Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гавриш, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
   656.2
   П 78


   
    Багатокритеріальний метод комплексного розвитку парку будівельно-дорожніх машин / М.І. Мальков, О.М. Гавриш, М.Ф. Фесенко, В.В. Ситик, С.О. Яковлєв // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тез. 65-й Междунар. науч.-практ. конф. (19.05-20.05.2005) / ДНУЖТ. - Днепропетровск, 2005. - С. 76-77
УДК
Рубрики: СТРОИТЕЛЬНЫЕ МАШИНЫ
   БУДІВЕЛЬНІ МАШИНИ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КВП -- СТРОИТЕЛЬНЫЕ МАШИНЫ -- БУДІВЕЛЬНІ МАШИНИ


Дод.точки доступу:
Мальков, М.І.; Гавриш, О.М.; Фесенко, М.Ф.; Ситик, В.В.; Яковлєв, С.О.; Яковлев С.А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   Д 54


   
    Багатокритеріальний метод комплексного розвитку парку будівельно-дорожніх машин / М.І. Мальков, О.М. Гавриш, М.Ф. Фесенко, В.В. Ситик, С.О. Яковлєв // Вісник ДНУЗТ. - Д., 2006. - Вип. 11. - С. 129-133
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СТРОИТЕЛЬНЫЕ МАШИНЫ -- ДОРОЖНЫЕ МАШИНЫ -- ПУТЕВЫЕ МАШИНЫ -- ДЕРЖСПЕЦТРАНССЛУЖБА


Дод.точки доступу:
Мальков, М.І.; Гавриш, О.М.; Фесенко, М.Ф.; Ситик, В.В.; Яковлєв, С.О.; Яковлев С.А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   06
   Д 54


   
    Оцінка технічного рівня будівельно-відновлювальної техніки / О.М. Гавриш, С.О. Яковлєв, М.В. Боренко, В.Є. Гуменюк // Вісник ДНУЗТ. - Д., 2006. - Вип. 12. - С. 161-164
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПУТЕВЫЕ МАШИНЫ -- ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ ТЕХНИКА -- ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КВП


Дод.точки доступу:
Гавриш, О.М.; Яковлєв, С.О.; Яковлев С.А.; Боренко, М.В.; Боренко Н.В.; Гуменюк, В.Є.; Гуменюк, В. Е.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   656.2
   П78


    Гавриш, О. М.
    Структурний аналіз показників якості будівельно-відновлювальної техніки Держспецтрансслужби / О. М. Гавриш, С. О. Яковлєв, М. В. Боренко // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тезисы LXYI Междунар. науч.-практ. конф. (11.05-12.05 2006) / ДНУЗТ им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск, 2006 = Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту. - С. 283
УДК
Рубрики: СТРОИТЕЛЬНАЯ ТЕХНИКА
   БУДІВЕЛЬНА ТЕХНІКА

Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖСПЕЦТРАНССЛУЖБА -- ГОССПЕЦТРАНССЛУЖБА -- ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КВП


Дод.точки доступу:
Яковлєв, С. О.; Боренко, М. В. (співробітник); Боренко, Н. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
Шифр: Е634638/2020/1 (31)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 1 (31)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова, Н. І. Дрокіна, В. Г. Дарчук. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас, Т. М. Мужанова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Якименко, Ю. М. Аналіз стану використання методичних підходів до оцінки рівня економічної безпеки підприємства / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв'язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш, Б. Виржиковська. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова [и др.]. - С.122-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Гавриш О. М., Капелюшна Т. В., Лобань О. О.
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова [и др.]. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Євтушенко Н. О., Дрокіна Н. І., Іртлач М. О., Корнійчук В. Є.
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко, А. У. Єсмаханова, С. М. Побережна. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко, І. А. Совершенна, Я. Ю. Саянна. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
004:331.108
Б 20


    Балановська, Т. І.
    Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш, Б. Виржиковська // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 97-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Економіка праці

   Экономика труда

Кл.слова (ненормовані):
антикризове управління -- антикризисное управление -- компетенція -- компетенция -- компетентність -- компетентность -- Інтернет -- Интернет -- цифрова компетентність -- цифровая компетентность -- персонал -- цифровізація -- цифровизация -- інновація -- инновация


Дод.точки доступу:
Гавриш, О. М.; Виржиковська, Б.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

7.
339:004.5
Z 99


   
    Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова, О. М. Гавриш, Т. В. Капелюшна, О. О. Лобань // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 122-129. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
електронна комерція -- электронная коммерция -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля -- торговельна Інтернет-система -- торговая Интернет-система -- Інтернет-портал -- Интернет-портал -- інтернет-пропозиції -- интернет-предложения


Дод.точки доступу:
Пильнова, В. П.; Гавриш, О. М.; Капелюшна, Т. В.; Лобань, О. О.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

8.
Шифр: Е634638/2019/1 (27)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1 (27)
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь, І. О. Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Плахотнікова, Л. О. Кон'юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Гавриш, О. М.
    Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 1 (27). - С. 103-109 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2092/1991. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/122. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економічна політика
   Экономическая политика

   Електрозв'язок

   Электросвязь

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- стратегия -- телекомунікаційне підприємство -- телекоммуникационное предприятие -- зовнішні чинники -- внешние факторы -- внутрішні чинники -- внутренние факторы -- макросередовище -- макросреда -- мікросередовище -- микросреда -- стратегія розвитку -- стратегия развития -- абоненти мобільного зв’язку -- абоненты мобильной связи -- абоненти Інтернету -- абоненты Интернета

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

10.
Шифр: Е634638/2019/2 (28)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 2 (28)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна, С. А. Щербініна. - С.21-31. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Плахотнікова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнікова, О. В. Литвинова. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-57. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Pariy, L. V. Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions / L. V. Pariy. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст. : il., a-tabl.
Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко, О. О. Ільїн, С. В. Прокопов. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко, Т. В. Капелюшна, О. О. Лобань. - С.72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників - ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко, А. О. Макаренко. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна, О. М. Згурська. - С.88-96. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Сунцзе. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Сунцзе Ху. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька, Н. О. Марценюк. - С.126-135. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Гавриш, О. М.
    Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 2 (28). - С. 42-49 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2149/2049. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/126. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Електрозв'язок

   Электросвязь

Кл.слова (ненормовані):
інновація -- инновация -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- телекомунікаційні підприємства -- телекоммуникационные предприятия -- прибуток -- прибыль -- збиток -- убыток -- попит -- спрос -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- товари та послуги -- товары и услуги -- споживач -- потребитель

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

12.
Шифр: Е634638/2015/4 (14)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 4 (14)
Зміст:
Тупкало, В. М. Методичний підхід до створення механізмів управління витратами процесно-оріентованого підприємства / В. М. Тупкало, І. В. Колошко. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Балановська, Т. І. Формування маркетингової стратегії як складової антикризового управління підприємством / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш. - С.10-20. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Балановська, Т. І. Вплив факторів на активізацію розвитку сільськогосподарських підприємств в ринкових умовах / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля, А. В. Троян. - С.21-35. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Виноградова, О. В. Чинники розвитку мотивації персоналу туристичних підприємств / О. В. Виноградова, К. І. Пілігрим. - С.36-47. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Смерічевський, С. Ф. Сучасний інструментарій фінансової підтримки технологічної бази підприємств машинобудування / С. Ф. Смерічевський. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Апарова, О. В. Позичкові джерела фінансування інновацій / О. В. Апарова. - С.56-63. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Апременко, Л. П. Управління стійким розвитком підприємства в забезпеченні екологічної безпеки / Л. П. Апременко, І. С. Дідик. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Глушенкова, А. А. Особливості управління інноваційними проектами у сфері телекомунікацій та інформатизації / А. А. Глушенкова. - С.72-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Якименко, Ю. М. Оцінка рівня економічної безпеки бізнесу при моніторингу підприємства / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.78-84. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Гощинська, Д. Я. Використання форсайт-методу інноваційного розвитку підприємств на ринку інформаційно-комунікаційних технологій / Д. Я. Гощинська. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Гончаренко, С. В. Обгрунтування напрямів конвергентного розвитку телекомунікаційних підприємств / С. В. Гончаренко. - С.91-97. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Заморьонова, Д. В. Інформатизація ВНЗ Полтавської області шляхом автоматизації: еволюція та сучасний стан / Д. В. Заморьонова. - С.98-104. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Балановська, Т. І.
    Формування маркетингової стратегії як складової антикризового управління підприємством / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2015. - N 4 (14). - С. 10-20 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1016/958. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/60. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільське господарство

   Сельское хозяйство

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- антикризове управління підприємством -- антикризисное управление предприятием -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- овочівництво -- овощеводство

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Гавриш, О. М.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

14.
Шифр: Е634638/2021/1 (35)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1 (35)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Антикризовий менеджмент підприємства / О. Є. Гудзь, О. П. Кузьменко. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві / О. В. Виноградова, О. В. Крижко, Д. О. Мацюк. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Євтушенко, Н. О. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємств України / Н. О. Євтушенко, Д. К. Гончар. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Зеліско, І. М. Пріоритетні тренди інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в епоху діджиталізації економіки / І. М. Зеліско, А. С. Джунь. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Халімон, Т. М. Розробка конкурентної стратегії підприємства / Т. М. Халімон, Я. В. Рожкова. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Дарчук, В. Г. Маркетингові дослідження бізнес-процесів мережевого ритейлу ТОВ «Адідас» / В. Г. Дарчук, Н. М. Недопако, О. С. Хащевацька. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Дрокіна, Н. І. Інтернет-маркетинг як основний елемент сучасного маркетингу / Н. І. Дрокіна, Н. М. Недопако, І. В. Діхтяренко. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Гавриш, О. М. Використання реклами в діяльності торговельних підприємств / О. М. Гавриш, Н. В. Каленська. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Гужавіна, І. В. Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. В. Гужавіна, Д. Д. Раздорожна. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Качмала, В. І. Ефективність управління підприємством в контексті формування корпоративної культури / В. І. Качмала, О. В. Фонотова. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Совершенна, І. О. Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства / І. О. Совершенна, Н. М. Недопако, О. С. Оніщенко. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сорока, А. М. Механізм управління інтегрованим Інтернет-менеджментом підприємства / А. М. Сорока, О. Ю. Рудаков. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Шеремета, О. М. Інфраструктура ринку консалтингових послуг / О. М. Шеремета, М. О. Савчин. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Гавриш, О. М.
    Використання реклами в діяльності торговельних підприємств / О. М. Гавриш, Н. В. Каленська // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2021. - N 1 (35). - С. 45-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2533/2434. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Реклама
   Торгівля

   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- торговельні підприємства -- торговые предприятия -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- товар -- телереклама -- радіореклама -- радиореклама -- постачальник -- поставщик -- споживач -- потребитель

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Каленська, Н. В.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)