Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.772<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософськихнаук; доцент Харківського гуманітарного ун-ту "Народна українська академія").
    Соціальна феноменологія кіберкомунікації / Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 52-66. - Бібліографія : С. 65-66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная среда -- віртуальна дійсність -- интернет-коммуникация -- інтернет-комунікація -- киберкоммуникация -- киберпространство -- кіберкомунікація -- кіберпростір -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- феноменологическая социология -- феноменологический метод -- феноменологічна соціологія -- феноменологічний метод -- чати
Анотація: У статті зроблено спробу здійснити феноменологічний аналіз кіберкомунцікації on-line, використовуючи методику А. Шютца. Однією з центральних особливостей кіберкомунікації є її безтілесність, що робить неможливим тілесно-безпосередні реакції на процес спілкування між кіберакторами та подовжує соціальні дистанції між ними.


Знайти схожі

2.


    Кавєріна, А. С. (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна; Харків).
    Довіра до ЗМІ: мікро- та мкрорівень / А. С. Кавєріна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 166-171. - Бібліографія : С.169-171 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.562.1
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадське мовлення -- ЗМІ і суспільство -- общественное вещание -- СМИ и общество -- социальное доверие -- социальные медиа -- социология журналистики -- социология СМИ -- соціальна довіра -- соціальні медіа -- соціологія журналістики -- соціологія ЗМІ
Анотація: Розглядаються різні інтерпретації довіри та теорії Н. Лумана, П. Штомпки та А. Селігмена, які підкреслюють значення довіри у період трансформації суспільства. Розглядаються піходи до визанчення рівня довіри. Подано аналіз ЗМІ як соціального і нституту. Аналізуються соціальні медіа, які охоплюють не тільки інституційний рівень формування довірчих відносин з аудиторією, але й особистісний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)