Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психологічні методики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Лєпіхова, Л. А.
Індивідуальні відмінності соціально-психічної адаптації старшокласників до постановки життєвих завдань у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 87-95. - Бібліографія : С.94-95 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:316.6
ББК
88.5
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
адаптация подростков
--
адаптація підлітків
--
адаптированная личность
--
адаптована особистість
--
дезадаптированная личность
--
дезадаптована особистість
--
екстернальність особистості
--
жизненные задания
--
життєві завдання
--
интернальность личности
--
інтернальність особистості
--
психологические
методики
--
психология индивидуальных различий
--
психологічні
методики
--
психологія індивідуальних відмінностей, психология индивидуальных различий, psychology of individual differencies
--
социальная адаптация
--
социальная психология
--
социально-психическая адаптация
--
соціальна адаптація
--
соціальна психологія
--
соціально-психічна адаптація
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
трансформационное общество
--
трансформаційне суспільство
--
экстернальность личности
--
юнацтво
--
юношество
Анотація:
Проаналізовані індивідуальні відмінності ефективнисті адаптаційних настанов старшокласників до трансформацій сучасного суспільства. На основі проектної
методики
"Актуальні адаптаційні настанови" оцінюються перспективи особистісного росту, успішності в ирішення життєвих завдань та дезаптаційні фактори в адаптованій та дезадаптованій групах. В основі розвитку адаптивності - неадаптивності особистості до змін трансформаційного періоду суспільства простежуються дві стратегії виконання життєвих завдань: інтернальна, що спонукає до цілковитого самозалучення в соціальну ситуацію й відповідальності за успішність виконання життєвих завдань, та екстернальна, що супроводжується поведінкою уникання особистої участі й дійової активності в подоланні перешкод , перекладання труднощів на інших як виявлення соціальної позиції стороннього спостерігача за перебігом подій власного життя.
Знайти схожі
>
2.
Шамне, А. В.
Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход
--
варіативно-типологічний підхід
--
вікова психологія
--
возрастная психология
--
психическое развитие личности
--
психическое развитие ребенка
--
психічний розвиток особистості
--
психологические
методики
--
психологические новообразования
--
психология личности
--
психологічні
методики
--
психологічні
новоутворення
--
психологія особистості
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
суб'єктність особистості
--
субъектность личности
Анотація:
Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf
Знайти схожі
>
3.
Борисюк, Ірина
.
Як побороти зло і врятувати світ : научно-популярная литература / І. Борисюк> // Однокласник. - 2017. -
№ 12
. - С. 24-25 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Психология
Психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологические
методики
--
психологічні
методики
--
ненасильственное общение
--
ненасильницьке спілкування
Анотація:
Ми живемо у важкий час: російсько-український конфлікт, міжнародний тероризм, зріст преступності у країні та інші проблеми. Як жити і допомагати один одному? Саме для цього розроблена методика ненасильницького спілкування. Яку історію має ця методика, хто її розробляв, з яких етапів вона состоїть і як працює - про все це коротко у цій статті.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Однокласник_2017_12\7.pdf
Є примірники у відділах:
ЦДБ(ф. 34) (18.12.2017р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)