Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Панасевич, Дмитро@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат технічних наук; доцент; м. Київ).
    Новий підхід до формування структури та змісту переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 9. - С. 72-82. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- напрями підготовки -- направления подготовки -- перелік кваліфікацій -- перечень квалификаций -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- бакалаври -- бакалавры
Анотація: Автор пропонує нову структуру Переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів. Сформульовані нові назви галузей і напрямків підготовки із суттєвим їх скороченням.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат технічних наук; доцент; м. Київ).
    Зв'язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 39-44. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- Копенгагенський процес -- Копенгагенский процесс -- освітні стандарти вищої освіти -- образовательные стандарты высшего образования -- професійні стандарти вищої освіти -- профессиональные стандарты высшего образования -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- результати навчання -- результаты обучения -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов
Анотація: Присвячено питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Солоденко, Алла (завідувач сектору; кандидат технічних наук; доцент); Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат технічних наук; доцент; м. Київ).
    Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 38-50 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- державні стандарти вищої освіти -- государственные стандарты высшего образования -- професійний стандарт вищої освіти -- профессиональные стандарты высшего образования -- освітній стандарт вищої освіти -- образовательные стандарты высшего образования -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- перелік кваліфікацій -- перечень квалификаций -- працевлаштування випусників -- трудоустройство выпускников -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- кваліфікаційні рівні -- квалификационные уровни -- рамки кваліфікацій -- уровни квалификаций
Анотація: Аналізується проблема визначення кваліфікацій у системі вищої школи. Розглядаються різні підходи до визначення кваліфікацій (ступенів) випускників вищих навчальних закладів з урахуванням вимог Національної рамки кваліфікацій. Обгрунтовується пропозиція присвоювати кваліфікацію "спеціаліст"випускникам інженерних спеціальностей, кваліфікацію "магістр"-випускникам всіх інших спеціальностей відповідно до чинного переліку напрямів і спеціальностей.



Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Национальная рамка квалификаций \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат технічних наук; доцент; м. Київ).
    Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 7. - С. 13-36 : 7 табл. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- перелік спеціальностей фахівців -- перечень специальностей специалистов -- напрями підготовки -- направления подготовки -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- перелік інженерних спеціальностей -- перечень инженерных специальностей -- єдиний перелік спеціальностей -- единый перечень специальностей -- напрями підготовки -- направления подготовки
Анотація: Пропонуються різні методологічні підходи до складання єдиного переліку спеціальностей для всіх фахівців з вищою освітою. Перевагу надано варіанту, коли окрема спеціальність окрема спеціальність у межах певної галузі професіональної діяльності для бакалавра, спеціаліста і магістра за назвою збігпється. Кожна така спеціальність супроводжується спорідненими спеціальностями молодих спеціалістов. Запропоновано єдиний перелік інженерних спеціальностей фахівців з вищою освітою для 19 галузей професійної діяльності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Панасевич, Дмитро (кандидат технічних наук; доцент; заслужений працівник освіти України; старший науковий співробітник ).
    Новий Закон України "Про вищу освіту", або навіщо п'яте колесо до воза? [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 20-36 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- рівні вищої освіти -- уровни высшего образования -- ступені вищої освіти -- ступени высшего образования -- освітньо-професійні програми -- образователльно-профессиональные программы -- освітньо-наукові програми -- образовательно-научные программы -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- стандарти освітньої діяльності -- стандарты образовательной деятельности -- автономія вищого навчального закладу -- автономия высшего учебного заведения -- диплом про вищу освіту -- диплом о высшем образовании -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- аналіз законів -- анализ законов
Анотація: Аналізуються окремі положення нового Закону України "Про вищу освіту", які викликають найбільше питань. Відзначається його невідповідність Закону України "Про освіту", термінологічна та понятійна некоректність, відсутність єдиної методології щодо формування структури та змісту закону. Надаються певні пропозиції щодо розв'язування обговорюваних проблем.


Дод.точки доступу:
Про вищу освіту України, закон України \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; доцент; заслужений працівник освіти України; Київ).
    Про єдиний перелік галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 62-74 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- галузі науки -- отрасли науки -- галузі знань -- отрасли знаний -- галузі професійної діяльності -- отрасли профессиональной деятельности -- переліки наукових спеціальностей -- перечни научных специальностей -- методології створення єдиних переліків -- методологии создания единых перечней -- структури єдиних переліків -- структуры единых перечней -- перелікі галузей професійної діяльності -- перечни отраслей профессиональной деятельности
Анотація: Аналізуються перелік наукових спеціальностей (2011) і "освітні" переліки спеціальностей (2010 і 2015). Вказується на відсутність зрозумілої методології у формуванні структури і змісту нового переліку 2015 року та його невідповідність Закону України "Про вищу освіту" в частині поєднання з науковими спеціальностями. На підставі запропонованого методолічного підходу та проведеного аналізу надається проект Єдиного переліку галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Дод.точки доступу:
Про вищу освіту, закон України \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)