Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=юнацтво<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лєпіхова, Л. А.
    Індивідуальні відмінності соціально-психічної адаптації старшокласників до постановки життєвих завдань у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 87-95. - Бібліографія : С.94-95 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация подростков -- адаптація підлітків -- адаптированная личность -- адаптована особистість -- дезадаптированная личность -- дезадаптована особистість -- екстернальність особистості -- жизненные задания -- життєві завдання -- интернальность личности -- інтернальність особистості -- психологические методики -- психология индивидуальных различий -- психологічні методики -- психологія індивідуальних відмінностей, психология индивидуальных различий, psychology of individual differencies -- социальная адаптация -- социальная психология -- социально-психическая адаптация -- соціальна адаптація -- соціальна психологія -- соціально-психічна адаптація -- старшеклассники -- старшокласники -- трансформационное общество -- трансформаційне суспільство -- экстернальность личности -- юнацтво -- юношество
Анотація: Проаналізовані індивідуальні відмінності ефективнисті адаптаційних настанов старшокласників до трансформацій сучасного суспільства. На основі проектної методики "Актуальні адаптаційні настанови" оцінюються перспективи особистісного росту, успішності в ирішення життєвих завдань та дезаптаційні фактори в адаптованій та дезадаптованій групах. В основі розвитку адаптивності - неадаптивності особистості до змін трансформаційного періоду суспільства простежуються дві стратегії виконання життєвих завдань: інтернальна, що спонукає до цілковитого самозалучення в соціальну ситуацію й відповідальності за успішність виконання життєвих завдань, та екстернальна, що супроводжується поведінкою уникання особистої участі й дійової активності в подоланні перешкод , перекладання труднощів на інших як виявлення соціальної позиції стороннього спостерігача за перебігом подій власного життя.


Знайти схожі

2.


    Турба, О. О. (аспірантка кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Міжперсональна взаємодія у групах молоді, яка навчається (Частина 1) / О. О. Турба // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 91-96. - Бібліографія : С.96 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- межличностное взаимодействие -- міжособистісна взаємодія -- молодежные группы -- молодіжні групи -- молодість -- молодость -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- символически-образное поведение -- символічно-образна поведінка -- социология групп -- социология молодежи -- социология студенчества -- социология юношества -- соціологія груп -- соціологія молоді -- соціологія студентства -- соціологія юнацтва -- старшие школьники -- старші школяри -- юнацтво -- юнацький вік -- юношеский возраст
Анотація: Розглядаються принципи аналізу міжособистісної взаємодії в суспільних спільнотах студентів та старших школярів. Розглянуто позитивні та негативні моменти в даній взаємодії в умовах старої командно-адміністративної системи та в умовах глобалізації. Особлива увага приділяється домінуванню середовища, що викликало розвиток у молоді символічно-образних модифікацій поведінки. Аналізуються різноманітні підходи до міжособистісної взаємодії (зокрема: три варіанти поведінки Е. Шпренгера, біогенетичний підхід А. Гезелла, фази становлення особистості Ериксона та ін.).


Дод.точки доступу:
Эриксон, Эрик \о нем\; Еріксон, Ерік \о нем\; Шпрангер, Эдуард \о нем\; Гезелл, Арнольд (один из создателей детской психологии; первый в мире "школьный психолог" ; 1880-1961 гг.) \о нем\

Знайти схожі

3.


   
    Більше половини українців не читають книг // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 2. - С. 33. - (Події. Факти)
ДРНТІ
УДК
ББК 78
Рубрики: Читання
   Чтение

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні дослідження -- социологические исследования -- опитування -- опросы -- юнацтво -- юношество -- любители чтения -- любителі читання -- библиофилы -- бібліофіли
Анотація: Результати опитування українців- юнаків стосовно читання книг.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Сопова, Тетяна (заступник директора з наукової роботи Державної бібліотеки України для юнацтва).
    Ціннісні орієнтири молоді в бібліотечних координатах / Т. Сопова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 1. - С. 27-31
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотеки для юношества -- бібліотеки для юнацтва -- юношество -- юнацтво -- молодежь -- молодь -- ценности -- цінності -- ценностные ориентиры -- ціннісні орієнтири -- социализация личности -- соціалізація особистості -- воспитание личности -- виховання особистості -- образование -- освіта -- телекоммуникационные технологии -- телекомунікаційні технології -- исследования -- дослідження -- роль библиотек -- роль бібліотек -- формирование мировоззрения -- формування світогляду -- патриотическое воспитание -- патріотичне виховання -- правовое воспитание -- правове виховання -- экологическое просвещение -- екологічна просвіта -- профессиональная ориентация -- професійна орієнтація
Анотація: У статті розглядаються чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій молодих людей, та роль бібліотек для юнацтва та молоді в повноцінному розвитку молодої особистості.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Павлик, Н. В. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник; докторант відділу педагогічної психології й психології праці).
    Форми й напрями духовно-моральної самоактулізації як чинники гармонізації характеру особистості в юнацькому віці / Н. В. Павлик // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 1-4. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психологія особистості

   Психология

   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
дисгармонії характеру -- дисгармонии характера -- саморегуляція -- саморегуляция -- духовно-моральна самоактуалізація особистості -- духовно-нравственная самоактуализация личности -- форми духовно-моральної самоактуалізації особистості -- формы духовно-нравственной самоактуализации личности -- гармонізація характеру в юнацькому віці -- гармонизация характера в юношеском возрасте -- юнацький вік -- юношеский возраст -- юнацтво -- юношество
Анотація: Втрата духовно-морального підгрунтя, панування духу корисливості, пристосування до морально-патогенних умов сучасної культури викликає розвиток дисгармоній характеру в юнаків і дівчат. Розглядаються форми й напрями духовно-моральної саморегуляції та самоактуалізації як ефективного психологічного засобу гармонізації характеру в юнацькому віці.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)