Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Решетнікова, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Решетнікова, Ірина (доктор економічних наук; професор).
    Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 67-70 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- маркетингове забезпечення -- освіта -- вищи навчальні заклади -- освітні послуги -- экономика знаний -- образование -- высшие учебные заведения -- образовательные услуги -- конкурентоспроможність вузов -- конкрентоспособность вузов -- маркетинговое обеспечение
Анотація: Застосування маркетингу в освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Решетнікова, Ірина (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу).
    Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг / І. Решетнікова, Ю. Єременко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 47-57 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології -- интернет-технологии -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- інструменти індивідуального маркетингу -- инструменты индивидуального маркетинга -- індивідуальний запит -- индивидуальный запрос -- клієнтська база даних -- клиентская база данных -- маркетинг підприємств -- маркетинг предприятий -- інструменти інтернет-маркетингу -- инструменты интернет-маркетинга -- класифікація інструментів інтернет-маркетингу -- классификация инструментов интернет-маркетинга -- класифікація інтернет-технологій -- классификация интернет-технологий
Анотація: Розглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Єременко, Юлія (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу)

Знайти схожі

3.


    Решетнікова, Ірина (професор; доктор економічних наук).
    Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Текст] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 46-52 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління логістичними процесами -- логістичні послуги -- канали розподілу -- організація маркетингової діяльності -- індивідуальний маркетинг -- споживання товарів -- якість логістичних послуг -- поведінка споживачів -- управление логистическими процессами -- логистические услуги -- каналы распределения -- организация маркетинговой деятельности -- индивидуальный маркетинг -- потребление товаров -- качество логистических услуг -- поведение потребителей -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: У статті логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)