Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Окландер, Михайло@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Окландер, Михайло (професор; доктор економічних наук).
    Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України / М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- сталий розвиток -- концепція маркетингу -- соціально-етичний маркетинг -- соціальний маркетинг -- гуманістичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- види маркетингу -- теория маркетинга -- устойчивое развитие -- концепция маркетинга -- социально-этический маркетинг -- социальный маркетинг -- гуманистический маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обгрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.


Дод.точки доступу:
Андрєєва, Наталія (доктор економічних наук Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло (завідувач кафедри маркетингу Одеського державного економічного університету; доктор економічних наук; професор).
    ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні / М. Окландер // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 4. - С. 78-82. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- економічна освіта -- экономическое образование -- підготовка маркетологів -- подготовка маркетологов -- сертифікація маркетологів -- сертификация маркетологов -- сертифікація фахівців -- сертификация специалистов -- кваліфікаційна придатність маркетологів -- квалификационная пригодность маркетологов
Анотація: Висвітлюється досвід роботи кафедри маркетингу ОДЕУ, спрямованої на підготовку сучасних висококваліфікованих маркетологів, конкурентоспроможних на ринку праці.

Перейти к внешнему ресурсу: ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні

Дод.точки доступу:
Одеський державний економічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський державний економічний університет).
    Світовий досвід та стратегічні орієнтири модернізації споживчої кооперації України / М. Окландер, О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.20
Рубрики: Економіка
   Сектора економіки

   Экономика

   Сектора экономики

   Європа
    Україна

    США

    Европа

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
сектора економіки -- споживча кооперація -- історія споживчої кооперації -- реформування споживчої кооперації -- модернізація споживчої кооперації -- функціонування споживчої кооперації -- зарубіжний досвід -- сектора экономики -- потребительская кооперация -- история потребительской кооперации -- реформирование потребительской кооперации -- модернизация потребительской кооперации -- функционирование потребительской кооперации -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто світовий досвід кооперативного руху, принципи кооперації та особливості їх трансформації. Проаналізовано історію розвитку споживчої кооперації у різних країнах світу. Виявлено негативні чинники, які стримують розвиток споживчої кооперації України. Обгрунтовано стратегічні напрями модернізації споживчої кооперації в Україні.


Дод.точки доступу:
Чукурна, Олена (кандидат економічних наук; Одеський державний економічний університет)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 39-42 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
страхові компанії -- брендінг страхових компаній -- бренд страхових компаній -- ребрендінг страхових компаній -- маркетинг страхових компаній -- страховий маркетинг -- нематеріальні активи -- імідж компаній -- імідж страхових компаній -- маркетингові технології страхових компаній -- стратегії бренду страхової компанії -- вартість брендів -- оцінка вартості бренду -- ринок брендів -- страховые компании -- брендинг страховых компаний -- бренд страховых компаний -- ребрендинг страховых компаний -- маркетинг страховых компаний -- страховой маркетинг -- нематериальные активы -- имидж компаний -- имидж страховых компаний -- маркетинговые технологии страховых компаний -- стратегии бренда страховой компании -- стоимость бренда -- оценка стоимости бренда -- рынок брендов
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".


Дод.точки доступу:
Новошинська, Любов (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет); Чукурна, Олена (кандидат економічних наук, Одеський державний економічний університет); Оранта, страхова компанія \о ней\

Знайти схожі

6.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 20-24 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- виробничий маркетинг -- економічна теорія -- маркетингові технології підприємств -- маркетингові стратегії підприємств -- економічний розвиток підприємств -- етапи розвитку підприємств -- модель маркетингового зростання підприємств -- кластерна політика підприємст -- кластери -- промислові підприємства -- промышленный маркетинг -- производственный маркетинг -- экономическая теория -- маркетинговые технологии предприятий -- маркетинговые стратегии предприятий -- экономическое развитие предприятий -- этапы развития предприятий -- модель маркетингового роста предприятий -- кластерная политика предприятий -- кластеры -- промышленные предприятия
Анотація: Розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої маркетингової стратегії зростання. Обгрунтовано, що в системі моделей маркетингової стратегії зростання є п'ять моделей: три класичні і дві новітні. Запропоновано принципи вибору маркетингових стратегій зростання промислових підприємств.


Дод.точки доступу:
Замлинська, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів [Текст] / М. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 55-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

    Одеська область

    Одесская область

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика роздрібної торгівлі -- класифікація методів ціноутворення -- роздрібна торгівля -- підприємства торгівлі -- підприємства роздрібної торгівлі -- торговельні мережі -- класифікація підприємств роздрібної торгівлі -- зарубіжний досвід -- регіони України -- споживча вартість товарів -- ценовая политика розничной торговли -- классификация методов ценообразования -- розничная торговля -- предприятия торговли -- предприятия розничной торговли -- торговые сети -- классификация предприятий розничной торговли -- зарубежный опыт -- регионы Украины -- потребительская стоимость товаров
Анотація: Розглянуто теоретико- прикладні оложення формування механізмів ціноутворення, а також чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський державний економічний університет).
    Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.305.4
Рубрики: Економіка
   Економіка машинобудівельної промисловості

   Экономика

   Экономика машиностроительной промышленности

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
інновації в машинобудуванні -- маркетингові дослідження інновацій -- методи маркетингових досліджень -- маркетинг машинобудівних підприємств -- інноваційна продукція машинобудування -- інноваційні технології машинобудування -- инновации в машиностроения -- маркетинговые исследования инноваций -- методы маркетинговых исследований -- маркетинг машиностроительных предприятий -- инновационная продукция машиностроения -- инновационные технологии машиностроения
Анотація: Запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обгрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності, інноваційного продукту (технології) та інноваційної продукції (товарів).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Яшкіна, Оксана (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор).
    Нейромаркетинг - теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 59-62 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- психотерапевтичні дослідження мозку -- вплив на поведінку споживачів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- мотиви поведінки споживача -- аромамаркетинг -- аудіомаркетинг -- аудиомаркетинг -- психологія кольору -- психология цвета -- психотерапевтические исследования мозга -- влияние на поведение потребителей -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- мотивы поведения потребителей
Анотація: Визначено сутність нейромаркетингу, специфіка якого полягає у використанні психотерапевтичних досліджень мозку для здійснення впливу на поведінку споживачів. Виділено наступні розділи нейромаркетингу: маркетингові дослідження з визначенням реакцій мозку; аромамаркетинг; аудіомаркетинг; психологія кольору. Систематизовано прогресивний світовий досвід для використання українськими підприємствами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\16.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами)

Знайти схожі

10.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / М. Окландер, І. Педько // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 13-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- економіка підприємств -- економічна теорія -- економічні школи -- історичний аспект -- маржиналізм -- роль інформації в суспільстві -- теорія іінформації -- теорія обмеженої раціональності -- економічна інформаці -- маркетинговая информация -- экономика предприятий -- экономика предприятий -- экономическая теория -- экономические школы -- исторические аспекты -- маржинализм -- роль информации в обществе -- теория информации -- теория ограниченной рациональности -- экономическая информация
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації. Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. Доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.


Дод.точки доступу:
Педько, Ірина (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

11.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор; віце-президент Української асоціації маркетингу; завідувач кафедри маркетингу).
    Централізація і концентрація-ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні [Текст] / М. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 12. - С. 5-8 : рис.; а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг, 2011-2015 рр.

   Маркетинг, 2011-2015 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова освіта -- вищі навчальні заклади -- зарубіжний досвід -- маркетинговое образование -- высшие учебные заведения -- зарубежный опыт

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

12.


    Окландер, Михайло (завідувач кафедри маркетингу; доктор економічних наук; професор).
    Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" / М. Окландер, І. Златова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 64-69 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інструменти цифрового маркетингу -- трудові функції фахівців -- менеджер з пошукової оптимізації -- мобільний маркетинг -- ремаркетинг -- e-mail маркетинг -- проект-менеджер -- контент-менеджер -- инструменты цифрового маркетинга -- трудовые функции специалистов -- менеджер по поисковой оптимизации -- мобильный маркетинг
Анотація: Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" описує професійну діяльність фахівців, трудові функції яких пов’язані з реалізацією інструментарію цифрового маркетингу, передачі цільовій аудиторії інформаційних повідомлень по цифрових каналах в онлайн середовищах з урахуванням європейської рамки IKT-компетенцій та рамки компетенцій SFIA.


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина (старший викладач кафедри маркетингу; кандидат економічних наук; проект-менеджер); Фахівець з цифрового маркетингу, професійний стандарт \о произв.\

Знайти схожі

13.


   
    Іспит студентів "Менеджер з маркетингових досліджень" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 69-70 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолог -- професійна сертифікація маркетологів -- кваліфікаційний статус -- кваліфікаційні іспити -- рекрутингові агенції -- агенції з працевлаштування -- маркетологи -- сертифікаційні іспити -- профессия маркетолог -- профессиональная сертификация маркетологов -- квалификационный статус -- квалификационные экзамены -- рекрутинговые агентства -- агентства по трудоустройству -- маркетологи -- сертификационные экзамены
Анотація: 15 червня 2016 року в Одеському національному політехнічному університеті відбувся черговий іспит студентів, які пройшли підготовку за програмою "Менеджер з маркетингових досліджень". Іспит приймала екзаменаційна комісія Української асоціації маркетингу.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина Вікторівна (генеральний директор УАМ ; заступник головного редактора журналу "Маркетинг в Україні") \о ней\; Григорьєв, Олександр (директор з реклами компанії "Формат") \о нем\; Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами ТОВ "Фортуна груп ЛТД ) \о ней\; Окландер, Михайло Анатолійович (завідувач кафедри маркетингу ; доктор економічних наук ; професор; Одеський національний політехнічний університет) \о нем\; Яшкіна, Оксана Іванівна (професор кафедри маркетину ; доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет) \о ней\; Українська асоціація маркетингу \о ней\

Знайти схожі

14.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук ; професор ; голова Одеської обласної організації ВГО "Українська асоціація маркетингу").
    Одеська обласна організація ВГО "Українська асоціація маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікації [Текст] / М. Окландер, О. Яшкіна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 13-18 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Одеса

    Украина

    Одесса

Кл.слова (ненормовані):
кваліфікації маркетологів -- професійні асоціації -- сертифікати -- сертифіковані фахівці -- професійний рівень -- проекти -- сертифікаційні центри -- сертифікаційні програми -- квалификации маркетологов -- профессиональные ассоциации -- сертификаты -- сертифицированные специалисты -- профессиональный уровень -- проекты -- сертификационные центры -- сертификационные программы
Анотація: Присвячена проекту "Професійна сертифікація маркетологів", яку запровадила Одеська обласна організація ВГО "Українська асоціація маркетингу". У 2008 р. на базі Одеського національного політехнічного університету (ОНПУ) вони створили Одеський Незалежний сертифікаційний центр під егідою ВПО УАМ, у якому маркетологи можуть пройти професійну сертифікацію.


Дод.точки доступу:
Яшкіна, Оксана (доктор економічних наук ; доцент ; сертифікований викладач ВГО "Українська асоціація маркетингу"); Проект "Професійна сертифікація маркетологів" \о нем\Професійна сертифікація маркетологів, проект \о нем\; Одеська обласна організація ВГО "Українська асоціація маркетингу" \о ней\; Одеський Незалежний сертифікаційний центр \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)