Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Недошівіна, М. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Недошівіна, М. І.
    Реклама як зазіб формування позитивного іміджу бібліотеки / М. І. Недошівіна // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / Нац. металург. акад. України. - Дніпро, 2021. - Вип. 3. - С. 109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
цілі реклами -- цели рекламы -- імідж бібліотеки -- имидж библиотеки -- книжкова виставка -- книжная выставка -- види реклами в сучасному суспільстві -- виды рекламы в современном обществе


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Національна металургійна академія України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)