Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Жебровська, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища / О. Жебровська // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 40-46 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- концепції ІМК -- концепции ИМК -- глобалізація -- гобализация -- стадії розвитку маркетингу -- стадии развития маркетинга
Анотація: Досліджено генезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

2.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" / О. Жебровська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 44-46 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингові комунікації

   Экономика

   Маркетинговые коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегровані маркетингові комунікації -- товари класу люкс -- послуги класу Люкс -- преміум-клас -- просування товарів -- маркетингова політика -- зарубіжний досвід -- інновації в рекламі -- маркетинговые коммуникации -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- товары класса люкс -- услуги класса люкс -- преиум-класс -- продвижение товаров -- маркетинговая политика -- зарубежный опыт -- инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)