Пошуковий запит: <.>K=учителі<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Котова, Ліна (кандидат педагогічних наук; лауреат Всеукраїнського конкурсу баянистів-акордионистів (друга премія), в.о. доцента кафедри оркестрових інструментів Мелітопольського державного педагогічного універсітету). Технологія підготовки майбутніх учителів музики до публічних виступів / Л. Котова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 49-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74р Рубрики: Педагогічна освіта Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): емоційна стійкість -- публічні виступи -- позитивні емоції -- майбутні учителі музики -- сценічна гра -- репетиційне програвання -- психологічна підготовка -- эмоциональная стойкость -- публичные выступления -- позитивные эмоции -- будущие учителя музыки -- сценическая игра -- репетиционное проигрывание -- психологическая подготовка Анотація: Виявлено результати комплексного дослідження процесу підготовки майбутніх учителів музики до сценічних виступів. Розглянуто ефективні методи розвитку емоційної стійкості у виконавців під час роботи над музичними творами.
Дод.точки доступу: Погорєлова , Віта (викладач вищої категорії Мелітопольської дитячої школи мистацтв) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рапіна, Лідія (головний редактор "Педагогічної газети"). Педагогічні читання на Черкащині:: В.О.Сухомлинський і О.А.Захаренко / Л. Рапіна> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4Укр) Рубрики: Освіта. Педагогика, 20ст. Образование. Педагогика Україна Черкаська область Кл.слова (ненормовані): учителі-новатори -- альтернативна школа -- гуманістичний педагогічний світогляд -- концепція розвитку школи -- експериментальна пошукова робота -- стогнаційні процеси у суспільстві й освіті -- всебічно розвинена особистість -- педагогіка конкретної мети -- нетрадиційна концепція -- вектор розвитку -- внутрішній світ дитини -- духовне добро -- всеукраїнські педагогічні читання -- авторські школи -- рух добротворення -- дитиноцентризм -- учителя-новаторы -- гуманистичное педагогичное мировоззрение -- концепция развития школы -- экспериментальная поисковая работа -- стогнационные процессы в обществе и в мире -- всесторонне развитая личность -- педагогика конкретной цели -- нетрадиционная концепция -- вектор развития -- внутренний мир ребенка -- духовное богатство -- движение доброделания Анотація: Осмислити неоціненні здобутки Сухомлинського і Захаренка в педагогічній науці - таке завдання поставили перед собою науковці Національної акдемії педагогічних наук України, перебуваючи на гостинній землі Черкащини.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Захаренко, О.А. (директор Сахнівської школи) \о нем\; Савченко, О. (дійсний член НАПН України; голова Української асоціації імені В.О.Сухомлинського) \о нем\; Сухомлинська, О. (академік-секретар відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України) \о ней\; Кузьмінський, А. (ректор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького; доктр педагогічних наук) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Слюсаренко, В. О. Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 88.40 Рубрики: Психологія Психология Кл.слова (ненормовані): будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Грабовий, Андрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри якості, стандартизації та органічної хімії Навчально-наукового інституту природничих наук). Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 54-56. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): майбутні учителі хімії -- будущие учителя химии -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- хімічні експерименти -- химические эксперименты -- аудиторна робота -- аудиторная работа -- модульне навчання -- модульное обучение -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- екпериментально-методичні компетенції -- экспериментально-методические компетенции Анотація: Представлено технологію підготовки майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах, її структуру та концептуальну основу. Розкрито умови реалізації практичної підготовки щодо використання в навчальному процесі хімічного експерименту. Визначено складники експерементальної підготовки майбутніх учителів хімії та блоки її змісту.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Петров, Олександр (старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського). Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- майбутні учителі -- будущие учителя -- учителі іноземних мов -- учителя иностранных языков -- фахова підготовка -- специальная подготовка -- лінгвосоціокультурна компетентність -- лингвосоциокультурная компетентность -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- особистісно-розвивальне навчання -- личностно-развиающее обучение -- інтерактивна взаємодія -- интерактивное взаимодействие Анотація: Визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, як інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтерактивної взаємодії студентів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зорочкіна, Тетяна (аспірант кафедри загальної педагогіки і психології Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького). Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Библиогр. в конце ст. - рис., табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- підготовка творчого вчителя -- подготовка творческого учителя -- обдаровані діти -- одаренные дети -- методичні засади підготовки -- методические основы подготовки -- моделі підготовки вчителів -- модеои подготовки учителей -- мотиваційний компонент -- мотивационный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- процесуальний компонент -- процессуальный компонент -- креативно-діяльнісний компонент -- креативно-деятельный компонент -- рефлексівна діяльність -- рефлексивная деятельность Анотація: Розглядається концепція підготовкм майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України). Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- майбутні учителі -- будущие учителя -- культурне дозвілля школярів -- культурный досуг школьников -- організація культурного дозвілля школярів -- организация культурного досуга школьников -- методика підготовки студентів -- методика подготовки студентов -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальний процес -- учебный процесс -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- практичні заняття студентів -- практические занятия студентов Анотація: Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ямковий, Василь (директор Білилівської гімназії; Житомирська область). Учитель, яким ми пишаємося / В. Ямковий> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 9. - С. 21-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагоги-методисти -- педагоги-методисты -- украинская литература -- українська література -- учителя украинского языка и литературы -- учителі української мови і літератури Анотація: Матеріали присвячені учителю української мови і літератури Білилівської гімназії Ружинського району Житомирської області Раїсі Анатоліївні Слюсар.
Дод.точки доступу: Липська, Анна; Бойко, Діана; Слюсар, Раїса (вчитель української мови і літератури Білилівської гімназії; Житомирська область) \о ней\ Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Юник, Дмитро (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри інструментальної музики Київського національного університету культури і мистецтва). Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): завадостійкість учителів музики -- помехоустойчивость учителей музыки -- майбутні учителі музики -- будущие учителя музыки -- навчання музики -- обучение музыки -- стресори -- стрессоры -- інструментально-виконавська діяльність -- инструментально-исполнительная деятельность -- чотиривекторна спрямованість завадостійкості -- четырехвекторная направленность помехоустойчивости -- стресоростійкість майбутніх учителів -- стрессороустоийчивость будущих учителей Анотація: Зроблено концептуальний аналіз феномену завадостійкості майбутніх учителів музики. Розкривається специфіка її чотиривекторного вияву, де перший вектор забезпечує уникнення дезорганізуючого впливу стресів на перебіг діяльності, другий - його нівелювання, третій - сенсорно-моторну витримку щодо надмірної дії сильних, раптових і тривалих стресів, а четвертий - успішність чинення їм опору.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.11.pdf Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Онищенко, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки). Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- дидактична практика -- дидактическая практика -- навчально-виробнича практика -- учебно-производственная практика -- переддипломна практика -- преддипломная практика -- магістерська практика -- магистерская практика -- студенти-практиканти -- студенты-практиканты -- професійне становлення вчителів -- профессиональное становление учителей -- дитячі оздоровчі заклади -- детские оздоровительные учреждения -- майбутні учителі -- будущие учителя -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт Анотація: Аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу.
Дод.точки доступу: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\ Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет"). Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне). Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 45-47. - Література : С.47 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): майбутні словесники -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійні здібності -- профессиональные способности -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческие способности -- украинская литература -- українська література -- учителя украинской литературы -- учителі української літератури -- фантастические рассказы -- фантастична література Анотація: Автор долучається до розробки методистами науково обгрунтованої системи формування у студента педвузу професійно-творчих здібностей, зокрема умінь створювати текст за законами белетристичного жанру - фантастичного оповідання.
Утримувачі документа: НБ ДНУ ім. О. Гончара Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; Глухів). Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 10-12. - Література : С.12 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): майстер-класи -- мастер-классы -- методика вивчення української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- українська література -- українська поезія -- учителя украинского языка и литературы -- учителя украинской литературы -- учителі української літератури -- учителі української мови і літератури Анотація: Подано визначення поняття майстер-класу як однієї з ефективних форм обміну педагогічним досвідом, розкрито характерні ознаки, структуру й алгоритм проведення майстер-класу з методики вивчення української літератури.
Утримувачі документа: НБ ДНУ ім. О. Гончара Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зязюн, Іван (доктор філософських наук; академік НАПН України; директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України). Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04 Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- возрастная психология -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологічна педагогіка -- психологическая педагогика -- психопедагогіка -- психопедагогика -- психологічні теорії -- психологические теории -- біхевіористська теорія -- бихевиористическая теория -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- теорія трансцендентальності -- теория трансцендентальности -- когнітивні теорії -- когнитивные теории -- моделі особистісного виховання -- модели личностного воспитания -- діяльнісна теорія учіня -- деятельная теория ученика -- суб'єкти педагогічної дії -- субъекты педагогической деятельности -- учителі -- учителя -- учні -- ученики Анотація: Наголошується, що об'єктом науково-практичного осмислення психологічної педагогіки є психолого-педагогічна взаємодія двох домінантних суб'єктів педагогічної дії в освітній системі - учителя й учня. Ця наукова галузь виникла разом із педагогічною психологією й розвивалася в її змістово-практичній парадигмі. Як самостійну науку її передбачив І. Песталоцці. Без психопедагогіки, знання її законів, правил, тенденцій розвитку та специфічної дидактики неможливо досягти високих стандартів якості учня-виховання в сучасних освітніх закладах усіх рівнів.
Дод.точки доступу: Песталоцці, Йоган Генріх (педагог ; 1746-1827) \о нем\; Маслоу, А. (американский психолог ; 1908-1970) \о нем\; Роджерс, К. (американский психолог ; 1902-1987) \о нем\; Гальперин, П. Я. (психолог ; 1902-1988) \о нем\; Дистервег, А. (1790-1866) \о нем\; Каптерев, П. Ф. (российский педагог-психолог ; 1849-1922) \о нем\ Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ялтанець, Т. Л. (учитель-методист СЗШ № 43 м. Львова). Секрети мого педагогічного успіху / Т. Л. Ялтанець> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагоги-методисти -- педагоги-методисты -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна майстерність -- учителя литературы -- учителі літератури Анотація: Учитель світової літератури зі Львова Т. М. Ялтанець розкриває секрети свого педагогічного успіху, методи та прийоми викладання, які вона використовує у своїй педагогічній діяльності.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Підсумки дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури"> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- тренинги для учителей -- тренинговые программы -- тренінги для учителів -- учителя литературы -- учителі літератури Анотація: Дистанційний тренінг - інноваційна форма методичної роботи для підвищення фахового рівня учителів світової літератури.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пантелеєва, В. В. (вчитель-методист Родаківської гімназії; Луганська область). Секрети мого педагогічного успіху / В. В. Пантелеєва> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 2. - С. 14-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогический опыт -- педагогічний досвід -- учителя литературы -- учителі літератури Анотація: Учитель світової літератури ділиться секретами, методами та пройомами своєї педагогічної діяльності.
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Юрчишина, М. І. (вчитель світової літератури Кудринецької ЗОШ І-ІІІ ступенів; Тернопільська область). Моє вчительське щастя - у повноквітті учнівських душ / М. І. Юрчишина> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 2. - С. 12-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогический опыт -- педагогічний досвід -- учителя литературы -- учителі літератури Анотація: Учитель світової літератури М.І. Юрчишина розповідає про методи своєї педагогічної роботи, про власний учительський досвід.
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Література : С. 50-51 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Львівська область Львовская область Кл.слова (ненормовані): дивергенция в образовании -- дивергентно-конвергентне мислення -- дивергентно-конвергентное мышление -- дивергенція в освіті -- конвергенция в образовании -- конвергенція в освіті -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійні тренінги -- профессиональные тренинги -- профильное обучение -- профільне навчання -- развитие творчества учеников -- творчество -- творчість -- тренинги для учащихся -- тренинги для учителей -- тренинги педагогические -- тренинги творчества -- тренінги для учителів -- учителі -- учителя Анотація: Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Тренінги засновано на концепціях дивергентно-конвергентного мислення (Дж. Гілфорд) та визнання творчості ремеслом (А. Ґоральський). До складу тренінгів входять два популярні тести - Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення, призначений для верифікації творчих можливостей чи гнучкості мислення, і Тест віддалених асоціацій, заснований на теорії асоціативності творчого мислення С. Мєдника і призначений для визначення рівня конвергентного мислення. Перший тест вимагає вигадування незвичних застосувань будь-якого предмета, другий - вимагає до запропонованих трьох різних іменників підібрати четвертий, що об'єднував би їх усіх своїм значенням за якоюсь асоціацією.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\8.pdf Дод.точки доступу: Гірний, О. І.; Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти \о нем\Львовский областной институт последиплмного педагогического образования \о нем\; Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення \о произв.\; Тест віддалених асоціацій \о произв.\ Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Овчаренко, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; декан філологічного факультету Донбаського державного педагогічного університету). Філологічний факультет: віхи становлення / Н. Овчаренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Україна Украина Дескриптори: вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- факультети університетів -- факультеты университетов -- філологічні факультети -- филологические факультеты -- історія факультетов -- история факультетов -- учителі мови та літератури -- учителя языка и литературы -- підготовка педагогів -- подготовка педагогов -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчально-методична робота -- учебно-методическая работа -- наукові дослідження -- научные исследования -- наукова робота факультетів -- научная работа факультетов -- кафедри філологічних факультетів -- кафедры филологических факультетов Анотація: Розглядаються етапи становлення і розвитку філологічного факультету Донбаського державного педагогічного університету. Увагу зосереджено на основних напрямах його діяльності: вдосконаленні навчально-методичної та виховної роботи з метою підвищення рівня підготовки майбутніх учителів, розширенні тематики і проблематики наукових досліджень.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\ Знайти схожі
|
|
|