Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ільїна, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ільїна, Світлана.
    Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 34-40 : фот. цв. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
таємний покупець -- дослідницькі послуги -- чесність продавців -- оцінка кваліфікації продавців -- обслуговування клієнтів -- спеціалізовані агентства -- методи досліджень -- процеси комунікації -- тайный покупатель -- исследовательские услуги -- честность продавцов -- оценка квалификации продавцов -- обслуживание клиентов -- специализированные агентства -- методы исследований -- процессы коммуникации -- Mystery Shopping -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Детально проаналізована різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями. Доведено, що Mystery Shopping сьогодні є не тільки методом контролю та перевірки, але і діагностичним та аналітичним методом, що дозволяє зрозуміти стан сервісу та побачити і проаналізувати тенденції вдосконалення процесу комунікації з метою підвищення рівня задоволеності клієнтів.


Знайти схожі

2.


    Ільїна, Світлана.
    Mistery shopping як інноваційне маркетингове дослідження / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 25-28 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-моделі -- франчайзинг -- маркетингові інновації -- франчайзингові бізнес-моделі -- комунікація з клієнтами -- оцінка роботи торгової точки -- система контролю процесів комунікації -- система таємних покупців -- бизнес-модели -- маркетинговые инновации -- франчайзинговые бизнес-модели -- коммуникация с клиентами -- оценка работы торговой точки -- система контроля процессов коммуникации -- система тайных покупателей
Анотація: Розглянуто практичне використання програм Mistery shopping для франчайзингових бізнес-моделей. У якості прикладу наведені результати дослідження для великої франчайзингової мережі сегменту продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Mistery shopping, програма \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Ільїна, Світлана (керівник проекту Української Асоціації Маркетингу "ProZorro - діалог з фаховою спільнотою" ; директор компанії).
    Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 52-57 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ProZorro -- публічні тендери -- електронна система публічних закупівель -- електронні майданчики -- предмети закупівлі -- тендерна документація -- технічна специфікація -- стандартизація дослідницьких послуг -- публичные тендеры -- электронная система публичных закупок -- электронные площадки -- предметы закупок -- тендерная документация -- техническая спецификация -- стандартизация исследовательских услуг
Анотація: Українська Асоціація Маркетингу розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій ProZorro. ProZorro - це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний веб-портал електронної системи публічних закупівель www.prozorro.gov.ua.


Дод.точки доступу:
Проект Української Асоціації Маркетингу "ProZorro - діалог з фаховою спільнотою" \о произв.\; ProZorro - діалог з фаховою спільнотою, проект Української Асоціації Маркетингу \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Ільїна, Світлана (керівник проекту Української Асоціації Маркетингу "ProZorro - діалог з фаховою спільнотою"; директор компанії).
    Підготовка зі створення Примірних Специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 4-9 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси -- информационные ресурсы -- маркетингові послуги -- маркетинговые услуги -- примірна специфікація -- примерная спецификация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- дослідницькі послуги -- исследовательские услуги
Анотація: Узагальнюється робота зі створення Примірної Специфікації з маркетингових досліджень.


Знайти схожі

5.


    Ільїна, Світлана (керівник проекту Української Асоціації Маркетингу "ProZorro - діалог з фаховою спільнотою" ; директор компанії).
    Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 12-14 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сервіси комунікацій -- сервисы коммуникаций -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- мультиканальне середовище -- мультиканальная среда -- комунікації -- коммуникации -- дослідницькі методики -- исследовательские методики -- Real Contacts Audit -- оцінка рівня сервісу -- оценка уровня сервиса -- параметри оцінки -- параметры оценки
Анотація: Проведено огляд сучасної дослідницької методики Real Contacts Audit.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)