Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічні методики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лєпіхова, Л. А.
    Індивідуальні відмінності соціально-психічної адаптації старшокласників до постановки життєвих завдань у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 87-95. - Бібліографія : С.94-95 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация подростков -- адаптація підлітків -- адаптированная личность -- адаптована особистість -- дезадаптированная личность -- дезадаптована особистість -- екстернальність особистості -- жизненные задания -- життєві завдання -- интернальность личности -- інтернальність особистості -- психологические методики -- психология индивидуальных различий -- психологічні методики -- психологія індивідуальних відмінностей, психология индивидуальных различий, psychology of individual differencies -- социальная адаптация -- социальная психология -- социально-психическая адаптация -- соціальна адаптація -- соціальна психологія -- соціально-психічна адаптація -- старшеклассники -- старшокласники -- трансформационное общество -- трансформаційне суспільство -- экстернальность личности -- юнацтво -- юношество
Анотація: Проаналізовані індивідуальні відмінності ефективнисті адаптаційних настанов старшокласників до трансформацій сучасного суспільства. На основі проектної методики "Актуальні адаптаційні настанови" оцінюються перспективи особистісного росту, успішності в ирішення життєвих завдань та дезаптаційні фактори в адаптованій та дезадаптованій групах. В основі розвитку адаптивності - неадаптивності особистості до змін трансформаційного періоду суспільства простежуються дві стратегії виконання життєвих завдань: інтернальна, що спонукає до цілковитого самозалучення в соціальну ситуацію й відповідальності за успішність виконання життєвих завдань, та екстернальна, що супроводжується поведінкою уникання особистої участі й дійової активності в подоланні перешкод , перекладання труднощів на інших як виявлення соціальної позиції стороннього спостерігача за перебігом подій власного життя.


Знайти схожі

2.


    Шамне, А. В.
    Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход -- варіативно-типологічний підхід -- вікова психологія -- возрастная психология -- психическое развитие личности -- психическое развитие ребенка -- психічний розвиток особистості -- психологические методики -- психологические новообразования -- психология личности -- психологічні методики -- психологічні новоутворення -- психологія особистості -- развитие личности -- розвиток особистості -- суб'єктність особистості -- субъектность личности
Анотація: Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf

Знайти схожі

3.


    Борисюк, Ірина.
    Як побороти зло і врятувати світ : научно-популярная литература / І. Борисюк // Однокласник. - 2017. - № 12. - С. 24-25 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психология
   Психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологические методики -- психологічні методики -- ненасильственное общение -- ненасильницьке спілкування
Анотація: Ми живемо у важкий час: російсько-український конфлікт, міжнародний тероризм, зріст преступності у країні та інші проблеми. Як жити і допомагати один одному? Саме для цього розроблена методика ненасильницького спілкування. Яку історію має ця методика, хто її розробляв, з яких етапів вона состоїть і як працює - про все це коротко у цій статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Однокласник_2017_12\7.pdf
Є примірники у відділах:
ЦДБ(ф. 34) (18.12.2017р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)