Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ковальчук, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ковальчук, Світлана (кандидат економічних наук; Хмельницький національний університет).
    Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України / С. Ковальчук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 10. - С. 27-32 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.5
Рубрики: Економіка
   Економічний потенціал організації, 2000-2011 рр.

   Экономика

   Экономический потенциал организации, 2000-2011 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічний потенціал організації -- економічний потенціал -- розвиток промисловості -- промислові підприємства -- інноваційна діяльність -- інноваційна активність -- фінансування інновацій -- економічна статистика -- экономический потенциал организации -- экономический потенциал -- развитие промышленности -- промышленные предприятия -- инновационная деятельность -- инновационная активность -- финансирование инноваций -- экономическая статистика
Анотація: Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств України. Визначено напрями підвищення інноваційної активності промислових підприємств.


Знайти схожі

2.


    Ковальчук, Світлана (доктор економічних наук).
    Функціонально-організаційні аспекти процесу формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств / С. Ковальчук // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 55-58 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства -- маркетингові стратегії підприємств -- інноваційний розвиток підприємств -- маркетинг промислових підприємств -- промышленные предприятия -- маркетинговые стратегии предприятий -- инновационное развитие предприятий -- маркетинг промышленных предприятий
Анотація: Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств. Визначено та формалізовано сферу внутрішніх конфліктів в інноваційній діяльності підприємств та можливості їх подолання. У статті знайшов відображення процес формування та реалізації маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\15.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Світлана .
    Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 6-18 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламна діяльність -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникациикоммуникации -- PR -- ринкові відносини -- рыночные отношения -- екстендер -- экстендер -- рекламно-інформаційні тренди -- рекламно-информационные тренды -- напрями рекламно-інформаційного тренду -- направления рекламно-информационного тренда -- нестандартні медіа -- нестандартные медиа -- флешмоби -- соціальна відповідальність брендів -- социальная ответственность брендов -- соціальне забарвлення реклами -- социальное закрашивание рекламы
Анотація: Розглядаються сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

4.


   
    В 2015 році відбувся десятий ювілейний конкурс "Молодь опановує маркетинг" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 4-33 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурси -- конкурсы -- ринок праці -- ринок труда -- підсумки конкупсів -- итоги конкурсов -- склад журі -- состав жюри -- вимоги до наукових праць -- требования к научным трудам -- учасники конкурсів -- участники конкурсов -- списки університетів -- списки университетов -- переможці конкурсів -- плобедители конкурсов -- студентські конкурси -- студенческие конкурсы -- історія становлення конкурсів -- история становления конкурсов
Анотація: Підсумки десятого ювілейного конкурсу "Молодь опановує маркетинг".


Дод.точки доступу:
Лилик, І. (генеральний директор УАМ) \о ней\; Чурилов, Микола Миколайович (генеральний директор компанії "TNS в Українфі"; доктор соціологічних наук) \о нем\; Федоришин, Олександр (кандидат психологіних наук) \о нем\; Ковальчук, Світлана (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу і товарознавства ХНУ) \о ней\; Захарчук, Ірина (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; ІІІ місце) \о ней\; Захарчук, Ірина (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2006 р.) \о ней\; Андрушкевич, Зинаїда (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2007 р.) \о ней\; Мендрик, Віта (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2007 р.) \о ней\; Закрижевська, Ольга (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2008 р.) \о ней\; Голубовська, Оксана (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2009 р.) \о ней\; Тябіна, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2010 р.) \о ней\; Кострубська, Інна (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2011 р.) \о ней\; Сердунич, Наталя (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2012 р.) \о ней\; Бомблюк, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2012 р.) \о ней\; Бура, Антоніна (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2014 р.) \о ней\; Кострубська, Алла (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2015 р.) \о ней\; Гнидина, Ольга (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2015 р.) \о ней\; Орехов, Олег (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2014 р.) \о нем\; Завгороднєва, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2013 р.) \о ней\; Мігда, В. (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2008 р.) \о ней\; Молодь опановує маркетинг, конкурс \о нем\

Знайти схожі

5.


    Ковальчук, Світлана (завідувач кафедри маркетингу і товарознавства).
    Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 18-33 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- обсяги рекламного ринку -- ТБ-реклама -- зовнішня реклама -- реклама в пресі -- радіореклама -- транспортна реклама -- Indoor-реклама -- рекламный рынок -- объемы рекламного рынка -- ТВ-реклама -- внешняя реклама -- реклама в прессе -- транспортная реклама -- радиореклама -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- масмедіа -- массмедиа
Анотація: Діагностика та аналіз основних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Окремо представлений аналіз ринку маркетингових комунікацій у розрізі основних масмедіа (ТБ-реклама, реклама в пресі, зовнішня реклама, транспортна і Indoor-реклама, радіореклама, ринок Інтернет реклами).


Дод.точки доступу:
Лазебник, Максим (виконавчий директор)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)