Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дроздова, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Дроздова, І. П.
    Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность
Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.


Знайти схожі

2.


    Дроздова, І. (професор Харківського національного автомобільно-дорожнього університету; доктор педагогічних наук).
    Проблеми навчання усного й писемного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 42-45. - Література : С.45 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- речевая деятельность -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- язык профессионального общения
Анотація: Проаналізовано специфіку процесу породження професійної мовленнєвої діяльності фахівця нефілологічного профіля. Досліджено моделі формування усного та писемного мовлення у професійних ситуаціях, виділення навичок навчання українського професійного спілкування.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)