Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка підприємства, 2013-2014 рр.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гусєва, О. Ю. (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри прикладної економіки ).
    Методика визначення фокуса стратегічних змін в аспекті акселерації розвитку підприємства / О. Ю. Гусєва // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 102-105 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства, 2013-2014 рр.

   Экономика

   Экономика предприятия, 2013-2014 гг.

Кл.слова (ненормовані):
стратегії підприємств -- стратегічне управління підприємствами -- фокуси стратегічних змін -- управління змінами -- життєві цикли підприємств -- бізнес-середовище підприємств -- економічне моделювання -- кластери -- стратегии предприятий -- стратегическое управление предприятиями -- фокусы стратегических изменений -- управление изменениями -- жизненные циклы предприятий -- бизнес-среда предприятий -- экономическое моделирование -- кластеры
Анотація: Запропоновано методичний підхід до визначення векторів стратегічних трансформацій на підприємстві із використанням таксономічних методів порівняльного багатомірного аналізу. На основі авторського підходу обґрунтовано фокус стратегічних змін та відповідні рівні реконфігурації генеральної стратегії 20-ти досліджуваних підприємств в аспекті акселерації їх розвитку на 2013–2014 рр.


Знайти схожі

2.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завдувач кафедри маркетингу Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича).
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия, 2013-2014 гг.

   Економіка підприємства, 2013-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- аудит -- объективность информации -- об'єктивність інформації -- кризисные явления предприятий -- кризові явища підприємств -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- оперативное прогнозирование -- оперативне прогнозування -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- практическое применение -- практичне застосування -- минимизация рисковов -- мінімізація ризиків -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые расходы -- фінансові витрати -- стойкость предприятий -- стійкість підприємств
Анотація: Обґрунтовано необхідність маркетингового планування в умовах кризових явищ. Визначено особливості змін поведінки підприємства та споживача в період кризи, аналіз якої забезпечує його об'єктивною інформацією з метою розробки ефективних засобів маркетингу для мінімізації ризиків. Обгрунтовано, що прийняття оперативного та правильного рішення керівництвом підприємства залежить від складеного прогнозу та розробленого плану маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)