Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=Мадрид<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


   
    Подвижной состав метрополитена Мадрида // Ж.д. мира. - 2010. - № 2. - С. 37-41
УДК
Рубрики: МЕТРОПОЛИТЕН
   Железнодорожный транспорт зарубежных стран

   Залізничний транспорт зарубіжних країн

   Испания
    Мадрид

    ІСПАНІЯ

Кл.слова (ненормовані):
ПОДВИЖНОЙ СОСТАВ МЕТРОПОЛИТЕНА -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН -- надземный метрополитен -- подземный метрополитен -- поезда метрополитена -- РУХОМИЙ СКЛАД МЕТРОПОЛІТЕНУ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН -- надземний метрополітен -- підземний метрополітен -- поїзди метрополітену

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.03.2010р. Інв.3158ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Гарбер, В. А.
    Метрополитены мира. Тенденции развития и обеспечение эксплуатационной безопасности / В. А. Гарбер // Трансп. стр-во. - 2011. - № 5. - С. 28-30
УДК
Рубрики: МЕТРОПОЛИТЕН
   Железнодорожный транспорт зарубежных стран

   МЕТРОПОЛІТЕН

   Залізничний транспорт зарубіжних країн

   Лондон
    Нью-Йорк

    Мехико

    Токио

    Париж

    Мадрид

    Мюнхен

Кл.слова (ненормовані):
Железнодорожный транспорт зарубежных стран -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН

Утримувачі документа:
ДНУЖТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Линкишкин, Г. В.
    Метрополитены Испании: особенности и технические преимущества / Г. В. Линкишкин, М. Ю. Губин, Д. А. Бойцов // Метро и тоннели. - 2012. - № 5. - С. 36-38 : рис., фот.
УДК
Рубрики: Метрополитены
   Метрополітени

   Железнодорожный транспорт зарубежных стран

   Залізничний транспорт зарубіжних країн

   Испания
    Іспанія

    Мадрид

    Барселона

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт зарубежных стран -- залізничний транспорт зарубіжних країн -- метрополитены -- метрополітени -- планирование -- планування -- архитектура -- архітектура -- объемно-пространственные решения -- об'ємно-просторові рішення -- строительство -- будівництво


Дод.точки доступу:
Губин, М. Ю.; Бойцов, Д. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 208-212 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Городское хозяйство

   Міське господарство

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

    Львов

    Лвів

    Амстердам

    Берлин

    Берлін

    Копенгаген

    Лондон

    Мадрид

    Мельбурн

    Нью-Йорк

    Рига

    Сочи

    Сочі

    Тбилиси

    Тбілісі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг городов -- брендінг міст -- методология региональной экономики -- методологія регіональної економіки -- глобализация -- глобалізація -- городская имиджелогия -- міська іміджелогія -- імідж міст -- имидж городов -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- логотипы города -- логотипи міст -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- регионы -- регіони -- территориальные бренды -- територіальні бренди -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Глейзер, Милтон (америанский дизайнер; автор логотипа Нью-Йорка) \о нем\; Berlin Partner GmbH, агентство продвижения Берлина \о нем\Visit Copenhagen, стратегический план развития туризма в Копенгагене \о произв.\; Зимние Олимпийские игры-2014 \о них\; Рижское бюро по развитию туризма \о нем\; Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)