Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічні умови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.


    Костолович, Марія (здобувач кафедри біології та прикладної екології Рівненського гуманітарного універсітету).
    Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 64-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал підлітків -- виховний процес -- краєзнавча робота -- педагогічні умови -- творческий потенциал подростков -- воспитательный процесс -- краеведческая работа -- педагогические условия
Анотація: Висвітлюються педагогічні умови для забезпечення результативності активізації творчого потенціалу підлітків у краєзнавчій роботі в загальноосвітній школі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Білоусова, Наталія (асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного універсітету імені Миколи Гоголя).
    Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
потреба у самовдосконаленні -- учні молодшого підліткового віку -- педагогічні умови -- виховна методика -- самовдосконалення -- виховний процес -- ситуація успіху -- педагогічний колектив -- педагогічна культура батьків -- потребность в самоусовершенствовании -- ученики младшего подрасткового возраста -- педагогические условия -- воспитательная методика -- самоусовершенствование -- воспитательный процесс -- ситуация успеха -- педагогический коллектив -- педагогическая культура родителей
Анотація: Розглянуто педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку.


Дод.точки доступу:
Бех, І.Д. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шевченко, Олена (старший викладач Костянтинівського індустріального технікуму; аспірантка Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Педагогічні умови застосування кейс-методу під час вивчення гуманітарних дисціплін у ВТНЗ / О. Шевченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04(4/8)
Рубрики: Організація вищої педагогічної освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогічні умови -- класична педагогіка -- система принципів -- процесуальна педагогічна умова -- дидактика -- кейс-метод -- змістовна педагогічна умова -- гуманітарні дисципліни -- переконлива мотивація -- провідний мотив -- рекомендації -- принципи структурування -- учебно-методичний комплект -- робоча навчальна програма -- підсумковий контроль -- позиція суб'єктна -- классическая педагогика -- система принципов -- процессуальное педагогическое условие -- содержательные педагогические условия -- убеждающая мотивация -- рабочая обучающая программа -- подитоживающий контроль
Анотація: Розробка педагогічних умов, що сприятимуть ефективності застосування кейс-методу у викладанні гуманітарних дисциплін у ВГНЗ.


Дод.точки доступу:
Висоцький, С.В. (український дослідник) \о нем\; Монько, В.В. \о нем\; Рубінштейн, С.Л. \о нем\; Ледньов, В. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кушнір, Василь (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка).
    Педагогічні умови формування творчих умінь математичнообдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творчи уміння -- творческие умения -- розвиток особистості -- развитие личности -- педагогічні умови -- педагогические условия -- обдаровіні учні -- одаренные дети -- математично обдаровані діти -- математически одаренные дети -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- творчи здібності -- творческие способности -- навчання математики -- обучение математике -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджується зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (кандидат технічних наук; доцент кафедри ОТ ПМ Кіровоградського національного технічного університету); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії, пошукувач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Хриков, Євген Миколайович (директор інституту післядипломної освіти та дистанційного навчання Луганського національного університету імені Т.Г. Шевченка; доктор педагогічних наук; професор).
    Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков // Шлях освіти : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- наукові знання -- педагогічні правила -- педагогические правила -- педагогические условия -- стереотипы -- научные знания
Анотація: Стаття присвячена з'ясуванню сутності педагогічних умов, аналізу засобів їх виокремлення та місця у наукових дослідженнях.


Знайти схожі

6.


    Ковмір, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри естрадного співу Інституту мистецтв Київського національного університету культури і мистецтв).
    Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные учреждения -- позашкільна освіта -- внешкольное образование -- підлітки -- подростки -- музичне мислення -- музыкальное мышление -- методика формування музичного мислення -- методика формирования музыкального мышления -- принципи формування -- принципы формирования -- педагогічні умови -- педагогические условия
Анотація: Розглядається проблема формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах. Виокремлено та обгрунтовано підходи, принципи і педагогічні умови, які дають змогу ефективно побудувати процес формування музичного мислення учнів відповідно до змістово-функціональної структурованості та особливостей досліджуваного феномену.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Артюх, С. Ф.
    Проблема підготовки офіцерів внутрішніх військ у сфері прийняття управлінських рішень / С. Ф. Артюх, О. Д. Каверін // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 115-123. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р
Рубрики: Подготовка курсантов высших военных учебных заведений
   Підготовка курсантів вищих військових навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
военно-профессиональные умения -- управленческие решения -- проблемная учеба -- проектная система -- критерии -- показатели -- педагогические условия -- військово-професійні вміння -- управлінські рішення -- проблемне навчання -- проектна система -- критерії -- показники -- педагогічні умови
Анотація: Обгрунтовано шляхи та педагогічні умови вдосконалення професійної підготовки майбутніх командирів системи МВС України щодо формування знань і вмінь прийняття управлінських рішень.


Дод.точки доступу:
Каверін, О. Д.

Знайти схожі

8.


    Красіков, О. М. (професор кафедри тактико-спеціальної підготовки ННІ управління НАВС; старший науковий співробітник).
    Організаційно-педагогічні умови реалізації управління різнорівневою професійною підготовкою фіхівців / О. М. Красіков // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2012. - № 4. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- організаційні умови -- управління підготовкою фахівців -- професійна підготовка фахівців -- педагогічні умови -- освітні технології -- різнорівнева підготовка -- педагогические условия -- организационные условия -- управление подготовкой специалистов -- профессиональная подготовка -- педагогические условия -- образовательные технологии -- разноуровневая подготовка
Анотація: Присвячено дослідженню організаційно-педагогічних умов реалізації управіння різнорівневою професійною підготовкою фахівців. Наведена стисла характеристика суті методів освітньої технології різнорівневої професійної освіти та зроблено висновок, що цілеспрямоване управління освітньою системою різнорівневої професійної підготовки фахівців можливо при дотриманні в комплексі організаційних і педагогічних умов.


Знайти схожі

9.


    Карасевич, Антоніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української словесності та культури; проректор з виховної роботи та соціальних питань).
    Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім'ї / А. Карасевич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 56-61 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- готовність студентів до створення сім'ї -- готовность студентов к созданию семьи -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- педагогічні умови -- педагогические условия -- структурно-функціональні моделі -- структурно-функциональные модели -- особистісно орієнтований підхід -- личностно ориентированный подход -- навчально-виховні програми -- учебно-воспитательные программы -- навчально-методичні плани -- учебно-методические планы
Анотація: Обгрунтовується структурно-функціональна модель формування у студентів готовності до створення сім'ї. Розглянуто мету, завдання та зміст розробленої навчально-виховної програми "Формування готовності студентів до створення сім'ї".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Формування готовності студентів до створення сім'ї, навчально-виховна програма \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Орел, Вікторія Вікторівна (кандидат педагогічних наук; доцент Харківського торговельно-економічного інституту).
    Проблеми гуманізації вищої школи в Україні / В. В. Орел // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 58-63. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- студенти-економісти -- майбутні менеджери -- педагогічні умови -- професійна соціалізація -- мотивація -- гуманізація освіти -- вища освіта -- деятельностный подход -- студенты-экономисты -- будущие менеджеры -- педагогические условия -- профессиональная социализация -- мотивация -- гуманизация образования -- высшее образование -- гуманизация высшей школы -- гуманізація вищої освіти
Анотація: Розглянуто форми і методи підвищення загальної культури студентів-економістів, формування у них творчого підходу до життєвих проблем, надання їхнім фізичним, моральним та інтелектуальним силам діяльнісного стану.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

11.


    Донцов, Анатолій Васильович (кандидат педагогічних наук; доцент Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна).
    Системність як основа формування моральної культури майбутніх учителів у процесі сімейного виховання / А. В. Донцов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 91-97. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2 + 74.580.05
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

   Нравственное воспитание

   Моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- моральна культура майбутніх вчителів -- підготовка вчителів -- сімейне виховання -- педагогічна система -- системний підхід -- виховний процес -- педагогические условия -- моральная культура будущих учителей -- подготовка учителей -- семейное воспитание -- педагогическая система -- системный подход -- воспитательный процесс
Анотація: Значну увагу приділено визначенню педагогічних умов активізації ролі сім'ї та засобів масової інформації як системних елементів у формуванні моральної культури майбутніх учителів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

12.


    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов; Інститут природничо-географічної освіти та екології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Сучасні труднощі у створенні сприятливих педагогічних умов для формування фахової компетентності у молоді / О. Корсак // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 53-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- педагогічні умови -- педагогические условия -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- міжнародне тестування школярів -- международное тестирование школьников -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- контрольовані умови -- контролированные условия -- досвід Японії -- опыт Японии
Анотація: Висвітлюється поширення в Україні досліджень, що стосуються різноманітних аспектів педагогічних умов. Зроблено припущення, що це явище стало наслідком демократизації України, припинення тоталітарного тиску на педагогів. Досліджено ставлення українських наковців до поняття "педагогічні умови" та можливості його використання. Вказано на значні відмінності використання терміна "умови" у педагогіці і точних науках. Висвітлено негативний результат спроби змін педагоічних наук навчання молодших школярів у Японії, що мало в основі хибне переконання у високому і позитивному освітньому потенціалі комп'ютерної техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Нємцева, Тетяна (директор).
    Педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева, Н. Бондаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 66-70 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- старшеклассники -- громадянська ініціативність -- гражданская инициативность -- педагогічні умови -- педагогические условия -- програмно-цільовий підхід -- програмно-целевой подход -- навчально-виховний процес -- дослідно-експериментальна робота -- опытно-экспериментальная работа -- методи виховання -- методы воспитания -- критерії рівнів виховання -- критерии уровней воспитания -- проектна діяльність -- проектная деятельность
Анотація: Висвітлюються педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності, досліджені педагогічним колективом комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа №65" дніпропетровської міської ради.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Наталія (заступник директора); Середня загальноосвітня школа №65 Дніпропетровської міської ради \о ней\

Знайти схожі

14.


    Ігнатюк, О. А. (професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук).
    Дидактичні особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 45-51. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
викладацька діяльність -- авторитет педагога-дослідника -- магістранти -- науково-педагогічна підготовка -- контекстне навчання -- професійні знання -- педагогічні умови -- преподавательская деятельность -- авторитет педагога-исследователя -- магистранты -- научно-педагогическая подготовка -- контекстное обучение -- профессиональные знания -- педагогические условия
Анотація: Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерської програми з педагогіки вищої школи. Обговорюються особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисципліни “Практична підготовка та стажування” на підставі запровадження контекстного підходу.


Знайти схожі

15.


    Стемковська, Ярослава (кандидат педагогічних наук; заступник директора з виховної роботи).
    Педагогічні умови управління розвитком колективу вчителів школи художньо-естетичного профілю / Я. Стемковська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- авторські концепції -- авторские концепции -- імідж шкіл -- иммидж школ -- профільні школи -- профильные школы -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- школи художньо-естетичного профілю -- школы художественно-эстетического профиля -- художньо-естетична освіта -- художественно-эстетическое образование
Анотація: Проаналізовано сутність поняття "педагогічні умови"; розглянуто наукові позиції сучасних вітчизняних дослідників щодо означеної проблематики; визначено педагогічні умови, які є гарантом вирішення завдань управління розвитком організаційної роботи вчителів школи художньо-естетичного профілю. Зазначено, що унікальність навчального закладу реалізується двома способами: формулюванням і документальним оформленням концепції, а також створенням і позиціонуванням позитивного іміджу школи.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
74.584р
R75


    Romanovskyi, O. (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    A future specialist`s readiness for professional activity and the role of context learning in its formation [Текст] / O. Romanovskyi, V. Myhailychenko // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 74.584р
Рубрики: Подготовка кадров в вузе
   Підготовка кадрів у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
майбутні спеціалісти -- студенти ВНЗ -- професійно-особистісний розвиток -- педагогічні умови -- навчальна діяльність -- педагогические условия -- студенты ВУЗ -- будущие специалисты -- учебная деятельность -- профессионально-личностное резвитие
Анотація: Показано необхідність єдності професійного й особистісного розвитку студентів під час навчання у ВНЗ. Розглянуто педагогічні умови, необхідні для динамічного руху студента від навчальної до професійної діяльності, трансформації першої у другу з відповідною зміною потреб і мотивів, цілей, дій, засобів, предмета і результатів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Myhailychenko, V. (кандидат філософських наук; професор; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод
Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

18.


    Гура, Тетяна Віталіївна (кандидат педагогічних наук; професор; Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
    Формування організаційних здібностей як необхідного аспекту лідерської позиції майбутніх інженерів / Т. В. Гура, І. В. Ріпко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 32-41. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - рис.
ББК 74.584р3 + 60.550.37
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
лідерські позиції -- лидерские позиции -- організаторська діяльність студентів -- организаторская деятельность студентов -- педагогічні умови -- педагогические условия -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процес -- організаційні здібності майбутніх інженерів -- организаторские способности будущих инженеров -- подготовка инженерных кадров -- підготовка інженерних кадрів -- технічні університети -- технические университеты
Анотація: Розглядається організаторська діяльність студентів як найбільш ефективний спосіб для висунення особистості на лідерські позиції. Проблема формування організаційних здібностей досліджується на прикладі групи аспірантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". У статті пропонуються педагогічні умови для формування організаційних здібностей у майбутніх інженерів в навчально-виховному процесі технічного університету. Стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності формування організаційних здібностей як необхідного аспекту лідерської позиції у майбутніх інженерів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_1\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Ріпко, І. В. (здобувач; інженер; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут")

Знайти схожі

19.
   06
   С 92


    Безугла, М. В.
    Духовно-культурний потенціал освіти [Текст] / М. В. Безугла // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. - Вип. 3 (66): За матеріалами VI Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-культурні цінності виховання людини", 27 трав. 2015 р. - С. 30-40 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- цінності -- ценности -- духовно-культурні цінності освіти -- духовно-культурные ценности образования -- моделі -- модели -- організаційно-методична система -- организационно-методическая система -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні умови -- педагогические условия


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Кондратенко, Тетяна (головний спеціаліст).
    Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 68-81 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- формування готовності майбутніх вчителів -- формирование готовности будущих учителей -- вчителі технологій -- учителя технологий -- економічні дисципліни -- экономические дисциплины -- пелагогічні системи -- педагогические системы -- освітні галузі -- образовательные отрасли -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- навчання старшокласників -- обучение старшеклассников -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- технологічні компоненти освітньої галузі -- технологические компоненты образовательной отрасли -- зміст освітньої галузі "Технологія" -- содержание образовательной отрасли "Технология" -- морфологічна карта оновлень педагогічної системи -- морфологическая карта обновления педагогической системы
Анотація: Досліджується проблема взаємозв'язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів "Трудове навчання" та "Технології". Доведено, що цей взаємозв'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". З урахуванням взаємопов'язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією.


Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)