Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бас, Мар'яна Андріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бас, Мар'яна Андріївна (студентка магістратури Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Антикризове управління банківськими установами: теоретичний аспект / М. А. Бас // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 25-27 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.262
Рубрики: Економіка
   Кредитно-грошова система

   Экономика

   Кредитно-денежная система

Кл.слова (ненормовані):
кредитно-грошова система -- банківська система -- банківська справа -- банківські установи -- антикризове управління -- банківська криза -- організаційний менеджмент -- антикризові заходи -- кредитно-денежная система -- банковская система -- банковское дело -- банковские учреждения -- антикризисное управление -- банковский кризис -- организационный менеджмент -- антикризисные меры
Анотація: Розглянуто дискусійний характер терміну "антикризове управління банківськими установами", визначено сутність та економічний зміст даного поняття.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бас, Мар'яна Андріївна (аспірант).
    Моделі застосування маркетингових концепцій на ринку медичного страхування України / М. А. Бас // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 23-28 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.495
Рубрики: Економіка
   Економіка охорони здоров'я

   Экономика

   Экономика здравоохранения

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок медичного страхування -- медичне страхування -- моделі маркетингу -- концепції маркетингу -- холістичний маркетинг -- рынок медицинского страхования -- медицинское страхование -- модели маркетинга -- концепции маркетинга -- холистический маркетинг
Анотація: Висвітлено маркетингові концепції та особливості їх застосування на ринку медичного страхування. Проаналізовано існуючі моделі маркетингу послуг та шляхи їх використання на досліджуваному ринку. Запропоновано модель застосуваня маркетингових концепцій на ринку медичного страхування України.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)