Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Буднікевич, Ірина Михайлівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завдувач кафедри маркетингу Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича).
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия, 2013-2014 гг.

   Економіка підприємства, 2013-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- аудит -- объективность информации -- об'єктивність інформації -- кризисные явления предприятий -- кризові явища підприємств -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- оперативное прогнозирование -- оперативне прогнозування -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- практическое применение -- практичне застосування -- минимизация рисковов -- мінімізація ризиків -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые расходы -- фінансові витрати -- стойкость предприятий -- стійкість підприємств
Анотація: Обґрунтовано необхідність маркетингового планування в умовах кризових явищ. Визначено особливості змін поведінки підприємства та споживача в період кризи, аналіз якої забезпечує його об'єктивною інформацією з метою розробки ефективних засобів маркетингу для мінімізації ризиків. Обгрунтовано, що прийняття оперативного та правильного рішення керівництвом підприємства залежить від складеного прогнозу та розробленого плану маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

2.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ).
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

Кл.слова (ненормовані):
привабливість територій -- маркетинговий підхід -- маркетингова політика привабливості -- концепції маркетингу територій -- інструменти маркетингу територій -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- привлекательность территорий -- маркетинговый подход -- маркетинговая политика привлекательности -- концепции маркетинга территорий -- инструменты маркетинга территорий -- збутова концепція -- сбытовая концепция -- воркшопи -- місто для туристів -- город для туристов -- партнерство з цілівими аудиторіями -- партнерство с целевыми аудиториями
Анотація: Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо для кожної з ціпових груп. Визначено роль елементів комплексу маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено, що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб і очікувань ціпових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб 'єктивним, суперечливим, включає результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для ціпової аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу території, які будуть спрямовані на небажані для певної території ціпові аудиторії.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина Іванівна (аспірант кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку )

Знайти схожі

3.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ).
    Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 28-36. - Бібліогр.: с. 34-35 . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Регіональна політика
   Региональная политика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
регіональна політика привабливості -- політика привабливості регіонів -- маркетинговий підхід -- види політики -- стимулююча регіональна політика -- компенсаційна регіональна політика -- адаптивна регіональна політика -- протидіюча регіональна політика -- успішні практики -- региональная политика привлекательности -- политика привлекательности регионов -- маркетинговый подход -- виды политики -- стимулирующая региональная политика -- компенсационная региональная политика -- адаптивная регионаиьна политика -- противодействующая региональная политика -- успешные практики
Анотація: Розглянуто суть регіональної політики привабливості як сукупності цілей, завдань, намірів, дій, методів, засобів, інститутів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певного регіону, розробляються та реалізуються органами територіальної влади за активної участі членів громади і через територіальні програми та стратегії розвитку, впливають на різні види привабливості. Відзначено, що маркетинговий підхід формує нові напрями та визначає специфічні завдання регіональної поіітики привабливості. Визначено суб’єкти та об’єкти, розглянуто екзогенний та ендогенний, формалізований і неформалізований види регіональної політики привабливості. Особливу увагу зосереджено на суті та механізмах стимулюючої, компенсаиійної, адаптивної, протидіючої регіональної політики привабливості, наведено успішні закордонні практики реалізації їх інструментів. Зроблено висновок про те, що маркетинговий підхід до регіонспьної політики привабливості передбачає багатоваріантність регіонального розвитку, різноманітність варіантів взаємодії та партнерських модепей, відбір ефективних технологій, методів та інструментів її реалізації, урахування успішної практики розвинених країн з її обоє язковою адаптацією до вітчизняних умов.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина Іванівна (аспірант кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)