Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Решетілова, Тетяна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Решетілова, Тетяна.
    Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 59-70 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- поведение потребителя -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- сприйняття реклами -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- восприятие рекламы -- фактори сприйняття реклами -- факторы восприятия рекламы -- гендерне сприйняття -- гендерное восприятие -- гендер в рекламі -- гендер в рекламе -- переваги статі в рекламі -- преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.


Дод.точки доступу:
Довгань, Сергій; Пілова, Катерина; Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

2.


    Решетілова, Тетяна (доктор економічних наук ; професор ; завідувач кафедри маркетингу).
    Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 58-62 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
споживчий попит -- споживчі спільноти -- характеристики інноваційних товарів -- комунікації споживачів -- планування маркетингових комунікацій -- атрибути інноваційних товарів -- інтереси споживачів -- комунікації підприємств зі споживачами -- потребительский спрос -- потребительские сообщества -- характеристики инновационных товаров -- коммуникации потребителей -- планирование маркетинговых коммуникаций -- атрибуты инновационных товаров -- интересы потребителей -- коммуникации предприятий с потребителями
Анотація: Підкреслено, що процес виведення інноваційних товарів на ринок є достатньо ризиковим, навіть коли товар має очевидні переваги для споживачів. Автор пропонує використовувати процес комунікації підприємства зі споживачем на етапі створення інноваційного товару та надає примірний план такої взаємодії.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)