Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Забуранна, Л. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
65.433(4УКР)-5
Є 40
Забуранна
, Л. В.
(кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В.
Забуранна
, В. Г. Крамаренко> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
стратегія підприємств
--
стратегия предприятий
--
брендинг
--
брендинговые стратегии
--
брендингові стратегії
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові технології
--
маркетинговые технологии
--
туристический рынок
--
туристичний ринок
--
туристичні потоки
--
туристические потоки
--
реклама туристичних послуг
--
реклама туристических услуг
Анотація:
Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)
Знайти схожі
>
2.
Забуранна
, Л. В.
(доктор економічних наук; професор).
Економічна ефективність виробництва зерна та шляхи її підвищення в сільськогосподарських підприємствах / Л. В.
Забуранна
> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. -
№ 3
. - С. 55-61 : рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Черкаська область
Кл.слова (ненормовані):
зернові культури
--
зерновые культуры
--
виробництво зерна
--
производство зерна
--
сільськогосподарські підприємства
--
сельскохозяйственные предприятия
--
аграрні підприємства
--
аграрные предприятия
--
ефективність виробництва зерна
--
эффективность производства зерна
--
реалізація зерна
--
реализация зерна
--
урожайність зернових культур
--
урожайность зерновых культур
Анотація:
Досліджено загальні тенденції виробництва і реалізації зерна в Україні та фактори, що впливають на економічну ефективність виробництва зерна в сільськогосподарських підприємствах. Визначено, що основними факторами, які позитивно впливають на економічну ефективність виробництва зерна, є розширення площі посіву, тобто концентрація та підвищення врожайності. Проведене дослідження дало змогу встановити, що нові технології підвищення врожайності можуть внести суттєві зміни у зростання ефективності виробництва зернових та на цій основі підвищити ефективність аграрного виробництва. Також у статті визначено чинники, що сприяють підвищенню ефективності виробництва, серед яких необхідно виділити удосконалення роботи з маркетинговими каналами збуту, проведення змін в державному регулюванні на зерновому ринку, а саме удосконалення цілей та методів державного регулювання зернового ринку, поліпшення аналізу ринку зерна та надання інформаційних послуг операторам ринку. Доведено, що підвищення врожайності зернових культур у районі та області можна досягти, використовуючи резерви виробництва, пов’язані з інтенсифікацією галузі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)