Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=початкові школи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Капушуцоглу, Садуман (доцент кафедри педагогіки Університету Абант Ізет Байзал; м.Голкой; Болу; Туреччина; PhD).
    Оцінювання ефективності підвищення кваліфікації / С. Капушуцоглу, А. Дірек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 325-336 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5ТУЦ)в7-2 + 74.04(5ТУЦ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Турция
    Туреччина

Кл.слова (ненормовані):
административные кадры -- адміністративні кадри -- организация образования -- організація освіти -- директора -- директори -- начальное образование -- початкова освіта -- начальные школы -- початкові школи -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- производительность труда -- продуктивність праці -- учителя -- вчителі -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- производительность рабочей силы -- продуктивність робочої сили
Анотація: Показано, яким чином ефективне підвищення кваліфікації впливає на внутрішню і зовнішню продуктивність робочої сили і як цей процес робить свій внесок в економічне зростання. Відповідно до цього, використано думки вчителів, сприйняття і очікування директорів відносно підвищення кваліфікації, яке відбувається у вересні і червні щорічно, в основному на базі власних шкіл. Отримані висновки надають можливість зробити крок уперед у розвитку самих учителів і підвищити змістовність такого періоду. Анкету для збору даних під назвою "Роздуми про підвищення кваліфікації для початкової школи", розробленої Тонбулом (2006), було роздано 425 вчителям і 120 директорам. В результаті дослідження ми дійшли висновку, що буде корисно оцінити думки вчителів стосовно розробки, підготовки, звітування про теми семінарів і щодо вільніших нестандартних видів діяльності вчителів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дірек, Айхан (завідувач відділу провінційного управління національної освіти м.Караденіз Ереглі; Зонгулдак; Туреччина)

Знайти схожі

2.


    Коваль, Вікторія (кандидат біологічних наук; доцент кафедри дошкільної та початкової освіти).
    Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до проведення екскурсій / В. Коваль. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- природничі екскурсії -- природоведческие экскурсии -- підготовка майбутніх вчителів -- подготовка будущих учителей -- початкові школи -- начальные школы -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- особливості лекцій з дисципліни природознавство -- особенности лекций по дисциплине естествознание -- методики організацій екскурсій -- методикиорганизаций экскурсий -- тематики екскурсій -- тематики экскурсий
Анотація: Розкриваються особливості загальнопедагогічної, методичної та природничої підготовки майбутніх вчителів початкової школи до проведення природничих екскурсій.


Знайти схожі

3.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.

   История образования

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
початкові школи -- начальные школы -- молодші школярі -- младшие школьники -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- класи вирівнювання -- классы выравнивания -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуальні підходи до учнів -- индивидуальные подходы к ученикам -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.


Знайти схожі

4.


    Гусак, Людмила (доктор педагогічних наук; професор кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки).
    Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 31-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

    Луцьк

    Луцк

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- навчання іноземних мов -- обучение иностранных языков -- асоціативне навчання -- ассоциативное обучение -- методи асоціативних символів -- методы ассоциативных символов -- імітація -- имитация -- мовні матеріали -- языковые материалы -- жести -- жесты -- образи -- образы -- образне мислення -- образное мышление -- асоціації -- ассоциации -- початкові школи -- начальные школы -- досвід початкових шкіл -- опыт начальных школ
Анотація: Порушується проблема вдосконалення навчання іноземної мови молодших школярів шляхом впровадження інноваційних метидик. Особливу увагу приділено асоціативному навчанню іноземної мови у початковій школі, описано різні методи асоціативного навчання, представлено авторський підхід до навчання іноземної мови молодших школярів на основі застосування методу асоціативних символів. Обгрунтовується: метод асоціативних символів (МАС) дає можливість складний навчальний матеріал перетворити на простий, а нецікавий зробити цікавим, забезпечити умови, максимально відповідні життєвим ситуаціям, наблизити процес навчання до невимушеного сприйняття, що сприяє розв'язанню питання перевантаження дитини. Представлено техніку застосування вказаного методу, проаналізовано його переваги та недоліки, наведено резульати впровадження методу асоціативних символів у процес навчання іноземної мови у початкових школах міста Луцька.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\6.pdf

Дод.точки доступу:
Лещенко, Зінов'я (начальник відділу кадрово-методичного забезпечення управління освіти; Луцька міська рада); Чухнова, Оксана (методист управління освіти; Луцька міська рада)

Знайти схожі

5.


    Іванюк, Ганна (доктор педагоігчних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та психології).
    Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- українські школи -- украинские школы -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- початкові школи -- начальные школы -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- освітні реформи -- образовательные реформы -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Висвітлено результати історико-педагогічних пошуків, що розкривають внесок С. Русової в українську педагогічну думку й практику розбудови народної освіти, які грунтувалися на принципах історизму, етнокультурності, дитиноцентризму, виховання працею, компаративістики (виокремлення кращих зразків західноєвропейської світової педагогіки для реалізації їх у педагогічній практиці на теренах України). Аналіз поглядів С. Русової здійснено в контексті соціально-економічних, культурних, політичних трансформацій, що мали місце в Україні у хронологічних межах кінця ХІХ століття - 1921 р. Виокремлено і схарактеризовано актуальні ідеї педагоігчної теорії і практики, що можуть бути втілені в сучасному освітньому просторі України.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

6.


    Антипін, Євген (аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
    Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наступність трудового виховання -- преемственность трудового воспитания -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- дитячі садки -- детские сады -- початкові школи -- начальные школы -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку для розвитку сучасної системи освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

7.


    Кенаятулла, Хусаіна Бану (PhD; старший викладач кафедри освітнього менедменту, просвітництва та безпеки навчального факультету університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Адекватність фінансування шкіл з низькою успішністю [Текст] : за даними Малайзії / Х. Б. (Кенаятулла // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 126-136 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497(5МАЛ)в7-93 + 74.04(5МАЛ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы образования

   Фінанси освіти

   Организация среднего образования

   Організація середньої освіти

   Малайзия
    Малайзія

    Селангор, провинция

    Селангор, провинція

Кл.слова (ненормовані):
дополнительное финансирование образования -- додаткове фінансування освіти -- начальные школы -- початкові школи -- низкая успеваемость -- низька успішність -- низшие слои населения -- нижчі верстви населення -- качесто образования -- якісність освіти -- организационая адекватность -- організаційна адекватність -- самостоятельное дофинансирование -- самостійне дофінансування -- социальные низы -- соціальні низи
Анотація: Зроблено спробу оцінити адекватність фінансування шкіл з низькою успішністю на прикладі провінції Селангор, Малайзія. Школи з високою успішністю в Малайзії часто отримують додаткове фінансування, в той час як з низькою – тільки базове фінансування згідно з кількістю учнів. У таких школах зазвичай навчаються діти з родин з низьким соціально-економічним статусом, відтак, батьківські комітети не можуть собі дозволити самостійне дофінансування. Проаналізовано результати опитування, проведеного у 18 початкових школах з низькою успішністю. Результати дослідження лише доводять, що діти з усіх соціальних верств повинні мати рівний доступ до якісної освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

8.


   
    Життя американських ровесників : Інтерв’ю з дітьми однієї із початкових шкіл США / Інтерв’ю взяла Р. Охрімчук // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 44-45. - В ОБЛ. БІБІЛОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Сполучені Штати Америки
    США

Кл.слова (ненормовані):
початкові школи -- начальные школы -- українська суботня школа -- украинская субботняя школа -- інтерв’ю -- интервью -- українці в США -- украинцы в США -- діти українського походження -- дети украинского происхождения
Анотація: Надається інтерв’ю з дітьми, що мають українське походження, які є учнями однієї з початкових шкіл США та відвідують українську суботню школу, де вивчають українську мову та знайомляться з культурою України.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Охрімчук, Раїса (кандидат психологічних наук; Філадельфія; США)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)