Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціологічны дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Овакимян, О. С. (доцент Харьковского гуманитарного университета "Народная украинская академия").
    Виртуальные социальные сети в ракурсе социологического анализа / О. С. Овакимян // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 68-71. - Бібліографія : С.71 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.504/506
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная социальность -- віртуальна дійсність -- выборочные социологические исследования -- доступ до інформації -- доступ к информации -- Интернет в социсследованиях -- информационное влияние -- Інтернет -- інформаційний вплив -- онлайнові співтовариства -- сетевые сообщества -- социальные сети -- социологический анализ -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальні мережі -- соціологічны дослідження -- соціологічний аналіз -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій
Анотація: Представлені матеріали соціологічного опитування студентів, учнів інноваційного навчального закладу "Народна українська академія" та їхніх батьків з питань залучення у віртуальні соціальні мережі. Зроблені висновки щодо знання соціальних Internet-мереж, мотивів реєстрації в них, рівня довіри інформації, що розповсюджується користувачами віртуальних соціальних сервісів.


Знайти схожі

2.
   65.44(5КИТ)-2
   Ф 94


    Фу, Хсін-Веі (доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань).
    Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів / Х. -В. Фу, Ш. -П. Іє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 434-443 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.44(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- разновидности путешествий -- разновидности путешествий -- різновиди подорожей -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- соціологічны дослідження -- социологические исследования
Анотація: Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх послуг. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити якість послуг та задоволеність туристів цими послугами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому якість сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Іє, Шань-Пао (Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)