Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Методика преподавания учебных предметов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Варгас, Олена (вчитель української мови та літератури; старший учитель).
    Залишаймося відкритими для казки! : розробка уроку з української літератури для учнів 6-го класу за творчістю Ірини Жиленко / О. Варгас // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 65-67 : рис. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- українська література -- украинская литература -- творчість письменників -- творчество писателей -- українські письменники -- украинские писатели -- розробки уроків -- разработки уроков -- 6 клас -- 6 класс
Анотація: Розробка уроку з української літератури для уснів 6 класу за творчістю Ірини Жиленко.


Дод.точки доступу:
Жиленко, Ірина (письменник) \о ней\; Жар-птиця, поезія \о произв.\Підкова, поезія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Вітченко, А. О. (проректор Київського славістичного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
критерії і норми оцінювання -- навчальні предмети -- викладання зарубіжної літератури -- критерії оцінювання студентів -- кредитно-модульна система навчання -- критерії оцінки -- норми оцінки -- преподавание зарубежной литературы -- учебные предметы -- критерии оценивания студентов -- критерии и нормы оценивания -- кредитно-модульная систем обучения -- критерии оценки -- нормы оценки -- учбові предмети -- учебные предметы -- зарубіжна література -- зарубежная литература
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ - IV рівнів акредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури.


Дод.точки доступу:
Вітченко, А. Ю. (викладач кафедри англійської філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук)

Знайти схожі

3.


    Грабовий, Андрій (кандидат педагогічних наук; доцент; професор).
    Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- хімічні експерименти -- химические эксперименты -- майбутні вчителі хімії -- будущие учителя химии -- експериментально-методичні компетенції -- экспериментально-методические компетенции -- гностично-методичні компетенції -- конструктивно-методичні компетенції -- конструктивно-методические компетенции -- організаційно-методичні компетенції -- организационно-методические компетенции -- комунікативно-методичні компетенції -- коммуникативно-методические компетенции -- рефлексивно-методичні компетенції -- рефлексивно-методические компетенции
Анотація: Представлено методику формування експериментально-методичних компетенцій майбутніх учителів хімії щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто компоненти експериментально-методичних компетенцій, принципи, методи, підходи, засоби та етапи процесу формування компетенції і наведено результати експериментальної перевірки їх ефективності у навчальному процесі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


    Присяжна, Тетяна (науковий співробітник ННДІУВІ).
    Методичні рекомендації до викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах / Т. Присяжна // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 136-139. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.26
Рубрики: Методика преподавания учебных предметов
   Методика викладання учбових предметів

Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- загальноосвітні навчальні заклади -- викладання українознавства -- навчальні програми -- методические рекомендации -- общеобразовательные учебные заведения -- преподавание украиноведения -- учебные программы -- українознавство -- украиноведение
Анотація: Про впровадження навчального предмета "Українознавство" в освітніх закладах України.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Знайти схожі

5.


    Лук'янченко, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського державного інституту культури і мистецтв).
    Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / О. Лук'янченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв
ББК 74.580.46р30
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
етнографія -- краєзнавство -- учбові предмети -- навчальні компетентності -- самостійна творча робота -- джерельна база краєзнавства -- этнография -- краеведение -- учебные предметы -- учебные компетентности -- самостоятельная творческая работа -- источниковая база краеведения
Анотація: Висвітлено деякі аспекти використання краєзнавчого матеріалу в навчанні етнографії як ефективного засобу актуалізації навчальних компетентностей майбутніх діячів культури.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Бурчак, Ліана (доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук).
    Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- хімія -- химия -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- математичні дії -- математические действия -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі.


Дод.точки доступу:
Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук)

Знайти схожі

7.


    Палій, Олександр (учител зарубіжної літератури та французької мови Вахнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, учитель-методист, Вінницька область).
    Творчий учитель - це вдумливий учитель [Текст] / О. Палій // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 3. - С. 3-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання навчальних предметів -- преподавание учебных предметов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- використання мультимедійних засобів у навчанні -- использование муьтимедийных средств в обучении -- інноваційні методи навчання -- инновационные средства обучения -- мотивація учнів до навчання -- мотивация учеников к обучению -- методика виладання -- методика преподавания -- творчі вчителі -- творческие учителя -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- методы обучения -- методи навчання
Анотація: Автор статті застерігає учителів від бездумного використання інноваційних методів викладання і пропонує звернути увагу на творчий бік роботи учителя і індивідуальний підхід до учнів та мотивацію учнів до навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_3\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для моолоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Гусак, Людмила (доктор педагогічних наук; професор кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки).
    Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 31-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

    Луцьк

    Луцк

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- навчання іноземних мов -- обучение иностранных языков -- асоціативне навчання -- ассоциативное обучение -- методи асоціативних символів -- методы ассоциативных символов -- імітація -- имитация -- мовні матеріали -- языковые материалы -- жести -- жесты -- образи -- образы -- образне мислення -- образное мышление -- асоціації -- ассоциации -- початкові школи -- начальные школы -- досвід початкових шкіл -- опыт начальных школ
Анотація: Порушується проблема вдосконалення навчання іноземної мови молодших школярів шляхом впровадження інноваційних метидик. Особливу увагу приділено асоціативному навчанню іноземної мови у початковій школі, описано різні методи асоціативного навчання, представлено авторський підхід до навчання іноземної мови молодших школярів на основі застосування методу асоціативних символів. Обгрунтовується: метод асоціативних символів (МАС) дає можливість складний навчальний матеріал перетворити на простий, а нецікавий зробити цікавим, забезпечити умови, максимально відповідні життєвим ситуаціям, наблизити процес навчання до невимушеного сприйняття, що сприяє розв'язанню питання перевантаження дитини. Представлено техніку застосування вказаного методу, проаналізовано його переваги та недоліки, наведено резульати впровадження методу асоціативних символів у процес навчання іноземної мови у початкових школах міста Луцька.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\6.pdf

Дод.точки доступу:
Лещенко, Зінов'я (начальник відділу кадрово-методичного забезпечення управління освіти; Луцька міська рада); Чухнова, Оксана (методист управління освіти; Луцька міська рада)

Знайти схожі

9.


    Пилипейко, Сергій (вчитель історії; старший учитель).
    Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 32-36 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.27
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання української літератури

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
метод аналогії -- метод аналогии -- уроки історії -- уроки истории -- педагогічні прийоми на уроках історії -- педагогические приемы на уроках истории -- навчальна мотивація -- учебная мотивация -- історичні матеріали -- исторические материалы -- структура висновків за аналогією -- структура выводов по аналогии -- типи суспільств -- типы обществ -- наукові відкриття -- научные открытия -- найвідоміші аналогії -- самые известные аналогии
Анотація: Розглянуто значення методів аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. За основу аналізу взято концепцію висновків за аналогією, розроблену А. І. Уйомовим, що задіяна ним для опису наукових відкриттів у галузі фізико-математичних наук.


Дод.точки доступу:
Уйомов, Авенір (доктор філософських наук; академік) \о нем\; Платон (античный философ ; 427-347 гг. до н. э.) \о нем\; Ливий, Т. (римский историк ; 59 до н. э. - 17 н. э.) \о нем\; Сковорода, Г. С. (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\; Бергсон, А. (философ ; 1859-1941) \о нем\; Тойнби, А. (историк; социолог ; 1889-1975) \о нем\

Знайти схожі

10.


    Яремчук, Наталія (учитель; Старицька ЗОШ І-ІІІ ступенів; Львівська область).
    "Найважливіші зустрічі людини - це її зустрічі з дітьми" [Текст] / Н. Яремчук // Всесвітня література в школах України : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 35-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- розробки уроків -- разработки уроков -- зарубіжні письменики -- зарубежные писатели -- твори зарубіжних письменників -- произведения зарубежных писателей -- 8 клас -- 8 класс -- лідер -- лидер -- антилідер -- антилидер -- діамант -- бриллиант -- блазень -- шут -- гидке каченя -- гадкий утенок -- занурений -- погруженный -- свій -- свой -- психологічні ролі дітей у колективі -- психологические роли детей в коллективе -- навчальні завдання -- учебные задания
Анотація: Цикл уроків з вивчення повісті М. Аромштам "Коли відпочивають янголи".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Аромштам, Марина (письменниця; педагог ; 1960-) \о ней\; Коли відпочивають янголи, роман \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (11.06.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)