Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Корж, М. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Корж, М. В. (Донбаська державна машинобудівна академія; м.Краматорськ; Україна).
    Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71 : табл., схем., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-5 + 65.428-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные торговые отношения

   Міжнародні торговельні відносини

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальный маркетинг -- интернационализация -- маркетинговое управление -- отрасли промышленности -- галузі промисловості -- машиностроение -- машинобудування -- глобалізаційні процеси -- глобализационные процессы -- економічна глобалізація -- экономическая глобализация -- международный маркетинг -- трансформация маркетингового управления -- управление предприятием -- экономическая глобализация -- маркетинг предприятий -- маркетинг підприємств
Анотація: На основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобального процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації - попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації иа інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чінники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Жуков, С.А. (Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України; м.Ужгород; Україна)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   65.497(4)-5
   К 66


    Корж, М. В. (доктор економічних наук: Донбаська державна машинобудівна академія; м.Краматорськ; Україна).
    Удосконалення моделі організації інноваційної діяльності на державному рівні при використанні інструментарію міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 77-84 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4)-5 + 65.050(4)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Великобритания
    Велика Британія

    Германия

    Німеччина

    Франция

    Франція

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- государственное регулирование экономики -- державне регулювання економіки -- инвестиции -- інвестиції -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- инновации -- інновації -- инновационная политика -- інноваційна політика -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинг -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- управление инновационными процессами -- управління інноваційними процесами
Анотація: Проведено аналіз інноваційного стану держав у сучасних умовах розвитку, визначено місце маркетингу в механізмі інноваційного управління на державному рівні. Розроблено узагальнену модель організації інноваційної діяльності на державному рівні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)