Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Качмала, В. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Е634638/2021/1 (35)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1 (35)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Антикризовий менеджмент підприємства / О. Є. Гудзь, О. П. Кузьменко. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві / О. В. Виноградова, О. В. Крижко, Д. О. Мацюк. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Євтушенко, Н. О. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємств України / Н. О. Євтушенко, Д. К. Гончар. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Зеліско, І. М. Пріоритетні тренди інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в епоху діджиталізації економіки / І. М. Зеліско, А. С. Джунь. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Халімон, Т. М. Розробка конкурентної стратегії підприємства / Т. М. Халімон, Я. В. Рожкова. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Дарчук, В. Г. Маркетингові дослідження бізнес-процесів мережевого ритейлу ТОВ «Адідас» / В. Г. Дарчук, Н. М. Недопако, О. С. Хащевацька. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Дрокіна, Н. І. Інтернет-маркетинг як основний елемент сучасного маркетингу / Н. І. Дрокіна, Н. М. Недопако, І. В. Діхтяренко. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Гавриш, О. М. Використання реклами в діяльності торговельних підприємств / О. М. Гавриш, Н. В. Каленська. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Гужавіна, І. В. Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. В. Гужавіна, Д. Д. Раздорожна. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Качмала, В. І. Ефективність управління підприємством в контексті формування корпоративної культури / В. І. Качмала, О. В. Фонотова. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Совершенна, І. О. Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства / І. О. Совершенна, Н. М. Недопако, О. С. Оніщенко. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сорока, А. М. Механізм управління інтегрованим Інтернет-менеджментом підприємства / А. М. Сорока, О. Ю. Рудаков. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Шеремета, О. М. Інфраструктура ринку консалтингових послуг / О. М. Шеремета, М. О. Савчин. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Качмала, В. І.
    Ефективність управління підприємством в контексті формування корпоративної культури / В. І. Качмала, О. В. Фонотова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2021. - N 1 (35). - С. 56-61. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2535/2436. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економічна ефективність
   Экономическая эффективность

   Управління

   Управление

   Економіка праці

   Экономика труда

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- корпоративная культура -- інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- стратегічні методи управління -- стратегические методы управления -- ефективність підприємства -- эффективность предприятия

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Фонотова, О. В.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)