Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживацькі цінності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Юртсевен, Чаглар (старший викладач кафедри економіки Університету Бахчешехір; м.Стамбул; Туреччина).
    Соціальна модель визначення вартості мобільного зв'язку / Ч. Юртсевен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 522-537 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.38в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика связи

   Економіка зв'язку

Кл.слова (ненормовані):
дуополия -- дуополія -- конкуренция -- конкуренція -- ціноутворення -- ценообразование -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- потребительские ценности -- споживацькі цінності -- социальное взаимодействие -- соціальна взаємодія -- социальные сети -- соціальні мережі -- теория спроса -- теорія попиту -- ценовая дискриминация -- цінова дискримінація -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Побудовано модель конкуренції на ринку мобільного зв'язку. Досліджено причини вибору послуг у соціальному середовищі з різною цінністю для різних викликів. Розмови з людьми, які знаходяться ближче в соціальнму середовищі, являють собою більшу цінність для клієнта. Пояснено цінову дискримінацію за допомогою необхідностей, які впливають зі структури соціальної мережі, без відмінності у вартості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Хун, Чіа-Жень (викладач Центру загальної освіти Інноваційного інституту технологій Тайваню; м. Тайбей; Тайвань).
    Дослідження кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності / Ч. -Ж. Хун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 506-513 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
клиентский опыт -- клієнтський досвід -- курортный отдых -- курортний відпочинок -- поездки на отдых -- поїздки на відпочинок -- повторные визиты -- повторні візити -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- потребительские ценности -- споживацькі цінності -- рекреационная сфера -- рекреаційна сфера -- ценностное восприятие -- ціннісне сприйняття
Анотація: Висвітлено кореляцію між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності. Дані зібрано серед відвідувачів тайваньского курорту West Lake Resortopia, заповнено 286 анкет. За допомогою регресійного аналізу і ієрархічної регресії для перевірки гіпотез виявлено частково позитивні кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту, між сприйняттям цінності і досвідом відпочинку, а також між сприйняттям цінності і наміром повторного візиту. Більш того, сприйняття цінності має стримуючу дію на кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту. Результати дослідження можуть допомогти рекреаційній галузі в розумінні досвіду клієнтів і впливу сприйняття цінності на намір повторного візиту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)