Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Волощук, Т. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Волощук
, Т. Г.
(науковий співробітник Науково-дослідного інституту Черкаського державного технологічного університету; м.Черкаси; Україна).
Оцінка маркетингового клімату олійно-жирового підприємства / Т. Г.
Волощук
> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 130-134 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25(УКР)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
ВЭД
--
ЗЕД
--
маркетинговый микроклимат
--
маркетинговий мікроклімат
--
масложировые предприятия
--
олійно-жирові підприємства
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
растительные масла
--
рослинні олії
--
сценарное прогнозирование
--
сценарне прогнозування
--
экспортные поставки
--
експортні поставки
Анотація:
Встановлено важливість експортних поставок олійно-жирової продукції для економіки України. Наведено баланс попиту і пропозиції рослинних олій в Україні, а також світовий баланс основних видів олій. Обгрунтовано методику прогнозування обсягів поставок продукції з врахуванням умов зовнішнього і внутрішнього середовища, яке включає п'ять етапів. Акцентовано увагу на дотриманні необхідних умов для застосування цієї методики, зокрема фаховість виконавців, моніторинг умов внутрішнього та зовнішнього середовища, ресурсне забезпечення. Зумовлено використання трьох сценаріїв під час прогнозування маркетингових поставок - песимістичний, оптимістичний реальний.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)