Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ніфатова, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ніфатова, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну).
    Розвиток ринку зливань і поглинань в Україні [Текст] : сучасні тенденції / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 3-7 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.9(4УКР)-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая концентрация, 2008-2016 гг.

   Економічна концентрація, 2008-2016 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
вертикальная интеграция -- вертикальна інтеграція -- горизонтальная интеграция -- горизонтальна інтегрвція -- интеграционные процессы -- інтеграційні процесм -- экономическая интеграция -- економічна інтеграція -- интегрированные бизнес-структуры -- інтегровані бізнес-структури -- отраслевое структурирование -- галузеве структурування -- рынок М&А -- ринок М&А -- рыночные поглощения -- ринкові поглинання -- рыночные слияния -- ринкові злиття -- синергетический эффект -- синергетичний ефект -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Запропоновано аналітичний огляд сучасних тенденцій розвитку ринку М&А в національному та світовому аспектах. Проведено ретроспективний аналіз соціально-економічних передумав розвитку інтегрованих утворень на ринку М&А України та визначено зміни його структури за розподілом галузей економіки. Розкрито теоретичні основи та проаналізовано фактори впливу на поширення інтеграційних процесів у бізнес-середовищі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

2.
   65.292(4УКР)г-4
   Н 11


    Ніфатова, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну).
    Виявлення протиріч у розвитку інтеграційних утворень на ринку М&А за допомогою багатомірної класифікації даних [Текст] / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 9-16 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.292(4УКР)г-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Объединения предприятий, 2000-2015 гг.

   Об'єднання підприємств, 2000-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
индикативные критерии -- індикативні критерії -- интегрированные структуры -- інтегровані структури -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- мониторинг положения -- моніторинг становища -- мониторинг состояния -- моніторинг стану -- мониторинг среды -- моніторинг середовища -- многомерные классификации данных -- багатовимірні класифікації даних -- объединеннные корпорации -- об'єднані корпорації -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рынок М&А -- ринок М&А -- рыночные поглощения -- ринкові поглинання -- рыночные слияния -- ринковыі злиття -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Виявлено протиріччя у розвитку інтеграційних утворень на ринку М&А за допомогою багатомірної класифікації даних. Проведено порівняльний аналіз світового, американського, європейського, азіатсько-тихоокеанського та українського ринку зливань та поглинань. Систематизовано та обгрунтовано існуючі шляхи поглинання та об'єднання підприємств в Україні. На основі кластерного аналізу класифіковано всі країни, які функціонують на ринку зливань та поглинань на п'ять груп за показниками: кількість угод, вартість угод, середня вартість однієї угоди.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

3.


    Ніфатова, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну).
    Формалізоване представлення інтегрованого брендингу : сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 157-163. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.292г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- интегрированный брендинг -- інтегрований брендинг -- бренд-менеджмент -- интегрированные бизнес-структуры -- інтегровані бізнес-структури -- марочные контракты -- марочні контракти -- методологические аспекты -- методологічні аспекти -- организационные модели -- організаційні моделі -- терминология -- термінологіяя -- управленческие особенности -- упрвлінські особливості
Анотація: Сформоване формалізоване представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття «брендинг інтегрованої структури бізнесу». Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

4.
   3
   С 83


    Ніфатова, О. М.
    Вплив внутрішнього маркетингу на розвиток підприємства / О. М. Ніфатова, О. А. Небилиця, В. С. Поляков // Стратегії сталого розвитку: на шляху до сильнішої громади : матеріали науково-практичної конференції. Сєвєродонецьк, 21 жовтня 2016 р. / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Терноп. нац. екон. ун-т. - Сєвєродонецьк, 2016. - С. 201-202. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Управління підприємством

   Управление предприятием

Кл.слова (ненормовані):
швидкість інформаційних змін -- скорость информационных изменений -- діяльність підприємства -- деятельность предприятия -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- маркетингова підготовка -- маркетинговая подготовка


Дод.точки доступу:
Семененко, І. М. \укл.\; Небилиця, О. А.; Поляков, В. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля; Тернопільський національний економічний університет
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)