Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітнє середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.


    Чибісова, Н. Г. (доцент Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; проректор).
    Культурно-освітнє середовище і його роль у формуванні сучасного спеціаліста / Н. Г. Чибісова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 6. - С. 103-105. - Бібліографія : С.105 : 5 назв
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- культурно-образовательная среда -- культурно-освітнє середовище -- образовательная среда -- освітнє середовище -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- студентство -- студенчество -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді
Анотація: У статті розглядається культурно-освітнє середовище ВНЗ, його ціннісні засади та виховний вплив на студентську молодь; аналізуються цінності сучасного студентства, виявляється роль культурно-освітнього середовища ВНЗ у формуванні цінностей спеціаліста .


Знайти схожі

2.


    Зєня, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
    Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільно орієнтоване навчання -- старша школа -- іноземні мови -- учбові предмети -- освітнє середовище -- навчальні предмети -- структура профільного навчання ІМ -- профільні класи -- профильное обучение -- профильно ориентированное обучение -- старшая школа -- иностранные языки -- образовательная среда -- структура профильного обучения ИМ -- профильные классы
Анотація: Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гонтаровська, Н. Б.
    Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- експериментальні школи -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- навчально-виховний комплекс -- образовательная среда -- освітнє середовище -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- учебно-воспитательный комплекс -- целостное развитие -- цілісний розвиток -- шкільна освіта -- школьное образование -- экспериментальные школы
Анотація: На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.


Знайти схожі

4.


    Овчаров, А. О.
    Чинники соціально-психологічного впливу на громадську думку в освітній галузі / А. О. Овчаров // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
громадська думка -- образовательная среда -- общественное мнение -- освітнє середовище -- психологическое влияние -- психологическое сопровождение -- психология образования -- психологічний вплив -- психологічний супровід -- психологія освіти -- социальная психология -- социально-психологические технологии -- соціальна психологія -- соціально-психологічні технології
Анотація: Розглянуті особливості застосування соціально-психологічних технологій як в самому освітньому середовищі, так і в суспільстві, складовим елементом якого є освіта. Проаналізовані типи і характеристики об'ємів впливу технологій психологічного супроводу. Важливого значення в кризовий час набуває діяльність соціальних служб та організацій, насамперед психологічних, оскільки кризові явища погіршують психічний клімат суспільства взагалі і і освітнього середовища зокрема.


Знайти схожі

5.


    Зінковський, Ю. (завідувач кафедри радіоконструювання Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
    Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зінковський, Г. Мірських // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- знаннєва парадигма -- освітні парадигми -- освітні парадигми -- освітнє середовище -- духовність -- діалог культур -- теорія освіти -- теория образования -- образовательный процесс -- знания -- парадигма знаний -- образовательные парадигмы -- образовательная среда -- духовность -- диалог культур
Анотація: Показано, що стратегія освітньої парадигми постіндустріального суспільства у процесі свого становлення зазнає певних трансформацій, впливає на культуру та духовність соціуму, містить внутрішні протиріччя, які змінюють статус та роль усіх учасників освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Мірських, Г. (доцент кафедри радіоприймання та оброблення сигналів Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат технічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Полякова, Ганна (керівник Центру освітніх інноваційних технологій ХНЕУ; доцент кафедри соціології і психології управління; кандидат педагогічних наук).
    Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівця / Г. Полякова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 78-87 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- професійна підготовка -- професійна компетентність -- підготовка фахівців -- вища освіта -- освітнє середовище -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- профессиональная подготовка -- профессиональная компетентность -- подготовка специалистов -- высшее образование -- образовательная среда
Анотація: Визначаються зміст і структура професійної компетентності фахівця на основі понять "компетентність", "компетенція", "професійна діяльність". Вказується необхідність впливу освітнього середовища на формування складових професійної компетентності фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Приходченко, К. І.
    Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 17-31. - Бібліографія : С.29-31 : 34 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище -- воспитательная среда -- инновационная система -- інноваційна система -- навчально-виховний процес -- образовательная среда -- образовательно-воспитательная среда -- образовательное пространство -- организация учебно-воспитательного процесса -- організація навчально-виховного процесу -- освітнє середовище -- освітній простір -- освітньо-виховне середовище -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Порушено проблему теорії дослідження визначення "середовище", яке розглядають як інноваційно-комунікативну технологічну систему. Визначилася тенденція до розуміння понять "середовище", "простір" як синонімів. Створення освітньо-виховного середовища ве де до оновлення в розвитку, виступає осередком освіти й виховання. За своєю суттю технологія створення творчого освітньо-виховного середовища є інноваційною, вона сприяє формуванню нового типу людини.


Знайти схожі

8.


    Климович, Маргарита (здобувач кафедри педагогіки та психології Херсонського державного університету ; директор Бериславського педагогічного коледжу).
    Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у порфесійній підготовці вчителя початкової школи : з досвіду роботи КВНЗ "Бориславський педагогічний коледж" Херсонської обласної ради / М. Климович // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
науково-методичне середовище -- научно-педагогическая среда -- освітнє середовище -- образовательная среда -- педагогічні ВНЗ -- педагогические ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей
Анотація: Розглядається роль науково-методичного середовища педагогічного коледжу в професійному розвитку майбутніх вчителів початкової школи. Акцентується увага на необхідності підготовки студентів до створення цього середовища в їхній майбутній професійній діяльності. Наголошується, що в основі діяльності сучасного вчителя мають лежати наукові дослідження й дослідницькі підходи.


Дод.точки доступу:
Бериславський педагогічний коледж \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Кузьмін, Віктор Володимирович (аспірант кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Вплив виховного середовища на сиріт у ВНЗ: соціологічний аналіз / В. В. Кузьмін // Грані. - 2012. - № 1. - С. 108-112. - Бібліографія : С.112 : 11 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- вища освіта України -- высшее образование в Украине -- образовательная среда -- освітнє середовище -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социализация сирот -- социальная адаптация -- социальные работники -- социология высшей школы -- соціалізація сиріт -- соціальна адаптація -- соціальні працівники -- соціологія вищої школи -- студенти-сироти -- студенты-сироты
Анотація: Проаналізовано офіційну статистику, основні соціально-психологічні особливості навчання та становлення студентів-сиріт, основні агенти соціалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Караманов, О. В. (доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка; кандидат педагогічних наук).
    Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 8-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- музейно-педагогічна взаємодія -- культурно-освітня діяльність -- багатокультурне навчальне середовище -- музейна педагогіка -- багатокультурність -- музеї -- образовательная среда -- музейно-педагогическое взаимодействие -- культурно-образовательная деятельность -- многокультурная образовательная среда -- музейная педагогика -- многокультурность -- музеи
Анотація: Узагальнено головні аспекти розвитку музейної педагогіки на засадах багатокультурності у системі вітчизняної освіти. Визначено пріоритетні завдання культурно-освітньої діяльності в музейних закладах для організації демократичного навчального середовища.


Знайти схожі

11.


    Волобуєва, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор із наукової роботи Донецького ОІППО).
    Здоров'язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров'я учнів / Т. Волобуєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 35-38. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоров'язбережувальні освітні технології -- особистісно орієнтовані освітні технології -- освітні технології -- образовательные технологии -- технологія розкріпоченого розвитку дітей -- розкріпочений розвиток дітей -- раскрепощенное развитие детей -- педагогіка співпраці -- освітнє середовище -- освітні концепції -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- здоровье детей -- здоровьесберегательные образовательные технологии -- личностно ориентированные образовательные технологии -- технология раскрепощенного развития детей -- педагогика сотрудничества -- образовательная среда -- образовательные концепции -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги
Анотація: Розглядається зміст поняття "здоровязбережувальна технологія". Наголошується на важливості втілення у практику ідей В. О. Сухомлинського щодо виховання здорової дитини, використання їх у сучасних освітніх концепціях, а також при необхідності застосування комплексного підходу до вирішення завдань збереження і зміцнення здоров'я школярів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

12.


    Савченко, Олександра (академік НАПН України; голова Української асоціації Василя Сухомлинського).
    Психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- освітнє середовище -- шкільна освіта -- функції шкільної освіти -- здоров'язбережувальні функції шкільної освіти -- соціальні складові здоров'я -- складові здоров'я -- психодидактичне середовище навчання -- психодидактична комфортність навчання -- видатні педагоги -- педагогічний досвід -- здоровье детей -- образовательная среда -- школьное образование -- функции школьного образования -- здоровьесберегающие функции школьного образования -- составляющие здоровья -- социальные составляющие здоровья -- психодидактическая среда обучения -- психодидактический комфорт обучения -- выдающиеся педагоги -- педагогический опыт
Анотація: Розглянуто психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти на основі аналізу поглядів В. О. Сухомлинського щодо проблеми збереження здоров'я дітей і молоді. Визначено найважливіші умови створення сприятливого для здоров'я психодидактичного середовища.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

13.


    Волик, Л. В. (завідувач кафедри соціальної і корекційної педагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; доктор педагогічних наук).
    Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Педагогическое образование

   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- педагогічна освіта -- майбутні педагоги -- навчально-матеріальна база -- освітнє середовище -- педагогічна діяльність -- інновації в освіті -- інноваційна педагогічна діяльність -- інноваційна діяльність педагога -- университетское образование -- педагогическое образование -- будущие педагоги -- учебно-материальная база -- образовательная среда -- педагогическая деятельность -- инновации в образовании -- инновационная педагогическая деятельность -- инновационная деятельность педагога
Анотація: Порушується питання про необхідність запровадження в структуру підготовки майбутнього педагога курсів та предметів, спрямованих на їхню готовність до інноваційної професійної діяльності, а також необхідність відповідної побудови всього освітнього середовища університету, що спонукає вчителя до роботи в інноваційному режимі.


Знайти схожі

14.


    Литвиненко, Григорий (доцент; старший науковий співробітник).
    Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 57-63 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
науково-методичне середовище -- научно-методическая среда -- методичні кабінети -- методические кабинеты -- районі методичні кабінети -- районные методические кабинеты -- міські методичні кабінети -- городские методические кабинеты -- освітнє середовище -- образовательная среда -- освітній простір -- образовательное пространство -- макросередовище -- макросреда -- мікросередовище -- микросреда -- критерії науково-методичного середовища -- критерии научно-методической среды -- критерії ефективності -- критерии эффективности -- показники ефективності -- показатели эффективности
Анотація: Розглянуто проблеми формування науково-методичного середовища, у якому відбувається подальший інноваційний розвиток районних (міських) методичних кабінетів і центрів як науково-методичних установ, сформульовано критерії ефективності його функціонування, запропоновано рекомендації щодо їх визначення на основі кількісного та якісного методів оцінювання.


Знайти схожі

15.


    Паращенко, Людмила (доктор наук з державного управління; професор Національної академії державного управління при Президентові України).
    Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ / Л. Паращенко // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 7-16. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- державне управління освітою -- навчальне середовище -- інфраструктура загальної середньої освіти -- освітнє середовище -- освітні реформи -- среднее образование -- государственное управление образованием -- учебная среда -- инфраструктура общего среднего образования -- образовательная среда -- образовательные реформы
Анотація: Визначено перспективні напрями розвитку навчального середовища.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

16.


    Прохоренко, Сергій (здобувач кафедри кримінології та кримінально-виконавчого права; Національна академія внутрішніх справ).
    Необхідність дослідження кримінологічної характеристики осіб, які схильні до діянь, пов"язаних із незаконним обігом наркотичних речовин, та навчаються у вищих навчальних закладах / С. Прохоренко // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2013. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.51
Рубрики: Право
   Кримінологія

   Криминология

Кл.слова (ненормовані):
обіг наркотикі -- оборот наркотиков -- споживання наркотиків -- потребление наркотиков -- освітнє середовище -- образовательная среда -- студенти -- студенты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- запобігання незаконному обігу наркотиків -- предупреждение незаконного оборота наркотиков -- незаконний обіг наркотичних речовин -- незаконный оборот наркотических средств -- кримінальні злочини -- уголовные преступления -- особа злочинця -- личность преступника -- класифікація ознак особи злочинця -- классификация признаков личности преступника
Анотація: Розкривається актуальність дослідження проблеми кримінологічної характеристики осіб, які схильні до вивчення злочинів, пов'язаних із незаконним обігом наркотичних речовин, та навчаються у вищих навчальних закладах.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

17.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього мнеджменту; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка).
    Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- теорія можливостей -- теория возможностей -- освітнє середовище -- соціально-професійне середовище -- механізм саморегуляції -- механизм сморегуляции -- суб'єктивний досвід -- субъективный опыт -- объективный опыт -- об'єктивний досвід -- образовательная среда -- социально-профессиональная среда -- соціальна активність освітнього середовища -- социальная активность образовательной среды
Анотація: Обгрунтовується характеристика соціально-професійного середовища як різновиду середовища в цілому; середовище розглядається як простір. У цьому контексті особистісний розвиток пояснюється саморегуляцією, яка можлива на основі суб'єктивного досвіду. Також показано особливості "пересування" або руху людини в процесі її життєдіяльності.



Знайти схожі

18.


    Severina, N. (кандидат педагогических наук; Университет Монтень Бордо; Франция).
    Comparative analysis of features of systems of higher education of Ukraine and France / N. Severina // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - P123-129. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.584(4Фра)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Франція

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- Болонский процесс -- профессиональная подготовка -- процесс обучения -- образовательная среда -- воспитательная среда -- вища освіта -- Болонський процес -- професійна підготовка -- процес навчання -- освітнє середовище -- виховне середовище
Анотація: Приводится сравнительный анализ особенностей систем высших школ Украины и Франции при условии унификации европейского образования в рамках Болонского процесса.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

19.


    Тарасенко, Галина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти).
    Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу / Г. Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.54
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- освітнє середовище -- виховне середовище -- культурно-виховне середовище -- естетико-виховне середовище -- конструювання -- ідейне середовище -- ставлення до природи -- прагматики -- дослідники -- художники -- оцінно-творчі завдання -- дитяча творчість -- емпатія -- заняття -- ігри -- загадки -- квітковий бал -- природоведение -- образовательная среда -- воспитательная среда -- культурно-воспитательная среда -- эстетико-воспитательная среда -- конструирование -- идейная среда -- отношение к природе -- исследователи -- оценивающе-творческие задания -- детское творчество -- эмпатия -- занятия -- игры -- цветочный бал -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание
Анотація: В статті розповідається як допомогти дитині змалку відчути свій зв'язок з природою, навчити взаємодіяти з нею, сформувати ціннісне морально-естетичне ставлення до довкілля.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\5.pdf

Дод.точки доступу:
Хвилинки милування літніми квітами, заняття для старших дошкільнят \о произв.\; Назви барви лугу, гра \о произв.\

Знайти схожі

20.


    Кривошапка, Ірина (аспірант кафедри педагогічної майстерності та менеджменту).
    Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі / І. Кривошапка. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- майбутні викладачі -- будущие преподаватели -- магістерський рівень освіти -- магистерский уровень образования -- студенти-магістранти -- студенты-магистранты -- толерантна поведінка -- толерантное поведение -- формування толерантності майбутніх викладачів -- формирование толерантности будущих преподавателей -- професійна підготовка майбутніх викладачів -- профессиональная подготовка будущих преподавателей -- теоретичні знання студентів -- теоретические знания студентов -- професіна майстерність студентів -- профессиональное мастерство студентов -- освітнє середовище -- образовательная среда
Анотація: Про обгрунтування теоретичних засад формування толерантності майбутнього викладача педагогічного вищого навчального закладу. З'ясовано особливості побудови цілісного педагогічного процесу навчання в магістратурі. Уточнено методи, форми та засоби стимулювання свідомої толернтності поведінки як найвищого вияву сформованості теоретичних знань, практичних умінь та навичок педагогічної взаємодії, показника професійної майстерності студентів-магістрантів.


Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)