Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Матяш, Надія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Матяш, Надія (провідний науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Аксіологічний підхід до формування в учнів основної школи біологічних знань про людину / Н. Матяш // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 32-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 20 ст.
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальнолюдські цінності -- аксіологія -- методологічні знання -- конкретні знання -- біологічні знання -- навчальні предмети -- галузь біологічної науки -- категорії цінностей -- обмін речовин -- абстракція життя -- біосоціальна сутність -- мораль -- гуманістичні начала -- общечеловеческие ценности -- конкретные знания -- биологические знания -- учебные предметы -- обмен веществ -- отрасль биологической науки -- биосоциальная сущность
Анотація: Розгляд оксіологічного підходу до формування в учнів основної школи таких ціннісних категорій, як знання, життя, здоров'я, мораль.


Дод.точки доступу:
Смірнов, С.О. \о нем\; Слюсарев, Н.О. \о нем\; Жуков, С.В. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Матяш, Надія (провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
кореляційний підхід -- корреляционній подход -- методична система -- методическая система -- навчання біології -- обучение биологии -- учбові предмети -- учебные предметы -- біологія -- биология -- складові процессу навчання -- составные процесса обучения -- процесс навчання -- процесс обучения
Анотація: Розкрито особливості застосування кореляційного підходу до створення методичної системи навчання біології, проаналізовано сутність таких поніть, як "кореляційний підхід", "методика навчання", "системний підхід", "процес навчання".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Матяш, Надія (провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" / Н. Матяш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 39-42 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- психодіагностика -- психодиагностика -- психофізіологічні особливості учнів -- психофизиологические особенности учащихся -- комп'ютерна психодіагностика -- компьютерная психодиагностика -- навчальні курси -- учебные курсы -- практичні роботи -- практические работы -- експериментальні методики -- экспериментальные методики -- педагогічні програмні засоби -- педагогические програмные средства
Анотація: Розкрито переваги застосування комп'ютерних психодіагностичних методик у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі створення і використання педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Матяш, Надія (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти; Інститут педагогіки НАПН України).
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- біологія -- биология -- методика викладання біології -- методика преподавания биологии -- систематизація навчальної інформації -- систематизация учебной информации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- процес навчання -- процесс обучения -- інформаційно-навчальне середовище -- информационно-учебная среда -- засвоєння навчальної інформації -- усвоение учебной информации -- інформаційні теорії емоцій -- информационные теории эмоций -- нейробіологічні концепції -- нейробиологические концепции -- семантична теорія інформації -- семантическая теория информации -- рівні формування інформаційної основи діяльності -- уровни формирования информационной основы деятельности -- сенсорно-перцептивний рівень -- сенсорно-перцептивный уровень -- когнитивний рівень -- когнитивный уровень -- образно-оперативний рівень -- образно-оперативный уровень
Анотація: Розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо враховувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії емоцій Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. Симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Кучеров, І. С. (український фізіолог) \о нем\; Симонов, Павел Васильевич (физиолог ; 1926-) \о нем\; Шрейдер, Ю. М. (кандидат технических наук) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)