Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Забуранна, Л. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.433(4УКР)-5
   Є 40


    Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

2.


    Забуранна, Л. В. (доктор економічних наук; професор).
    Економічна ефективність виробництва зерна та шляхи її підвищення в сільськогосподарських підприємствах / Л. В. Забуранна // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 55-61 : рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Черкаська область

Кл.слова (ненормовані):
зернові культури -- зерновые культуры -- виробництво зерна -- производство зерна -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- ефективність виробництва зерна -- эффективность производства зерна -- реалізація зерна -- реализация зерна -- урожайність зернових культур -- урожайность зерновых культур
Анотація: Досліджено загальні тенденції виробництва і реалізації зерна в Україні та фактори, що впливають на економічну ефективність виробництва зерна в сільськогосподарських підприємствах. Визначено, що основними факторами, які позитивно впливають на економічну ефективність виробництва зерна, є розширення площі посіву, тобто концентрація та підвищення врожайності. Проведене дослідження дало змогу встановити, що нові технології підвищення врожайності можуть внести суттєві зміни у зростання ефективності виробництва зернових та на цій основі підвищити ефективність аграрного виробництва. Також у статті визначено чинники, що сприяють підвищенню ефективності виробництва, серед яких необхідно виділити удосконалення роботи з маркетинговими каналами збуту, проведення змін в державному регулюванні на зерновому ринку, а саме удосконалення цілей та методів державного регулювання зернового ринку, поліпшення аналізу ринку зерна та надання інформаційних послуг операторам ринку. Доведено, що підвищення врожайності зернових культур у районі та області можна досягти, використовуючи резерви виробництва, пов’язані з інтенсифікацією галузі.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)