Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=Подляшское воеводство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Василюк, Анна (співробітник кафедри управління та фінансів Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща; PhD).
    Взаємна довіра між компаніями в процесі формування та розвитку кластерів / А. Василюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 255-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4ПОЛ)в + 65.497(4ПОЛ)в-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

   Польша
    Польща

    Подляшское воеводство

    Підляське воєводство

Кл.слова (ненормовані):
взаимное доверие -- взаємна довіра -- деловое сотрудничество -- ділова співпраця -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- интегрированные структуры -- інтегровані структури -- кластеры -- кластери -- компании -- компанії -- польские предприятия -- польські підприємства -- региональная кластеризация -- регіональна кластеризація -- экономическая концентрация -- економічна концентрація
Анотація: Обговорено питання довіри в процесі створення і розвитку кластерних структур. Представлено результати досліджень польських підприємств у ключових галузях бізнесу в Підляському воєводстві. Наведено оцінку респондентів щодо рівня довіри та співпраці між суб'єктами різних галузей і перспектив їх зміни в найближчому майбутньому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Гайдук, Славомира (співробітник кафедри управління виробництвом Політехнічного університету; м.Білястоц; Польща; PhD).
    Територальне планування як частина управління просторовим розвитком / С. Гайдук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 273-281 : мапи, табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050.2(4ПОЛ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организация управления региональной экономикой

   Організація управління регіональною економікою

   Польша
    Польща

    Подляшское воеводство

    Підляське воєводство

Кл.слова (ненормовані):
городские агломерации -- міські агломерації -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- земельные ресурсы -- земельні ресурси -- пространственное развитие -- просторовий розвиток -- регионы -- регіони -- территориальное планирование -- територіальне планування -- транспортные коридоры -- транспортні коридори
Анотація: Оцінено розвиток територіального планування в Підляському воєводстві (Польща). Визначено рівень охоплення районів планами розвитку місцевих земель наприкінці 2010 року. Оцінювання проведено на основі обов'язкових до виконання і пропонованих планів. При цьому використано ключовий показник норм виконання за рахунок інтенсивності використання та кількості існуючих функцій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Глінська, Ева (ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща).
    Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст : на прикладі Підляського регіону Польщі / Е. Глінська, М. Флорек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 274-282 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050.2(4ПОЛ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организация управления региональной экономикой

   Організація управління регіональною економікою

   Польша
    Польща

    Подляшское воеводство

    Підляське воєводство

Кл.слова (ненормовані):
Анхольта класификация городских брендов -- Анхольта класифікація міських брендів -- брендинг городов -- брендінг міст -- государственно-частное партнерство -- державно-приватне прартнерство -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж местностей -- імідж місцевостей -- индивидуализация местностей -- індивідуалізація місцевостей -- класификация городских брендов Анхольта -- класифікація міських брендів Анхольта -- малые города -- малі міста -- маркетинг -- местная привлекательность -- місцева привабливість -- местные стейкхолдеры -- місцеві стейкхолдери -- регионы -- регіони -- управленческая методология -- управлінська методологія -- фокус-группы -- фокус-групи
Анотація: Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Флорек, Магдалена (ад''кт кафедри персоналу та маркетингу Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)