Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учебный материал<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Сікорський, П.
(заступник директора з навчальної і методичної роботи Львівської філії Європейського університету; доктор педагогічних наук; професор).
Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема / П. Сікорський, О. Вітер> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 6
. - С. 80-87
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес
--
планування
--
навчальний матеріал
--
структурування навчального матеріалу
--
дидактичне структурування
--
навчальні дисципліни
--
учебно-воспитательный процесс
--
планирование
--
учебный
материал
--
структурирование учебного
материал
а
--
дидактическое структурирование
--
учебные дисциплины
Анотація:
Розглядається суть дидактичного структурування, яке здійснюється за принципом перспективних ліній: під час вивчення дисциплін фундаментального циклу особлива увага акцентується на тих когнітивних елементах, які використовуються під час вивчення професійних дисциплін і які необхідні для формування майбутнього фахівця.
Дод.точки доступу:
Вітер, О. (старший викладач кафедри економіки і менеджменту Львівської філії Європейського університету)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Волинський, Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН).
Конструювання і змістове наповнення електронних підручників / В. Волинський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 52-54. - Література : С.54 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
навчальний матеріал
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебный
материал
--
электронные учебники
Анотація:
У статті описано методику і технологію конструювання електронного підручника, основні підходи щодо його наповнення навчально-пізнавальною та операційно-діяльнісною інформацією.
Знайти схожі
>
3.
Ганічева, Г. В.
Відбір текстів як навчального матеріалу для підготовки перекладачів / Г. В. Ганічева> // Іноземні мови. - 2011. -
№ 2
. - С. 49-52
УДК
81’243
Рубрики:
Иностранные языки
Іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки
--
іноземні мови
--
подготовка переводчиков
--
підготовка перекладачів
--
учебный
материал
--
навчальний матеріал
--
отбор текстов
--
відбір текстів
Є примірники у відділах:
всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный
процесс
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
зміст навчання
--
содержание обучения
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
підручники з іноземних мов
--
учебники иностранных языков
--
5 клас
--
6 клас
--
8 клас
--
7 клас
--
9 клас
--
навчання іноземним мовам
--
обучение иностранным языкам
--
методи навчання
--
методы обучения
--
комунікативний метод
--
коммуникативный метод
--
мовленнєві навички
--
языковые навыки
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
характеристики педагогічних технологій
--
характеристики педагогических технологий
--
навчальний матеріал
--
учебный
материал
--
принципи добору навчального матеріалу
--
принципы подбора учебного
материал
а
--
принципи реалізації змісту навчання
--
принципы реализации содержания обучения
--
структура підручників
--
структура учебников
--
концепції підручників
--
концепции учебников
Анотація:
Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Бех, І. Д.
Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 63-66. - Література : С.66 : 6 назв
УДК
^A371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
виховна роль
--
виховні методи
--
воспитание учеников
--
воспитательная роль
--
воспитательные методы
--
духовні цінності
--
духовно-ценностное переживание
--
духовно-ціннісне переживання
--
духовные ценности
--
Его-мотиви
--
етичне одухотворення навчального змісту
--
навчальний зміст
--
навчальний матеріал
--
переживание
--
переживання
--
учебное содержание
--
учебный
материал
--
широкие социальные мотивы
--
широкі соціальні мотиви
--
Эго-мотивы
--
этическое одухотворение учебного содержания
Анотація:
Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості на вчальним надбанням.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
6.
Reznik, S.
(кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
Hermeneutic task of pedagogy / S. Reznik> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - P17-23. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - табл.
ББК
74.00 + 74.00в
Рубрики:
Теория педагогики
Теорія педагогіки
Философия педагогики
Філософія педагогіки
Кл.слова (ненормовані):
герменевтика
--
педагогіка
--
проблема розуміння
--
навчальний матеріал
--
навчальний процес
--
інтерпретація
--
педагогика
--
проблема понимания
--
учебный
материал
--
учебный
процесс
--
интерпретация
Анотація:
Проведений у статті аналіз дозволяє зробити висновок про те, що велика кількість дослідників звертається до проблеми розуміння, фокусуючи свою увагу на різних предметах вивчення.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)