Пошуковий запит: <.>S=Психология развития<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кузьменко, Людмила (кандидат біологічних наук; доцент Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя). Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) / Л. Кузьменко> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 88.37 Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): педагогічна культура -- суспільство знань -- вчителі-акмеологи -- акмеологія освіти -- педагогическая культура -- общество знаний -- учителя-акмеологи -- акмеология образования Анотація: Подано результати проведеного дослідження щодо бачення і розуміння ролі вчителя студентами.
Утримувачі документа: НБ УИПА Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шопіна, М. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри педагогіки і психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 60-72 : мал. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Експериментальна психологія Экспериментальная психология Психологія розвитку Психология развития Кл.слова (ненормовані): формування активного мислення -- формирование активного мышления -- активне мислення -- активное мышление -- самостійне мислення -- діти 5-9 років -- дети 5-9 лет -- младшие школьники -- молодші школярі -- підлітки -- подростки -- розвиток мислення -- развитие мышления -- завдання для розвитку мислення -- задания для развития мышления -- самостоятельное мышление -- творче мислення -- творческое мышление -- синергетичне мислення -- синергетическое мышление -- діалектичне мислення -- диалектическое мышление -- логічне мислення -- логическое мышление Анотація: Пропонуються завдання та вправи для розвитку творчого мислення дітей 5-9 років і підлітків.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина). Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 58-63 : табл. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): внимание -- увага -- память -- пам'ять -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- саморегуляция -- саморегуляція -- внутренний план действий -- внутрішній план дій -- игровые тренинги познавательных процессов -- ігрові тренінги пізнавальних процесів -- школьники -- школярі Анотація: Представлен комплекс интеллектуальных упражнений, направленный на формирование концентрации и распределение внимания, совершенствование внутреннего плана действий, а также саморегуляцию умственных процессов у школьников 12-18 лет.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мар'яненко, Л. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психології навчання Інституту психології НАПН України ім. Г. С. Костюка). Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 70-76 : мал. - (Психологія навчання). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психологія розвитку Психология развития Кл.слова (ненормовані): пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- операційний компонент -- операционный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- мотиваційно-регуляційний компонент -- мотивационно-регуляционный компонент -- контрольно-оцінний компонент -- контрольно-оценочный компонент Анотація: Пропонується програма з розвитку операційного компоненту пізнавальної діяльності.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шопіна, М. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри педагогіки і психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків : психологічні особливості розвитку мислення / М. О. Шопіна> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 16-34 : мал. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 26 назв. - Закінчення. Початок у № 9 за 2013 р. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Експериментальна психологія Экспериментальная психология Психологія розвитку Психология развития Кл.слова (ненормовані): логічне мислення -- логическое мышление -- закони логіки -- законы логики -- закон тотожності -- закон тождества -- закон достатньої підстави -- закон достаточного основания -- закон протиріччя -- закон противоречия -- творче мислення -- мислення дітей -- мышление детей -- творческое мышление -- образно-логічне мислення -- образно-логическое мышление -- образно-символічне мислення -- образно-символическое мышление -- образно-просторове мислення -- образно-пространственное мышление Анотація: Пропонуються вправи тренінгу для розвитку мислення дітей 5-9 років та підлітків.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк). Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психологія розвитку Психология развития Вікова психологія Возрастная психология Кл.слова (ненормовані): мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Калошин, В. Ф. (кандидат технических наук; доцент, старший научный сотрудник; почетный профессор Аэрокосмической академии Украины; Заслуженный работник образования Украины). Инфантилизм: сущность, пути преодоления / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 69-71. - (Психология для всех - Психологія для всіх). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Воспитание ребенка Виховання дитини Психологія розвитку Психология развития Кл.слова (ненормовані): родители -- батьки -- неправильное воспитание -- неправильне виховання -- органическое созревание -- органічне дозрівання -- половое созревание -- полове дозрівання -- социальное созревание -- соціальне дозрівання -- самостоятельность детей -- самостійність дітей -- зависимое поведение -- залежна поведінка -- целевое поведение -- цільова поведінка Анотація: Проблемы в воспитании детей, порождающие инфантилизм.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\13.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дзюбко, Л. В. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка; АПН України). Особливості діагностики мотиваційної сфери (дошкільнята і молодші школярі) / Л. В. Дзюбко, Л. І. Гриценок> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 38-48 : рис. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 58 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- детская психология -- діагностика навчальних мотивів дошкільника -- диагностика учебных мотивов дошкольника -- оцінка шкільної мотивації учнів -- оценка школьной мотивации учащихся -- мотиваційна сфера підлітка -- мотивационная сфера подростка -- психологические тесты -- психологічні тести -- обучение детей -- навчання дітей -- психодиагностика -- психодіагностика Анотація: Дослідження навчальної мотивації на перехідних етапах навчання.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\7.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Гриценок, Л. І. (науковій співробітник наукової лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах навчально-наукового інституту права та психології Національної академії внутрішніх справ) Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Левенець, А. Є. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психології НПУ імені М. П. Драгоманова). Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 35-38. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 6 назв. - Закінчення. Початок у журналі: Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): проблема життєвого вибору -- проблема жизненного выбора -- тренинги -- тренінги -- юнацький вік -- юношеский возраст -- детская психология -- дитяча психологія -- життєвий вибір -- жизненный выбор -- декларація моєї самооцінки -- декларация моей самооценки Анотація: Опубліковані теми тренінгу розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\6.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Литовченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України). Програма соціально-психологічного тренінгу «соціальне становлення особистості» / О. В. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 28-34. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- підлітки -- подростки -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Представлення програми соціально-психологічного тренінгу, який має на меті створити сприятливі умови для соціального становлення старших підлітків, старшокласників, попередити відхилення в соціальному розвитку і поведінці особистості.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\5.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Соціальне становлення особистості, тренінг \о нем\ Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Поліщук, В. М. (доктор психологічних наук; завідувач кафедри практичної психології Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка). Вікові кризи: феноменологія, проблеми / В. М. Поліщук> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 1-5 : табл. - (Вікова психологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): віковий розвиток особистості -- возрастное развитие личности -- розвиток особистості -- развитие личности -- вікова психологія -- возрастная психология -- вікові кризи -- возрастные кризисы -- симптоми вікових криз -- симптомы возрастных кризисов Анотація: Продемонстровані результати емпіричного визначення базових симптомів вікових криз як: пізнавальні показники кризового місця особистості у віковому розвитку (на прикладі підліткового і юнацького віку), характеристики феномена «вікова норма кризового розвитку».
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\1.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского Национального университета имени В. Н. Каразина). Комплекс коррекционно-развивающих упражнений для развития у школьников внутреннего плана действий, внимания, памяти и самоконтроля / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 22-28. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 4 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психология развития Психологія розвитку Кл.слова (ненормовані): словесные циклы -- словесні цикли -- двигательная память -- рухова пам'ять -- возрастная психология -- вікова психологія -- тренинги -- тренінги -- игровые тренинги -- ігрові тренінги -- развитие психики -- розвиток психіки -- дети -- діти -- вправи -- упражнения Анотація: Упражнения со словесными циклами для развития внутреннего плана действий (для учащихся 7-11 классов). Комплекс упражнений для развития двигательной памяти (для детей 6-9 лет).
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\4.pdf Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
|