Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Аграрная політика Украини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кравців, Ірина Костянтинівна (асистент кафедри маркетингу ).
    Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону / І. К. Кравців // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 95-101. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Аграрная політика Украини
   Аграрная политика Украины

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

   Економіка

   Економічна географія та регіональна економіка

   Україна
    Західна Україна

    Украина

    Западная Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільські території -- прикордонні регіони -- соціально-економічний потенціал -- регіональний маркетинг -- сельские территории -- приграничные регионы -- социально-экономический потенциал -- региональный маркетинг -- маркетинг сельских территорий -- маркетинг сільських територій
Анотація: Досліджено теоретико-прикладні аспекти формування системи маркетингу сільських територій на прикладі прикордонного регіону. Доведено, що маркетинг сільських територій прикордонного регіону має власну специфіку розвитку, яка визначається особливостями формування людського капіталу прикордонних сіл, їх високим транзитним потенціалом, характерам фінансового та матеріально-технічного забезпечення, галузевою структурою підприємництва, впливом транскордонного співробітництва і транскордонної трудової міграції. Обґрунтовано, що в умовах проведення в Україні адміністративно-територіальної реформи одним з пріоритетів розвитку маркетингу сільських територій є формування сучасного іміджу укрупнених сільських територіальних громад для нарощування обсягів залучення прямих іноземних інвестицій. Окрема увага приділяється аналізу інституційних аспектів розвитку маркетингу сільських територій, зокрема виявленню впливу інституційних дисфункцій на ефективність маркетингових комунікацій у прикордонних сільських населених пунктах Західної України. За результатами проведеного дослідження сформульовано висновки та пропозиції для органів державної влади і місцевого самоврядування прикордонних сільських територій України


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)