Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
36
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-36
>
1.
Сапрыкин, Д. Л.
Значение и смысл понятия "образование" (на при мере немецкой философии конца XVIII - начала ХIX в.) / Д. Л. Сапрыкин> // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7.
Философия
. - 2008. -
№ 1
. - С. 19-42 . - ISSN 0130-0091
УДК
130.11.1
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ
--
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
06
Л 89
Калінічева, Г.
Глобалізаційні виклики часу як детермінанта модернізаційних змін у системи вищої освіти України / Г. Калінічева> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. -
№ 607
: Філософські науки. - С. 90-97
УДК
130.11.1
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
--
ВИЩА ОСВІТА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
06
Л89
Савельєв, В.
Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. -
№ 661
: Філософські науки. - С. 127-129
УДК
130.11
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ
--
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
--
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
--
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
--
ВИЩА ОСВІТА
--
болонський процес
Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Рябченко, Володимир
.
Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 1
. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58в2
Рубрики:
философия
образования
філософія освіти
социология
образования
соціологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
особистість
--
студенти
--
соціалізація
--
навчання
--
виховання
--
вищі заклади освіти
--
виховне середовище
Анотація:
Поняттєво-термінологічний апарат є своєрідною мовою певної науки чи комплексу наук. Коли в ключові поняття наукової мови закладаються суперечливі смсли, тоді виникають не лише семантичні бар'єри в комунікаціях відповідного наукового співтовариства, а й створюються методологічні колізії в пізнавальній діяльності та спільній практиці. Такий висновок спирається на семантичний аналіз понять "освіта", "навчання", "виховання" і "соціалізація", що й висвітлено в цій публікації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Поляков, М. В.
Сучасний університет і філософія вищої освіти у ХХІ столітті / М. В. Поляков, В. С. Савчук> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. -
Вип. 15
. - С. 3-12 : табл.
УДК
1:37
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Украина
Україна
Австралия
Австралія
Дания
Данія
Франция
Франція
Германия
Німеччина
Япония
Японія
США
Египет
Єгипет
Италия
Італія
Кл.слова (ненормовані):
философия
образования
--
філософія освіти
--
современный университет
--
сучасний університет
--
глобализация высшего
образования
--
глобалізація вищої освіти
--
глобализационные процессы
--
глобалізаційні процеси
--
интернационализация высшего
образования
--
інтернаціоналізація вищої освіти
--
массовизация высшего
образования
--
масовизація вищої освіти
Дод.точки доступу:
Савчук, В. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Романенко, М. І.
Парадигмальний підхід до інтерперетації предмету філософії освіти / М. І. Романенко> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. -
Вип. 15
. - С. 111-116
УДК
1:37
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
философия
образования
--
філософія освіти
--
парадигмальный подход
--
парадигмальний підхід
--
философско-образовательная парадигма
--
філософсько-освітня парадигма
--
парадигмальные основы развития
образования
--
парадигмальні основи розвитку освіти
--
парадигмы
образования
--
парадигми освіти
--
философско-образовательная ситуация
--
філософсько-освітня ситуація
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Ганаба, Світлана Олександрівна
(кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 3
. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання
--
постфігуративна культура
--
навчальна діяльність
--
содержание обучения
--
постфигуративная культура
--
учебная деятельность
--
соціокультурні зміни
--
социокультурные изменения
--
плинна модерність
--
текущая модерность
--
погляди вчених
--
взгляды ученых
Анотація:
Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Стеценко, Катерина Володимирівна
(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. В. Стеценко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 4
. - С. 107-111. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти
--
емпірізм
--
філософія емпірізма
--
философия
эмпиризма
--
освіта Великої Британії
--
виховний процес
--
освітній процес
--
философия
образования
--
эмпиризм
--
образование Великой Британии
--
воспитательнный процесс
--
образовательный процесс
--
образование за рубежом
--
освіта за кордоном
Анотація:
Проаналізовано становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії.
Дод.точки доступу:
Бекон, Френк (англійський філософ) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Кремень, Василь Григорович
(доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України).
Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Инновации в образовании
Інновації в освіті
Кл.слова (ненормовані):
національна система освіти
--
зміст освіти
--
інновації в освіті
--
освітня діяльність
--
науково-технічна творчість
--
філософія освіти
--
концепція стійкого розвитку
--
национальная система
образования
--
содержание
образования
--
инновации в образовании
--
образовательная деятельность
--
научно-техническое творчество
--
философия
образования
--
концепция устойчивого развития
Анотація:
Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Знайти схожі
>
10.
Похресник, Анатолій
(кандидат філософських наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України).
Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 1
. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти
--
національна освіта
--
криза виховання
--
надвисокі технології
--
освітні системи
--
философия
образования
--
национальное образование
--
кризис воспитания
--
сверхвысокие технологии
Анотація:
Наголошено на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
11.
Корсак, Костянтин
(доктор філософських наук; кандидат фізико-математичних наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. -
Том 15
,
№ 4
. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
ноотехнології
--
нооекологія
--
ноосуспільство
--
сталий розвиток
--
ноорозвиток
--
сонячна енергетика
--
ноотехнологии
--
нооэкология
--
ноообщество
--
устойчивое развитие
--
нооразвитие
--
солнечная энергетика
Анотація:
На прикладі соняшної енергетики доведено, що новітні наукові досягнення достатні для вирішення енергетичних та інших проблем людства. Завданням середньої і вищої школи є підготовка науковців найвищої кваліфікації.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)
Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій (кандидат філософських наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України)
Знайти схожі
>
12.
Петрук, Вікторія
(науковий співробітник ННДІУВІ).
Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. -
Том 15
,
№ 4
. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта
--
філософія освіти
--
безперервна освіта
--
інновації в освіті
--
знання
--
картина світу
--
модернізація освіти
--
дистанційна освіта
--
современное образование
--
философия
образования
--
непрерывное образование
--
инновации в образовании
--
знания
--
картина мира
--
модернизация
образования
--
дистанционное образование
Анотація:
В умовах сучасного соціуму формуються нові уявлення про освітню реальність, що лежить у проблемному полі нинішньої філософії освіти.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)
Знайти схожі
>
13.
Вишневский, Михаил Иванович
(доктор философских наук; профессор; член-корреспондент Академии
образования
Республики Беларусь).
Культурно-образовательный философский синтез как предпосылка формирования интеллектуальной элиты / М. И. Вишневский> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 17-25. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
культурно-образовательный синтез
--
интеллектуальная элита
--
философское образование
--
подготовка специалистов
--
культурно-освітній синтез
--
інтелектуальна еліта
--
філософська освіта
--
підготовка фахівців
--
філософія освіти
--
философия
образования
Анотація:
Проанализарован феномен культурно-образовательного синтеза. На материалах, связанных с современной организацией философско-мировоззренческого
образования
, раскрывается значимость данного синтеза для подготовки специалистов, способных стать действительной интеллектуальной элитой общества.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Знайти схожі
>
14.
Бойченко, М.
(кандидат філософських наук; доцент; Київський національний університет ім. Т. Шевченка).
Рецензія на монографію "Світанок Європи" / М. Бойченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 2
. - С. 121-122
Рец. на Андрущенко В. Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття : монографія / В. Андрущенко. - К. : Знання України, 2011. - 1099 с
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
формування нового вчителя
--
європейська освіта
--
вчителі
--
формирование нового учителя
--
европейское образование
--
учителя
--
рецензії на монографії
--
рецензии на монографии
--
философия
образования
--
філософія освіти
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
15.
Волинка, Григорій
(доктор філософських наук; професор; проректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Велич духовності / Г. Волинка> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 2
. - С. 120-121
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія
--
навчальна література з гуманітарних дисциплін
--
філософські знання
--
философия
--
учебная литература по гуманитарным дисциплинам
--
философские знания
--
рецензії на навчальні посібники
--
рецензии на учебные пособия
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Губерський, Л. (ректор Київського національного університету ім. Т. Шевченка; академік НАН України; Надзвичайний і повноважний посол України) \о нем\; Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України) \о нем\; Ільїн, В. \о нем\; Філософія освіти: Історія. Людина. Освіта \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
16.
Скиртач, Віолета
(кандидат філософських наук; доцент Донбаського державного педагогічного університету; м. Слов'янськ).
Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко) / В. Скиртач, О. Періг> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 2
. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
дисциплінарна влада
--
знання
--
філософія освіти
--
высшее образование
--
дисциплинарная власть
--
знание
--
философия
образования
--
суб'єкт вищої освіти
--
субъект высшего
образования
Анотація:
Виявлено, що, незважаючи на загальну залученість, до репресивних механізмів зовнішньої суб'єктивації, суб'єкт освіти може існувати і сподіватися на процес звільнення, завдяки революції або філософії.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; Донбаська державна машинобудівна академія; м. Краматорськ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
17.
Базалук, Олег
(доктор філософських наук; Київський університет туризму, економіки і права).
Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. -
Т. 16
,
№ 1/2
. - С. 73-79. - Бібліогр. в кінці ст. 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти
--
образ людини майбутнього
--
планетарно-космічний тип особистості
--
философия
образования
--
образ человека будущего
--
планетарно-космический тип личности
Анотація:
Стратегічна ціль філософії освіти - формування планетарно-космічного типу особистості, образу людини майбутнього.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Знайти схожі
>
18.
Коваленко, Вільям
(кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 3
. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК
74.58в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Синергетика высшего
образования
Синергетика вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукові парадигми
--
синергетична парадигма
--
фаховий розум
--
вища фахова освіта
--
высшее профессиональное образование
--
естественно-научные парадигмы
--
синергетическая парадигма
--
профессиональный разум
--
научные тексты
--
наукові тексти
--
виды реальности
--
типы знаков
--
типи знаків
--
знаки-слова
--
знаки-терміни
--
знаки-термины
--
знаки-концепти
--
знаки-концепты
--
математичні знаки
--
математические знаки
--
лексичний пріоритет
--
лексический приоритет
--
інтелект
--
интеллект
Анотація:
Розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
19.
74.04в2
Н 14
Набок, Микола
(кандидат педагогічних наук; доцент; Національна академія педагогічних наук України).
Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 3
. - С. 42-50. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
управління освітою
--
якість освіти
--
соціальне управління
--
управление образованием
--
качество
образования
--
социальное управление
--
філософія соціального управління
--
философия
социального управления
--
філософія нестабільності
--
философия
нестабильности
--
поняття "управління"
--
понятие "управление"
--
державне управління
--
государственное управление
Анотація:
Досліджено філософські засади ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
20.
Корсак, Костянтин
(доктор філософських наук; кандидат фізико-математичних наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 3
. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - 1 рис.
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия
образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
філософія освіти
--
ноофілософія
--
ноосуспільство
--
форсайт
--
ноотехнології
--
высшее образование
--
философия
образования
--
ноо
философия
--
ноообщество
--
ноотехнологии
Анотація:
Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій (кандидат філософських наук; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-36
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)