Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.


    Сапрыкин, Д. Л.
    Значение и смысл понятия "образование" (на при мере немецкой философии конца XVIII - начала ХIX в.) / Д. Л. Сапрыкин // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7. Философия. - 2008. - № 1. - С. 19-42 . - ISSN 0130-0091
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Калінічева, Г.
    Глобалізаційні виклики часу як детермінанта модернізаційних змін у системи вищої освіти України / Г. Калінічева // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 607: Філософські науки. - С. 90-97
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ВИЩА ОСВІТА

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   06
   Л89


    Савельєв, В.
    Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 661 : Філософські науки. - С. 127-129
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- болонський процес


Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Рябченко, Володимир.
    Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58в2
Рубрики: философия образования
   філософія освіти

   социология образования

   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- студенти -- соціалізація -- навчання -- виховання -- вищі заклади освіти -- виховне середовище
Анотація: Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Поляков, М. В.
    Сучасний університет і філософія вищої освіти у ХХІ столітті / М. В. Поляков, В. С. Савчук // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 3-12 : табл.
УДК
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Украина
    Україна

    Австралия

    Австралія

    Дания

    Данія

    Франция

    Франція

    Германия

    Німеччина

    Япония

    Японія

    США

    Египет

    Єгипет

    Италия

    Італія

Кл.слова (ненормовані):
философия образования -- філософія освіти -- современный университет -- сучасний університет -- глобализация высшего образования -- глобалізація вищої освіти -- глобализационные процессы -- глобалізаційні процеси -- интернационализация высшего образования -- інтернаціоналізація вищої освіти -- массовизация высшего образования -- масовизація вищої освіти


Дод.точки доступу:
Савчук, В. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Романенко, М. І.
    Парадигмальний підхід до інтерперетації предмету філософії освіти / М. І. Романенко // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 111-116
УДК
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
философия образования -- філософія освіти -- парадигмальный подход -- парадигмальний підхід -- философско-образовательная парадигма -- філософсько-освітня парадигма -- парадигмальные основы развития образования -- парадигмальні основи розвитку освіти -- парадигмы образования -- парадигми освіти -- философско-образовательная ситуация -- філософсько-освітня ситуація

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ганаба, Світлана Олександрівна (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- постфігуративна культура -- навчальна діяльність -- содержание обучения -- постфигуративная культура -- учебная деятельность -- соціокультурні зміни -- социокультурные изменения -- плинна модерність -- текущая модерность -- погляди вчених -- взгляды ученых
Анотація: Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\

Знайти схожі

8.


    Стеценко, Катерина Володимирівна (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. В. Стеценко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- емпірізм -- філософія емпірізма -- философия эмпиризма -- освіта Великої Британії -- виховний процес -- освітній процес -- философия образования -- эмпиризм -- образование Великой Британии -- воспитательнный процесс -- образовательный процесс -- образование за рубежом -- освіта за кордоном
Анотація: Проаналізовано становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії.


Дод.точки доступу:
Бекон, Френк (англійський філософ) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Кремень, Василь Григорович (доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України).
    Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Инновации в образовании

   Інновації в освіті

Кл.слова (ненормовані):
національна система освіти -- зміст освіти -- інновації в освіті -- освітня діяльність -- науково-технічна творчість -- філософія освіти -- концепція стійкого розвитку -- национальная система образования -- содержание образования -- инновации в образовании -- образовательная деятельность -- научно-техническое творчество -- философия образования -- концепция устойчивого развития
Анотація: Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

10.


    Похресник, Анатолій (кандидат філософських наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України).
    Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- національна освіта -- криза виховання -- надвисокі технології -- освітні системи -- философия образования -- национальное образование -- кризис воспитания -- сверхвысокие технологии
Анотація: Наголошено на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Корсак, Костянтин (доктор філософських наук; кандидат фізико-математичних наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
    Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
ноотехнології -- нооекологія -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- ноотехнологии -- нооэкология -- ноообщество -- устойчивое развитие -- нооразвитие -- солнечная энергетика
Анотація: На прикладі соняшної енергетики доведено, що новітні наукові досягнення достатні для вирішення енергетичних та інших проблем людства. Завданням середньої і вищої школи є підготовка науковців найвищої кваліфікації.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій (кандидат філософських наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України)

Знайти схожі

12.


    Петрук, Вікторія (науковий співробітник ННДІУВІ).
    Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- філософія освіти -- безперервна освіта -- інновації в освіті -- знання -- картина світу -- модернізація освіти -- дистанційна освіта -- современное образование -- философия образования -- непрерывное образование -- инновации в образовании -- знания -- картина мира -- модернизация образования -- дистанционное образование
Анотація: В умовах сучасного соціуму формуються нові уявлення про освітню реальність, що лежить у проблемному полі нинішньої філософії освіти.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Знайти схожі

13.


    Вишневский, Михаил Иванович (доктор философских наук; профессор; член-корреспондент Академии образования Республики Беларусь).
    Культурно-образовательный философский синтез как предпосылка формирования интеллектуальной элиты / М. И. Вишневский // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 17-25. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
культурно-образовательный синтез -- интеллектуальная элита -- философское образование -- подготовка специалистов -- культурно-освітній синтез -- інтелектуальна еліта -- філософська освіта -- підготовка фахівців -- філософія освіти -- философия образования
Анотація: Проанализарован феномен культурно-образовательного синтеза. На материалах, связанных с современной организацией философско-мировоззренческого образования, раскрывается значимость данного синтеза для подготовки специалистов, способных стать действительной интеллектуальной элитой общества.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

14.


    Бойченко, М. (кандидат філософських наук; доцент; Київський національний університет ім. Т. Шевченка).
    Рецензія на монографію "Світанок Європи" / М. Бойченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 121-122
Рец. на Андрущенко В. Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття : монографія / В. Андрущенко. - К. : Знання України, 2011. - 1099 с
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
формування нового вчителя -- європейська освіта -- вчителі -- формирование нового учителя -- европейское образование -- учителя -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии -- философия образования -- філософія освіти

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Волинка, Григорій (доктор філософських наук; професор; проректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Велич духовності / Г. Волинка // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 120-121
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- навчальна література з гуманітарних дисциплін -- філософські знання -- философия -- учебная литература по гуманитарным дисциплинам -- философские знания -- рецензії на навчальні посібники -- рецензии на учебные пособия

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Губерський, Л. (ректор Київського національного університету ім. Т. Шевченка; академік НАН України; Надзвичайний і повноважний посол України) \о нем\; Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України) \о нем\; Ільїн, В. \о нем\; Філософія освіти: Історія. Людина. Освіта \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Скиртач, Віолета (кандидат філософських наук; доцент Донбаського державного педагогічного університету; м. Слов'янськ).
    Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко) / В. Скиртач, О. Періг // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- дисциплінарна влада -- знання -- філософія освіти -- высшее образование -- дисциплинарная власть -- знание -- философия образования -- суб'єкт вищої освіти -- субъект высшего образования
Анотація: Виявлено, що, незважаючи на загальну залученість, до репресивних механізмів зовнішньої суб'єктивації, суб'єкт освіти може існувати і сподіватися на процес звільнення, завдяки революції або філософії.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; Донбаська державна машинобудівна академія; м. Краматорськ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Базалук, Олег (доктор філософських наук; Київський університет туризму, економіки і права).
    Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 73-79. - Бібліогр. в кінці ст. 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- образ людини майбутнього -- планетарно-космічний тип особистості -- философия образования -- образ человека будущего -- планетарно-космический тип личности
Анотація: Стратегічна ціль філософії освіти - формування планетарно-космічного типу особистості, образу людини майбутнього.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

18.


    Коваленко, Вільям (кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
    Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74.58в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Синергетика высшего образования

   Синергетика вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукові парадигми -- синергетична парадигма -- фаховий розум -- вища фахова освіта -- высшее профессиональное образование -- естественно-научные парадигмы -- синергетическая парадигма -- профессиональный разум -- научные тексты -- наукові тексти -- виды реальности -- типы знаков -- типи знаків -- знаки-слова -- знаки-терміни -- знаки-термины -- знаки-концепти -- знаки-концепты -- математичні знаки -- математические знаки -- лексичний пріоритет -- лексический приоритет -- інтелект -- интеллект
Анотація: Розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.
74.04в2
Н 14


    Набок, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент; Національна академія педагогічних наук України).
    Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
управління освітою -- якість освіти -- соціальне управління -- управление образованием -- качество образования -- социальное управление -- філософія соціального управління -- философия социального управления -- філософія нестабільності -- философия нестабильности -- поняття "управління" -- понятие "управление" -- державне управління -- государственное управление
Анотація: Досліджено філософські засади ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Корсак, Костянтин (доктор філософських наук; кандидат фізико-математичних наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
    Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - 1 рис.
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- філософія освіти -- ноофілософія -- ноосуспільство -- форсайт -- ноотехнології -- высшее образование -- философия образования -- ноофилософия -- ноообщество -- ноотехнологии
Анотація: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій (кандидат філософських наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)