Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реформы образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Шугалій, Наталія Євгенівна (здобувач інституту вищої освіти АПН України).
    Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 -1872) / Н. Є. Шугалій ; Шлях освіти (1 ; Києв) // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04(4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Данія
    Дания

    Нідерланди

    Нидерланды

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- реформи освіта -- державні концепції реформи -- освітньо -виховна рефлексія -- релігійне виховання -- шляхи розвитку загальної освіти -- безперервна освіта -- вищі народні школи -- історія освіти дорослих -- ціложиттєва освіта -- теологія -- педагогіка співробітництва -- розвиток мовленевих навичок -- розвиток інтелекту -- розвиток талантів -- модернизация образования -- реформы образования -- просветители -- государственные концепции реформ -- педагоги -- религиозное воспитание -- общеобразовательные направления -- высшие народные школы -- история образования взрослых -- развитие интеллекта -- развитие талантов -- теология -- развитие речевых способностей -- педагогика сотрудничества
Анотація: Велич Миколи Фредерика Северина Грунтвіга у вагомості культурного літературного виховного педагогічного і морального впливу на розвиток данської держави в 19 -20 ст. Більшість науковців розвинутих держав світу називають його єдиним данським педагогом світового рангу.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 Дніпропетровськ вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
К'єркегор, С. (данський філософ ; 1813 - 1855) \о нем\; Лоусон, З. (науковець - педагог) \о нем\; Грунтвіг, М. 1783-1872 (просвітитель) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Перванекіене, Г. (доцент).
    Реформи системи вищої освіти в Литві / Г. Перванекіене // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Литва
Кл.слова (ненормовані):
реформи освіти -- вища освіта -- Болонський процес -- університети -- реформы образования -- высшее образование -- Болонский процесс -- университеты -- освітні системи -- образовательные системы
Анотація: Досвід реформи освітньої системи Литви.


Знайти схожі

3.


    Ібадов, Н. (проректор з наукових та технічних питань).
    Освітня реформа: болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід / Н. Ібадов // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 54-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- Болонський процес -- вищи навчальні заклади -- реформи освіти -- образовательная система -- Болонский процесс -- высшие учебные заведения -- реформы образования
Анотація: Досвід реформи освітньої системи Азейбарджану.


Знайти схожі

4.


    Нодія, Г. (директор).
    Реформа вищої освіти в Грузії / Г. Нодія // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 50-53. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Грузія
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформи освіти -- корупція -- Болонський процес -- фінансування освіти -- высшее образование -- реформы образования -- коррупция -- Болонский процесс -- финансирование образования
Анотація: Викладені основні результати реформи вищої освіти в Грузії.


Знайти схожі

5.


    Заплотинська, Олена (менеджер).
    Вища освіта України: ілюзія реформ / О. Заплотинська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 37-40 : ил. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформи освіти -- Болонський процес -- якість освіти -- высшее образование -- реформы образования -- Болонский процесс -- качество образования -- система вищої освіти -- система высшего образования -- кредитно-трансферна система -- кредитно-трансферная система
Анотація: Про ключові вектори системного реформування вищої освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Дебич, Марія Андріївна (кандидат педагогічних наук; Київський медичний університет Української асоціації народної медицини).
    Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку / М. Дебич // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 107-113. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв
ББК 74.58в4
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформи освіти -- інновації в освіті -- якість освіти -- Болонський процес -- высшее образование -- реформы образования -- инновации в образовании -- качество образования -- Болонский процесс
Анотація: Розглянуто явище кількісних і якісних змін світової вищої освіти у другій половині XX ст.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Лісабонський проект \о произв.\; Лиссабонский проект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Тарнавська, Сніжана (кандидат історичних наук; науковий співробітник).
    Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років [Текст] / С. Тарнавська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 91-102. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1920-ті рр. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1920-е гг. нач.

   УССР
    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реорганізація системи вищої освіти -- реорганизация системы высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- інститути -- институты -- технікуми -- техникумы -- робітничі факультети -- рабочие факультеты -- освітні реформи -- образовательные реформы -- реформи освіти -- реформы образования -- структура вищої освіти -- структура высшего образования
Анотація: Розкрито сутність процесу реорганізації системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років. Висвітлено причини реорганізації, проаналізовано концептуальні засади освітньої політики, розглянуті особливості української моделі вищої освіти, відображено зміни у структурі та мережі вищих навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Путь просвещения, часопис \о произв.\; Народний комісаріат освіти УСРР \о нем\

Знайти схожі

8.


    Кірик, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри іноземних мов та соціально-гуманітарних дисциплін).
    Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 40-49. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
нова промислова революція -- новая промышленная революция -- кризи цивілізації -- кризисы цивилизации -- італійський гуманізм -- итальянский гуманизм -- неогуманізм -- неогуманизм -- теїзм -- теизм -- глобальні загрози -- глобальные угрозы -- реформи освіти -- реформы образования -- декларації -- декларации
Анотація: Аналізуються нові економічні й соціальні ідеї західних мислителів. Економісти (Дж. Ріфкін, К. Шваб та ін.) проголошують прихід чергової технологічної революції, розходячись лише в нумерації. Це тільки підтверджує, що в найвідоміших прогнозах розвитку людства акцент зроблений на техніку й економіку, але проігноровані негативні явища в духовній сфері. Вказано на деструктивність сучасного теїзму, існування розриву між поглядами гуманітаріїв і природничників. Розглянута спроба 102 філософів, соціологів і психологів світу запропонувати неогуманізм ХХІ ст., скерований на згуртування позитивних сил, об¦єднання конструктивних ідей задля порятунку цивілізації. Проаналізовано поняття "неогуманізм", його переваги і недоліки, запропоновано використовувати його у вищій школі України.


Дод.точки доступу:
Декларація-102 \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Красняков, Євген (кандидат наук з державного управління; доцент; народний депутат України ІІ-ІІІ скликання; головний консультант секретаріату).
    Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 19-24 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи -- образовательные реформы -- мережі загальноосвітніх навчальних закладів -- сети общеобразовательных учебных заведений -- малокомплектні школи -- малокомплектные школы -- фінансове забезпечення реформ освіти -- финансовое обесречение реформ образования -- організаційне забезпечення реформ освіти -- организационное обеспечение реформ образования -- повна загальна середня освіта -- полное общее среднее образование -- рівні освіти -- уровни образования -- профільна освіта -- профильное образование -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- реформи освіти -- реформы образования -- сільські школи -- сельские школы
Анотація: Розглянуто питання реформування вітчизняної системи освіти з ухваленням нової редакції Закону України "Про освіту", який внесено на розгляд Верховної Ради України у повторному першому читанні. Особливу увагу приділено організаційним, фінансовим, нормативно-правовим аспектам, які постануть на шляху реалізації освітньої реформи, зокрема впровадження нової структури загальної середньої освіти, 12-річного терміну навчання та профільної старшої загальноосвітньої школи, збереження мережі малокомплектних шкіл тощо. Висловлено пропозиції щодо врахування викликів та подолання неузгодженостей на шляху здійснення освітньої реформи.


Дод.точки доступу:
Про освіту, проект закону \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Кривчик, Г. Г.
    Реформирование образования на Украине в ХIХ в. [Электронный ресурс] / Г. Г. Кривчик, Г. П. Евсеева, Г. И. Лысенко // Профессиональное образование: исторические традиции и современность : сб. ст. IV Междунар. науч.-практ. конф. - Пенза, 2015. - С. 40-49. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3913/1/%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C_%20%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%97%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%AF%20.pdf. - Полный текст (193,38 kB)
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

   Економічні реформи

   Экономические реформы

Кл.слова (ненормовані):
экономические реформы -- економічні реформи -- реформы образования -- реформи освіти -- учебные заведения -- навчальні заклади -- образовательная политика -- освітня політика -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КУ

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (193,38 kB)

Дод.точки доступу:
Евсеева, Г. П.; Лысенко, Г. И.

Знайти схожі

11.


    Яніцка-Панек, Тереса.
    Освіта як прихований скарб: цінність неперервного навчання / Т. Яніцка-Панек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - P75-78. - Библиогр. в конце ст. - статья на английскоя языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
реформи освіти -- реформы образования -- центри підвищення кваліфікації -- центры повышения квалификации -- навчання протягом усього життя -- обучение на протяжении всей жизни -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- освіта як цінність -- образование как ценность -- модернізація майстерності вчителів -- модернизация мастерства учителей
Анотація: Показано, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов'язані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів. Цей напрям є особливо важливим в епоху освітніх реформ, коли потрібно дуже швидко підготувати вчителів та директорів шкіл до змін, які впроваджуються. Ідея неперервного навчання залишається надалі актуальною.


Знайти схожі

12.


    Кузнєцова, Наталія Семенівна (доктор юридичних наук; академік НАПрН України; професор кафедри цивільного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка; заслужений діяч науки і техніки України).
    Забезпечення якісної практичної підготовки студентів-юристів як невід'ємна складова реформування юридичної освіти / Н. С. Кузнєцова, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- качество образования -- якість освіти -- реформы образования -- реформи освіти -- юридична освіта освіта -- правовое образование -- практическая подготовка студентов -- практична підготовка студентів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- техника юридической аргументации -- техніка юридичної аргументації -- учебные планы -- навчальні плани -- юридична освіта -- юридическое образование -- методи набуття практичних навичок -- методы приобретения практических навыков
Анотація: Проаналізовано методи набуття практичних навичок студентами-юристами, наголошується на необхідності запровадження інтерактивних методик, оволодіння студентами технікою юридичної аргументації, діловою юридичною мовою. Автор звертається до історичного та зарубіжного досвіду, виявляє «вузькі місця» у практичній підготовці студентів-юристів, обґрунтовує доцільність більш активного запровадження студентських юридичних клінік.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)