Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социология коммуникаций<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Барматова, Світлана (кандидат соціологічних наук; професор).
    Зміна місця і ролі комунікації в сучасному світі / Світлана Барматова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 3. - С. 158-168. - Бібліографія : С.167-168. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
информационное неравенство -- информационное общество -- информационные технологии -- информация как социальная материя -- інформаційна нерівність -- інформаційне суспільство -- інформаційні технології -- інформація як соціальна матерія -- социальная коммуникация -- социология коммуникаций -- соціальна комунікація -- соціологія комунікацій
Анотація: Вивчається соціальний феномен інформаційного суспільства, інформація як соціальна матерія, соціальні наслідки інформаційних технологій, комунікативна взаємодія та комуніційованість як якість соціального простору.


Знайти схожі

2.


    Костенко, Наталія (доктор соціологічних наук; завідувач відділу Інституту соціології НАН України).
    Вхопити реальне, коли медіа повсюдно: онтологічний інтерес у культурних дослідженнях і теорії медіа / Наталія Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 1. - С. 3-15. - Бібліографія : С.14-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- информационный материализм -- інформаційний матеріалізм -- мас-медіа -- масс-медиа -- методология социальных наук -- методологія соціальних досліджень -- методологія соціологічних досліджень -- пост-герменевтика -- постгуманизм -- постгуманізм -- социология коммуникаций -- социология культуры -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- средства массовой коммуникации -- теория коммуникации -- теория медиа -- теорія комунікації -- теорія медіа
Анотація: Вивчається методологія дослідження взаємодії суспільства і новітніх медіа-систем, тотальне медіа-оточення. У культурних дослідженнях і теорії медіа використовуються пост-гуманістичні, пост-герменевтичні, антропоцетричні парадигми. Подано огляд концепц ій Б. Латура, Г.У. Гумбрехта, Ф. Кітлера (теорія інформаційного матеріалізму), М. Мак-Люена.


Дод.точки доступу:
Гумбрехт, Ханс Ульрих \о нем\; Маклюэн, Герберт Маршалл \о нем\; Латур, Бруно \о нем\; Кітлер, Фридрих \о нем\; Киттлер, Фридрих \о нем\

Знайти схожі

3.


    Согорін, А. А. (доцент кафедри соціології та соціальної роботи Запорізького інституту державного управління).
    Теоретичні концепти та моделі соціологічного бачення ефектів масової комунікації / А. А. Согорін // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 2. - С. 134-139. - Бібліографія : С.139 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ефекти масової комунікації -- информационный дефицит -- інформаційний дефіцит -- масова комунікація -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- спираль замовчування -- спираль умолчания -- эффекты массовой коммуникации
Анотація: У статті досліджено основні соціологічні підходи щодо дослідження ефектів масової комунікації. Проаналізовано сутність ефектів масової комунікації.


Знайти схожі

4.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософських наук; доцент кафедри соціології Народної української академії).
    Гендерна візуальність сучасної реклами / Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Бібліографія : С.152-153. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
визуальная социология -- візуальна соціологія -- гендерна поведінка -- гендерні моделі -- гендерное поведение -- гендерные модели -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- образ женщины в рекламе -- образ жінки в рекламі -- образ мужчины в рекламе -- образ чоловіка в рекламі -- социальная иконография -- социальная иконология -- социология коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна іконографія -- соціальна іконологія -- соціологія комунікацій -- соціологія реклами -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама
Анотація: У статті подано результати візуального аналізу гендерного змісту телевізійної комерційної реклами. У візуальній соціології можна виокремити два пласти аналізу - соціальної іконографії та соціальної іконології. Подано аналіз соціальної іконографії ген дерної поведінки, гендрних моделей, соціальної іконології реклами.


Знайти схожі

5.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософськихнаук; доцент Харківського гуманітарного ун-ту "Народна українська академія").
    Соціальна феноменологія кіберкомунікації / Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 52-66. - Бібліографія : С. 65-66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная среда -- віртуальна дійсність -- интернет-коммуникация -- інтернет-комунікація -- киберкоммуникация -- киберпространство -- кіберкомунікація -- кіберпростір -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- феноменологическая социология -- феноменологический метод -- феноменологічна соціологія -- феноменологічний метод -- чати
Анотація: У статті зроблено спробу здійснити феноменологічний аналіз кіберкомунцікації on-line, використовуючи методику А. Шютца. Однією з центральних особливостей кіберкомунікації є її безтілесність, що робить неможливим тілесно-безпосередні реакції на процес спілкування між кіберакторами та подовжує соціальні дистанції між ними.


Знайти схожі

6.


    Перевязка, Г. О. (магістрантка кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Соціальні аспекти грошової культури сучасності / Г. О. Перевязка // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 113-116. - Бібліографія : С.115-116 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гроші як соціологічна категорія -- грошова культура -- денежная культура -- деньги и социальная коммуникация -- деньги и социальные отношения -- деньги и социальные ценности -- деньги как предмет экономической социологии -- деньги как социально-культурный феномен -- економізм -- економічна соціологія -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- модерне суспільство -- модерное общество -- социальная коммуникация -- социология коммуникаций -- социология общения -- соціальна комунікація -- соціологія комунікацій -- универсализм -- універсалізм -- экономизм -- экономическая социология
Анотація: Стаття присвячена аналізу характерних показників, які відображають сучасну соціальну цінність грошей. Висовується ідея, що в інформаційному суспільстві гроші стають своєрідним інструментом суспільної взаємодії людей через комунікацію.


Знайти схожі

7.


    Овакимян, О. С. (доцент Харьковского гуманитарного университета "Народная украинская академия").
    Виртуальные социальные сети в ракурсе социологического анализа / О. С. Овакимян // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 68-71. - Бібліографія : С.71 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.504/506
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная социальность -- віртуальна дійсність -- выборочные социологические исследования -- доступ до інформації -- доступ к информации -- Интернет в социсследованиях -- информационное влияние -- Інтернет -- інформаційний вплив -- онлайнові співтовариства -- сетевые сообщества -- социальные сети -- социологический анализ -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальні мережі -- соціологічны дослідження -- соціологічний аналіз -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій
Анотація: Представлені матеріали соціологічного опитування студентів, учнів інноваційного навчального закладу "Народна українська академія" та їхніх батьків з питань залучення у віртуальні соціальні мережі. Зроблені висновки щодо знання соціальних Internet-мереж, мотивів реєстрації в них, рівня довіри інформації, що розповсюджується користувачами віртуальних соціальних сервісів.


Знайти схожі

8.


    Довгаль, С. А. (завідуючий соціологічною лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Медіапростір як предмет соціально-філософського дослідження / С. А. Довгаль // Грані. - 2012. - № 3. - С. 67-69. - Література : С.69 : 10 назв
УДК
ББК 65.0
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
медиакультура -- медиапространство -- медиафилософия -- медіакультура -- медіапростір -- медіафілософія -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Концептуалізовано поняття медіапростору, проаналізовано його сутністі риси як предмета соціально-філософського аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Гавриленко, Іван (доктор філософських наук; професор Академії праці та соц. відносин Федерації профспілок України).
    Мережеве суспільство як поняття, образ та історична перспектива / І. Гавриленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 1. - С. 62-81. - на рус. яз. - Література : С. 80-81
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
информационная революция -- информационное общество -- информационные сети -- інформаційна революція -- інформаційне суспільство -- інформаційні мережі -- мережеве суспільство -- мережеві комунікації -- сетевое общество -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації
Анотація: Розглядається концепція мережевого суспільства, особливо з огляду на її безпосередній зв'язок з аудіовізуальною революцією і появою Інтернету, а відтак і суттєвими зрушеннями у формах людського спілкування і взаємодії.


Дод.точки доступу:
Кастельс, Мануэль (социолог ; 1942-) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Акулич, Мария (доктор экономических наук; заведующая кафедрой Тюменского государственного университета).
    Троллинг как феномен сети Интернет / М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 175-185. - на рус. яз. - Литература : С. 185
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
интернет-коммуникации -- інтернет-комунікації -- коммуникативные практики -- комунікативні практики -- социальная коммуникация -- социальные сети -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальні комунікації -- соціальні мережі -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- тролінг -- троллинг
Анотація: Рассматривется понятие, содержание и формы Интернет-троллинга - специфической негативной социальной коммуникативной практики. В соответствии с целями выделяется бизнес-троллинг (офисный троллинг) и любительский троллинг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Шульга, Раиса (доктор философских наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины).
    Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - на рус. яз. - Литература : С. 98
УДК
ББК 60.562
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
личностный смысл -- масова культура -- массовая культура -- потребление культуры -- смисл -- событийность -- социология коммуникаций -- социология культуры -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- соціологія масових комунікацій -- споживання культури -- структури повсякденності -- структуры повседневности -- телебачення -- телевидение -- телесериалы -- телесеріали -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- ціннісні смисли
Анотація: Рассматриваются возможности современного телевидения в плане формирования смыслового поля аудитории. Анализируется место смыслов в жизни современного человека при наличии рефлексии и саморефлексии и при их отсутствии. Автор раскрывает значени е событийности в отношении человека и искусства и ее влияние на формирование смысловых установок в процессе потребления телепродукта.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Купрій, Т. Г. (кандидат історичних анук; доцент Київського університету імені Б. Грінченка).
    Флешмоб як соціальне явище і технологія інформаційної комунікації / Т. Г. Купрій // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 71-75. - Література : С.75 : 12 назв
УДК
ББК 316
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальное социальное действие -- развлекательные акции -- разумная толпа -- розважальні акції -- розумний натовп -- социальное действие -- социальные сети -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальна дія -- соціальні мережі -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- флешмоб
Анотація: Дос ліжується вплив соціальних зв'язків інформаційного суспільства у розважальних масових акціях, що організовуються за допомогою сучасних засобів комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету).
    Особливості осмислення впливу мас-медіа на громадську думку / В. В. Кривошеїн // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 90-93. - Література : С.93 : 9 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- СМИ и общественное мнение -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- теория СМИ
Анотація: Розкриваються особливості впливу мас-медіа на громадську думку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Чайка, І. Ю. (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Семантична єдність процесу соціальної комунікації: гендерний аспект / І. Ю. Чайка // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 38-41. - Література : С.41 : 13 назв
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
гендерна комунікація -- гендерная коммуникация -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- социальная коммуникация -- социология коммуникаций -- соціальна комунікація -- соціологія комунікацій
Анотація: Аналізується гендерний вимір процесу соціальної комунікації в контексті його семантичної єдності, що визначає ефективність соціально-комунікаційного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Горелова, А. В. (студентка Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара).
    Интернент-зависимость как объект социологического исследования / А. В. Горелова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 108-110. - Література : С.110 : 6 назв
УДК
ББК 60.504/506
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
аддикция -- аддикція -- компьютерная зависимость -- комп'ютерна залежність -- интернет-зависимость -- інтернет-залежність -- киберзависимость -- кіберзалежність -- социальные коммуникации -- социально-адаптивная практика -- социологические исследования -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціальна комунікація -- соціально-адаптивна практика -- соціологічні дослідження -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій
Анотація: Рассматриваются вопросы Интернет-зависимости с точки зрения проблем диагностики и классификации, с акцентом на актуальных аспектах проблемы, нуждающихся в дополнительном изучении.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Брязкун, Валентина Вікторівна (заступник директора Інституту управління та економіки освіти НПУ імені М.П.Драгоманова).
    Граїзація та карнавалізація як критерії сформованості об'єктивованої форми віртуальної свідомості / В. В. Брязкун // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 59-63. - Література : С.63 : 15 назв
УДК
ББК 60.028
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
виртуализация сознания -- виртуальная коммуникация -- виртуальное сознание -- віртуалізація свідомості -- віртуальна комунікація -- віртуальна свідомість -- гра -- игра -- идентичность -- ідентичність -- карнавализация -- карнавалізація -- общественное сознание -- свідомість -- сознание -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- суспільна свідомість -- философия сознания -- філософія свідомості
Анотація: Подано авторське бачення поняття "об'єктивованої форми віртуальної свідомості" як форми відображення дійсності. Описуються процеси впливу віртуальної комунікації на зміни, що мають місце в житті сучасних людей. Також обгрунтовуються критерії сформованості віртуальної свідомості, що пов'язані з грою та карнавалом.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Яценко, Мария Сергеевна (студентка Днепропетровского национального университета им. О. Гончара).
    Взаимодействие украинской блогосферы с политикумом / М. С. Яценко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 97-99. - Література : С.99 : 6 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
блоги -- политика и общество -- политикум -- политическая коммуникация -- политическая социология -- политические деятели -- політика і суспільство -- політикум -- політична комунікація -- політична соціологія -- політичні діячі -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- украинская блогосфера -- українська блогосфера
Анотація: В данной статье рассматривается проблема формирования украинской блогосферы и её возможного влияния на политическую ситуацию современной Украины. Анализируются особенности отечественной блогосферы и определяется весомость персональных блогов украински х политиков.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Барматова, Светлана Петровна (доктор социологических наук).
    Информационно-коммуникативный аспект глобализационных процессов: социологический анализ / С. П. Барматова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 95-98. - Литература : С.98 : 17 назв.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
глобализация и коммуникативные процессы -- глобализация СМИ -- глобалізація ЗМІ -- глобалізація і комунікація -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- медиаглобализация -- медиа-империи -- медийный империализм -- медіаглобалізація -- медійний імперіалізм -- социология коммуникаций -- соціологія комунікацій
Анотація: Посвящено анализу основных концепций, описывающих взаимозависимость и взаимообусловленность процесса глобализации и коммуникации в социальном пространстве общества.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 131-138. - Джерела : С.137-138
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная реальность -- віртуальна реальність -- информационное поле -- информационный обмен -- інформаційне поле -- інформаційний обмін -- коммуникативное взаимодействие -- комунікативна взаємодія -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської категорії відповідності інформаційного поля.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Боднарчук, О. В. (Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника; Івано-Франківськ).
    Відображення у дискурсі ЗМІ пропагандистських кампаній / О. В. Боднарчук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
дискурс СМИ -- електоральна соціологія -- манипуляция в СМИ -- манипуляция сознанием -- маніпуляція свідомістю -- медиадискурсы -- политические коммуникации -- политическая пропаганда -- політичні комунікації -- політична пропаганда -- пропагандистские кампании -- пропагандистські кампанії -- социология коммуникаций -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- соціологія комунікацій -- электоральная социология
Анотація: Аналізується і осмислюється роль політичної пропаганди в умовах її технічного вдосконалення, використання у виборчих технологіях, механізмів зменшення маніпулятивного впливу на громадян.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)