Пошуковий запит: <.>K=оцінка знань<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Полонська, Т. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки). Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови : перший семестр / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 48-50. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): календарне планування -- календарное планирование -- контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- оценка знаний -- оцінка знань -- рівень навчальних досягнень -- украинский язык -- українська мова -- уровень учебных достижений Анотація: Календарне планування уроків української мови у 10 класі за рівнем навчальних досягнень.
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сарабун, Зіновія (учитель-методист Остап'ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільської області). Будова слова : Урок контролю, оцінки й корекції знань. 5 клас / Зіновія Сарабун> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): будова слова -- контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- оценка знаний -- оцінка знань -- строение слова -- украинский язык -- українська мова Анотація: Розробка уроку української мови з вичення будови слова у 5 класі.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 656.2 Д 67
Халін, О. Ю. Основні принципи формування тестів для оцінювання рівня знань працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів / О. Ю. Халін> // Збірник наукових праць / Донецький інститут залізничного транспорту УкрДАЗТ. - Донецьк, 2008. - Вип. 13. - С. 42-49
Рубрики: Железнодорожный транспорт Залізничний транспорт Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- подготовка кадров -- оценка знаний -- опасные грузы -- залізничний транспорт -- підготовка кажрів -- оцінка знань -- небезпечні вантажі
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- высшее экологическое образование -- диагностика обучения -- диагностика результатов учёбы -- діагностика навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- компетентность студентов -- контроль знаний -- контроль знаний студентов -- контроль і оцінка знань -- контроль учебных достижений -- кредитно-модульная система обучения -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- модульная система обучения -- модульно-рейтинговая технология -- модульный контроль -- оцінка знань -- педагогическая диагностика -- педагогічна діагностика -- рейтинговая система -- рейтинговое оценивание -- рівень навчальних досягнень -- студенти-екологи -- студенты-экологи -- уровень учебных достижений -- химическая компетентность -- хімічна компетентність Анотація: Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Асаул, Анатолій Миколайович (доктор економічних наук; професор). Интерактивное тестирование и оценка знаний студентов - составная часть компетентностного подхода при подготовке бакалавров / А. Н. Асаул> // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 176-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 1562-0905 Рубрики: Вища освіта Высшее образование Кл.слова (ненормовані): интерактивное тестирование -- інтерактивне тестування -- оценка знаний -- оцінка знань -- компетенции выпускников -- компетенції випускників -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні технології в освіті Анотація: Главной целью инновационных технологий в образовании являеться подготовка человека к жизни в постоянно меняющимся мире. С учётом перехрда к глобальному информативному обществу и повсеместного распространения сети Интернет создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний обучающихся в глобальной сети является насущной и актуальной задачей. Создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний формирует предметную компетенцию студента, что интегративно способствует формированию образовательной компетенции выпускника.
Утримувачі документа: Библиотека ИНСО ПГАСА Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; професор Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського). Оцінка - рушійна сила навчального процесу / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 19-21. - Література : С.21 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оценивание достижений учащихся -- оценивание знаний -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання знань -- оцінювання навчальних досягнень -- украинская литература -- українська література Анотація: Пропонується характеристика мети, змісту й форм оцінювання навчальних досягнень школярів.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Таранік-Ткачук, К. В. (кандидат педагогічних наук). Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань учнів -- контроль і оцінка знань -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценка знаний -- оцінка знань -- украинская литература -- українська література Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх шкіл у 2013-2014 навчальному році.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.2.pdf Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Таранік-Ткачук, К. В. (кандидат педагогічних наук). Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук, Г. В. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 2-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- мовні уміння учнів -- навчання читанню -- обучение чтению -- оценка знаний -- оцінка знань -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова -- учебные умения -- читання мовчки -- чтение молча Анотація: Подано інструктивні та методичні матеріали щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх шкіл у 2013-2014 навчальному році.
Дод.точки доступу: Шелехова, Г. В. Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Таранік-Ткачук, К. В. (кандидат педагогічних наук). Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 12-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): контроль і оцінка знань -- контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценка знаний -- оцінка знань -- украинская литература -- українська література Анотація: Подано інструктивні та методичні матеріали щодо вивчення української літератури в 5-11 класах загальноосвітніх шкіл у 2013-2014 навчальному році.
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Піддубний, Микола (методист Рівненського ОІППО). Контрольна робота. Світ фантазії, мудрості. Тести (Літературні казки І. Франка, В. Королева-Старого, В. Симоненка, Г. Малик) / М. Піддубний, Н. Жогло> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 31-33. - Література : С.20 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): литературная сказка -- літературна казка -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оценка знаний -- оцінка знань -- тести -- тесты по украинской литературе -- украинская литература -- украинские сказки -- українська література -- українські казки Анотація: Автор пропонує розробку тестів для контролю знань учнів з теми "Літературна казка".
Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Жогло, Наталія; Королев-Старий, Василь \о нем\; Франко, Іван Якович (поет; письменник; літературознавець; перекладач ; 1856-1916) \о нем\; Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \о нем\; Малик, Галина (дитяча письменниця) \о ней\ Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Любиш, Марія (учитель української мови і літератури; Рівненська область). Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Літературна казка" / М. Любиш> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 30-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): контроль і оцінка знань -- литературная сказка -- літературна казка -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оценка знаний -- оцінка знань -- украинская литература -- украинские сказки -- українська література -- українські казки Анотація: Присвячено методам оцінювання і корекції знань при вивченні теми "Літературна казка".
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
П'яташ, В. С. (вчитель світової літератури; Полтавська область). Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Казки народів світу" / В. С. П'яташ> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 2. - С. 42-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення фольклору в школі -- дитяча література -- зарубежная детская литература -- изучение фольклора в школе -- казки народів світу -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- оценивание знаний -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання знань -- сказки народов мира -- фольклор зарубежных стран -- фольклор зарубіжних країн Анотація: Присвячена проблемам оцінювання навчальної діяльності учнів при вивченні теми "Казки народів світу".
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_2\10.pdf Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Оксамитна, С. М. (Національний університет "Києво-Могилянська академія"; Київ). Тип школи та місце проживання як чинники диференціації результатів зовнішнього незалежного тестування / С. М. Оксамитна> // Грані. - 2015. - № 5. - С. 46-52. - Бібліографія : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.561.9 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- неравенство в образовании -- образовательное неравенство -- освітня нерівність -- оценка знаний -- оцінка знань -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология образования -- соціологія освіти Анотація: У статті викладено результати дослідження впливу типу загальноосвітнього навчального закладу та місця проживання на результати зовнішнього незалежного оцінювання у 2013 та 2014 рр.
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Святокум, Оксана (кандидат педагогічних наук; начальник науково-методичного віділу Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти). Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав/не склав" / О. Є. Святокум> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 25-31. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.2 Рубрики: Образование. Педагогика Освіта. Педагогіка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): абитуриенты -- абітурієнти -- внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне оцінювання -- качество образования -- оценка знаний -- оценка качества знаний -- оценка качества образования -- оцінка знань -- оцінка якості освіти -- середня освіта -- стреднее образование -- якість освіти -- мінімально підготовлений абітурієнт -- минимально подготовленный абитуриент -- порогові бали -- пороговые баллы -- региональные экспертные группы -- регіональні експертні групи -- системи визначення результатів ЗНО -- системы определения результатов ВНО Анотація: Проаналізовано досвід упровадження нової системи визначення результатів ЗНО на прикладі роботи предметних експертних груп при Харківському регіональному центрі оцінювання якості освіти. Детально розглянуто один з етапів установлення порогового бала: поняття "мінімально підготовлений абітурієнт".
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матюшкіна, Тетяна (доцент Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Тестування к засіб формування предметних компетентностей у процесі навчання зарубіжної літератури / Т. Матюшкіна> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 22-25. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- история тестирования -- історія тестування -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- контроль знаний -- контроль знань -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- оценка знаний -- оцінка знань -- тестирование -- тестування -- структура тестів -- структура тестов -- види тестів -- виды тестов Анотація: Розкрита дидактична роль та специфіка тестового контролю знань учнів, коротко розглянута історія тестування, проаналізовано структуру та різновиди тестів.
Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\6.pdf Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рябовол, Наталія (здобувач кафедри української мови Київського університету ім. Б. Грінченка). Тестовий контроль навчальних досягнень майбутніх учителів української мови з морфеміки й словотвору / Н. Рябовол> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 6. - С. 50-52. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- морфемика -- морфеміка -- словообразование -- словотвір -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- тести з української мови -- тестирование -- тестовий контроль -- тестовий контроль знань -- тестовый контроль -- тестовый контроль знаний -- тестування -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова -- учителя украинского языка и литературы -- вчителі української мови і літератури -- оцінка знань -- оценка знаний Анотація: Виствітлено наукові підходи до поняття "тест" як засобу об'єктивного оцінювання знань студентів, визначено переваги тестів під час оцінювання знань студентів-філологів з морфеміки та словтвору.
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор). Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 7-12. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): засвоєння знань -- контроль знаний -- контроль знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- опитування на уроці -- опрос на уроке -- оценка знаний -- оцінка знань -- перевірка знань -- проверка знаний -- украинский язык -- українська мова -- усвоение знаний -- методики оценивания -- учебные достижения -- методики оцінювання -- навчальні досягнення Анотація: Охарактеризовано методику оцінювання навчальних досягнень учнів як кількісного показника рівня засвоєння школярами програмного матеріалу; підкреслено важливість об'єктивного оцінювання знань, умінь та навичок учнів.
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України). Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): ключевые компетентности -- ключові компетентності -- контроль знаний -- оценка знаний -- контроль знань -- оцінка знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова -- навчальні досягнення -- учебные достижения Анотація: Висвітлюються різні аспекти актуальної проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови.
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Корицька, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін ). Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): засвоєння знань -- контроль знаний -- контроль знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- оценка знаний -- оцінка знань -- перевірка знань та умінь -- проверка знаний и умений -- тести з української мови -- тестирование -- тестування -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор привертає увагу до проблеми створення тесту як інструменту ефективного оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови, наголошує на важливості формулювання цілей навчання.
Знайти схожі
|
|
|