- громадянська освіта -- гражданское образование -- принципи демократизації -- принципы демократизации -- принцип рівних можливостей -- принцип равных возможностей -- доступ до вищої освіти -- доступ к высшему образованию -- принцип доступності -- принцип доступности
Анотація: Сучасний світ стає все більш демократичним, гуманістичним, людиноцентрованим. І хоча в різних регіонах світу, як і в Україні, локальні війни, демократізація світу стає все більш помітною реальністю. Відповідні процеси в Україні обумовлюють потребу новітніх підходів до освіти як основного механізму підготовки людини до життя у майбутньому демократичному суспільстві. Зрозуміло, освіта для демократії потребує переформування: вона сама має стати демократичною.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Силадій, Іван (кандидат філософських наук; доцент; здобувач).
    Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації / І. Силадій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 34-38. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.04
Рубрики: Организация образования
   Організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- модернизация образования -- освітня політика -- образовательная политика -- глобалізація освіти -- глобализация образования -- інтеграція соціальних інститутів -- интеграция социальных институтов -- ознаки інтеграції -- признаки интеграции -- тенденції розвитку освіти -- тенденции развития образования -- інформаційні технології -- информационные технологии
Анотація: Обґрунтовується необхідність переходу до гнучких високотехнологічних освітніх систем, застосування новітніх інформаційних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Силадій, Іван (кандидат філософських наук; доцент; здобувач; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).
    Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 63 (5 назв). - В ОБЛ. БІБЛОІТЕКІ . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
модернізація гуманітаризація освіти -- модернизация гуманитаризация образования -- демократизація освіти -- демократизация образования -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- высшее образование -- вища освіта -- реформа высшего образования -- реформа вищої освіти -- комерциализация высшего образования -- комрціалізація вищої освіти
Анотація: Модернізація вітчизняної освіти спричинює нові виклики в системі підготовки людини до життя. Одночасно ці виклики зумовлені й процесами українського державотворення - утвердженням ринкових і демократичних відносин, становленням громадянського суспільства. Не меншою мірою виклики в системі освіти породжені кризовими явищами в економіці - збільшенням безробіття, падінням життєвого рівня людей, зростанням злочинності. Вирішення пов'язаних з цим проблем потребує розгортання глибоких і розгалужених науково-педагогічних досліджень модернізаційних освітніх викликів.


Знайти схожі

5.


    Силадій, Іван (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач).
    Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 3. - С. 76-83. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
демократичні цінності -- демократические ценности -- система освіти -- система образования -- демократична освіта -- демократическое образование -- фактори формування демократичних цінностей -- факторы формирования демократических ценностей -- фактор соціального середовища -- фактор социальной среды -- спосіб життя -- способ жизни -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- Інтернет-простір -- Интернет-пространство -- позанавчальна діяльність студентів -- внеучебная деятельность студентов
Анотація: Показано, що сучасна студентська молодь переважно є прибічником демократичних перетворень, а отже, і демократичних цінностей. Однак суперечлива природа цінностей новітньої доби та неоднорідність студентського загалу зумовлюють необхідність посилен- ня цілеспрямованого впливу на процес генерування демократичних цінностей студентської молоді. Насамперед формування таких цінностей має відбуватися в контексті розгор- тання свободи як загальнозначущого чинника розвитку особистості. Водночас серед елементів формування демократичних цінностей студентської молоді традиційно виокремлюються фактори соціально-політичного середовища, впливу близького оточення, засобів масової інформації, культури, освіти, виховання і самовиховання індивіда. Під цим оглядом на особливу увагу також заслуговує позанавчальна діяльність ВНЗ, яка охоплює профспілкову, дозвіллєву та інші види діяльності студентської молоді.


Знайти схожі

6.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; член-кореспондент НАН УКраїни; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
    Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 1. - С. 5-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Образование. Педагогика
   Общая педагогика

   Освіта. Педагогіка

   Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
визначення понять -- определение понятий -- педагогічний дискурс -- педагогический дискурс -- особливості педагогічного дискурсу -- особенности педагогического дискурса -- елементи педагогічного дискурсу -- элементы педагогического дискурса
Анотація: Показано, що дійсна демократизація освіти можлива лише на дискурсній основі, де кожен з учасників навчально-виховного процесу має можливість висловлювати власну думку, відстоювати її під час перманентних дискусій. Тому останнім часом особлива увага дослідників спрямована на вивчення педагогічного дискурсу. Головною метою цих досліджень є насамперед лінгвістичний аспект суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників дискурсу з огляду на його тлумачення як ситуативно й соціально визначеної мовленнєвої діяльності. Але розмаїті дискурсивні практики зумовлюють необхідність перегляду такого розуміння педагогічного дискурсу та перенесення ваги в його оцінці із суто лінгвістичного аналізу на соціальні фактори спілкування. Це спонукає до вивчення екстралінгвістичних факторів розгортання педагогічного дискурсу як мовної, комунікативної, ситуативної, особистісно й статусно орієнтованої компетенції, яка визначається усталеними в суспільстві сферами спілкування і соціальними інститутами.


Дод.точки доступу:
Силадій, Іван (кандидат педагогічних наук; здобувач)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)